Tankovaní zweitakt
Tankovaní zweitakt
Čaute, tak uz pomalu zacinam jezdit. Byl jsem zvykli dolivat benzin doma z kanystru ale tedka uz budu tankovat na benzince. Otazka pro zkusene. Jak efektivne namichat a natankovat benzin. Vozite si olej s sebou? Kolik? Podle ceho odmerujete? Nalivate prvni olej potom benzin? Proc se ptam. No nechci na benzince nějak šaškovat..
Btw,sry za picovsku otazku
Btw,sry za picovsku otazku
Re: Tankovaní zweitakt
V kufru mám olej ve flašce, vím, že ten, co vozím, má flaška rysky po 2,5 deci
Natankuju např. 5 litrů benzínu, zaplatím, poodjedu od stojanu, odliju odhadem decku oleje do nádrže, olej uklidím, nastartuju a jedu.
Než se spálí benzím, co byl v karbci a hadičce, se mi stačí to, co mám v nádrži, bez problémů, smísit...
Není to žádná věda
Natankuju např. 5 litrů benzínu, zaplatím, poodjedu od stojanu, odliju odhadem decku oleje do nádrže, olej uklidím, nastartuju a jedu.
Než se spálí benzím, co byl v karbci a hadičce, se mi stačí to, co mám v nádrži, bez problémů, smísit...
Není to žádná věda
Re: Tankovaní zweitakt
Pokud beru do prázdné nádrže víc benálu, leju olej současně. Většinou tankuju 10ltr., tak s sebou vozím už připravenou dvoudecku. Jestli tam chceš cvrknout dva tři litry, je to buřt, co dáš dřív. Za chodu motoru a při jízdě se to krásně promíchá.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Tankovaní zweitakt
já s tím vůbec neštěrchám, prostě natankuju, naleju olej, nastartuju a jedu. Nic složitýho, ale ještě si počkej na slohovku od AresMloka...
[img]http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... /pixla.jpg[/img]
[img]http://img99.rajce.idnes.cz/d9903/10/10 ... /pixla.jpg[/img]
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Tankovaní zweitakt
HARRY --- dobrý nápad, také se těším
Re: Tankovaní zweitakt
Doporučuji po tankování protřepat Používal jsem do emzety nepředředěný olej, Valvoline competition a tomu míchání vždycky trvalo, nazapomenu jak jsem jel na svůj první sraz v Jevíčku, natankuju plnou, málo sem promíchal a emzeta si lokla čistého oleje, já zadýmil celou čtyřproudovku v délce asi 100 m, pak to chcíplo a musel sem vylít plovákovou komoru aby to zas jelo
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Tankovaní zweitakt
vždycky mě pobaví, když se někdo snaží protřepat plnou nádrž
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Tankovaní zweitakt
aneb... něšplouchá ti v hlavě močka?..... né?.... tak to ji máš asi úplně plnou
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Tankovaní zweitakt
Ahoj Harry,
sem se mi psát nechtělo, ale budiž
Míchám v kanystru, čtyřikrát ho oklopím, požádám olej a benzín aby se měli rádi a funguje to. Ještě to pěkně probublám při lití do nádrže, se to krásně prokysličí. Benzín získá jiskru a fakt se těší na svíčku. Bum a je z toho velký ohňostroj:-L-:
V rachotě jsem vyšpatnil kanystr od dezinfekce s odměřovací nádobkou. Povolím víčko, zmáčknu a mám 60 ml odměřeno... Litrová flaška oleje mi dá s cca 80 litry benolu něco kolem 1600 km docela slušný kalby.
Leje benol do kanystru
těš se, budeš brzo v pístu.
Né, že by mu nevěřil,
olejem se pojistil.
Nedá Tě tam ale moc,
to by den změnil v noc.
Mililitrů šedesát,
na pět litrů akorát.
N95, 98 nebo 100,
tak co, kdo je pro?
Na výkonu změna řádná,
víme, o tom žádná.
Snadno točí otáčky,
ostře krouží zatáčky.
Motor mu jde na ruku,
to je síla Einbuchu.
sem se mi psát nechtělo, ale budiž
Míchám v kanystru, čtyřikrát ho oklopím, požádám olej a benzín aby se měli rádi a funguje to. Ještě to pěkně probublám při lití do nádrže, se to krásně prokysličí. Benzín získá jiskru a fakt se těší na svíčku. Bum a je z toho velký ohňostroj:-L-:
V rachotě jsem vyšpatnil kanystr od dezinfekce s odměřovací nádobkou. Povolím víčko, zmáčknu a mám 60 ml odměřeno... Litrová flaška oleje mi dá s cca 80 litry benolu něco kolem 1600 km docela slušný kalby.
Leje benol do kanystru
těš se, budeš brzo v pístu.
Né, že by mu nevěřil,
olejem se pojistil.
Nedá Tě tam ale moc,
to by den změnil v noc.
Mililitrů šedesát,
na pět litrů akorát.
N95, 98 nebo 100,
tak co, kdo je pro?
Na výkonu změna řádná,
víme, o tom žádná.
Snadno točí otáčky,
ostře krouží zatáčky.
Motor mu jde na ruku,
to je síla Einbuchu.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Tankovaní zweitakt
No, Aresi, básník z tebe asi nebude, dost ti tam hapruje rým i rytmus, ale prózu píšeš dobrou => toho se drž
Re: Tankovaní zweitakt
AresMlok: Btw, spousta řečí, ale Vojta se ptal, jak to dělat na benzínce... Tahat s sebou míchací kanystr je asi trochu pakárna, nebo Ty jako netankuješ cestou? Nebo máš doma povolený výlety se schválenou červenou milenkou jen, aby Ti vyšla nádrž dolitá doma i na cestu zpět?
