Zdravím,
jak jsem psal, taky mám 9 Ah. Je to nějaká prastará baterie, kterou mi dal brácha ze skútru, byla zcela vybitá. Dobil jsem ji a od té doby ji vůbec neřeším. Napětí drží, altík ji v pohodě dobíjí. Teď mám dokonce volnoběh tak nízko nastavený (kousek nad 1000 otáček), že mi svítí kontrolka dobíjení a na kapacitu baterie to nemá žádný vliv. Jezdím 10 km do práce.
Jestli Ti zlobí zapalování na volnoběh (světla, blinkry, zmáčknutá brzda), tak vyčisti konektory, spínačku a pojistkovou skříňku.
Rozměrově se do kastliku vejde v pohodě s lékárnou, vestou, svíčkou, žárovkama, lepením. Zbytek ancámblu vozím v batohu na zádech. Upřímně - lepení duše někde na silnici si moc představit nedokážu... a elektriku mám ve stavu, že pokud mašina nepojede, bude buď suchá nebo bude v háji snímač otáček. Umře na vibrace

Časem ho zbastlím ze SMD součástek a bude jednou provždy klid. Nebo u magnetu nechám jen Hallovu sondu a zbytek strčím do řídící jednotky - tam se to neklepe.