Re: Tankovaní zweitakt
já vždy dojedu na rezervu pak vím že tam namlátím 13 litru tak do nádrže 260ml oleje a zamíchám proudem benzínu z pistole žádná věda ale taky když nevim kolik budu brát tak to dělám jak psal Harry
Re: Tankovaní zweitakt
Vladan: normálně, odmontuješ a otáčíš
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Tankovaní zweitakt
Skorp: co se jezdění na motorce týče, mám jen dvě podmínky: vrátit se v pořádku a mít na to prachy. To druhý mě dost silně hapruje... takže mě to jednou za čas opravdu vyjde na nádrž. To jsi trefil
Nicméně u první MZty jsem na pumpě do nádrže nalil M2T a pak to "rozředil" benolem a M2T se vůbec nerozředil. Následně jsem M2T nalil do natankovaný nádrže a výsledek naprosto shodný. Od tohoto pokusu jsem míchal v kanystru (nyní ze zvyku).
Dnešní době používám jiný oleje a ty se mísí v podstatě velmi snadno. Nalil bych je do natankovaný nádrže a víc neřešil. Možná jako Márty, někde kousek stranou, protože u nás jsou řidiči nervózní, když je někdo "zdržuje" u stojanu...
Tedy až našetřím, vemu nádobu od desinfekce a hurá
Nicméně u první MZty jsem na pumpě do nádrže nalil M2T a pak to "rozředil" benolem a M2T se vůbec nerozředil. Následně jsem M2T nalil do natankovaný nádrže a výsledek naprosto shodný. Od tohoto pokusu jsem míchal v kanystru (nyní ze zvyku).
Dnešní době používám jiný oleje a ty se mísí v podstatě velmi snadno. Nalil bych je do natankovaný nádrže a víc neřešil. Možná jako Márty, někde kousek stranou, protože u nás jsou řidiči nervózní, když je někdo "zdržuje" u stojanu...
Tedy až našetřím, vemu nádobu od desinfekce a hurá
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Tankovaní zweitakt
Já přijedu, nejprve naliju olej, pak natankuju skoro plnou, promicham to pruzenim predni vidli, rozjedu se a na nejblizsim miste to promicham za jízdy ve stoje pružením do stupaček. Bacha na lanka, jednou mi je zachytil predni blatnik a nezbylo mi nez ho odsroubovat abych je vytahl - je to i trochu nebezpecne.
Re: Tankovaní zweitakt
No, mě se teda lití napřed oleje dost neosvědčilo,nalil jsem ho do nádrže dvě deci a už jel rovnou hadičkou do karbecu. Následovalo to stejné co popisuje Pete, vypuštění plovákové komory a odkalovače. Od těch dob vždycky napřed benzín!
Re: Tankovaní zweitakt
já si vždycky pro jistotu zavírám kohoutek, to snad není tak těžký
Re: Tankovaní zweitakt
mě se líbí, jak děláte vědu z úplný pičoviny.... raději se podívejte, do kdy vám platí technická
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Tankovaní zweitakt
Zdar chlapi a dívky,
jsem nový ale ne zas tak mladý.
Nalil by jste někdo do benzínu pro svého miláčka toto?
[img]http://img1.mountfield.sxcdn.net/files/ ... 00_fit.jpg[/img]
Pokud ano, tak děkuji, pokud ne, tak proč?
Asi budu postupem času otravovat daleko více.
jsem nový ale ne zas tak mladý.
Nalil by jste někdo do benzínu pro svého miláčka toto?
[img]http://img1.mountfield.sxcdn.net/files/ ... 00_fit.jpg[/img]
Pokud ano, tak děkuji, pokud ne, tak proč?
Asi budu postupem času otravovat daleko více.
Re: Tankovaní zweitakt
Jistě, já na něj už druhým rokem jezdím, je to dobrý olej...
Re: Tankovaní zweitakt
Márty napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Jistě, já na něj už druhým rokem jezdím, je
> to dobrý olej...
A hlavně opravdu levnej.
Mountfield 75kč/L
-------------------------------------------------------
> Jistě, já na něj už druhým rokem jezdím, je
> to dobrý olej...
A hlavně opravdu levnej.
Mountfield 75kč/L
Re: Tankovaní zweitakt
[pre]
Sifilis napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Márty napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jistě, já na něj už druhým rokem jezdím,
> je
> > to dobrý olej...
>
>
> A hlavně opravdu levnej.
> Mountfield 75kč/L
[/pre]
Já ho u nich kupoval minulý rok kolem stovky za litr, ale letos na jaře měli akci za 59,-/l, tak jsem si pár "flaštiček" vzal
Sifilis napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Márty napsal(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jistě, já na něj už druhým rokem jezdím,
> je
> > to dobrý olej...
>
>
> A hlavně opravdu levnej.
> Mountfield 75kč/L
[/pre]
Já ho u nich kupoval minulý rok kolem stovky za litr, ale letos na jaře měli akci za 59,-/l, tak jsem si pár "flaštiček" vzal
Re: Tankovaní zweitakt
Kup si M2T nádobku s odměrkou, já mam třeba 250 ml, což je na 12.5 litru, ale asi se dělá i půlitrová. Ten původní olej samozřejmě vylej do kamen. První věc kterou udělam, zavřu kouhoutek! Když teda nejsem úplně na suchu leju nejdřív olej a pak až tankuju, přijde mi to lepší. Za prvý se to lépe promíchá (stejně s ní ještě po tankování houpam) a za druhý se ti nestane jako mně, že už se ti tam olej nevejde , tenkrát jsem musel stáhout hadičku a upouštět...