pripecene krouzky mz 251 v zabehu
pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Ahoj pri zajizdeni (280km) se mi povedlo přidřít motor. Sundal jsem valec a pist a prvni krouzek se nehybe.Co s tim? Nekde jsem cetl ze staci lehce trojhranym pilnikem polestit pist a jemnym smirkovym papirem polesti drazky ve valci? Drazky nejsou velke ale jsou viditelne.valec neni na nekterych mistech ani jeste zabehly jsou videt stoubovice po honovani. Dik za rady.
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Prosimtě jaký používáš olej? Mám taky motor v záběhu. To se ti podařilo jen tak, nebo jsi moc točil?
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Točit můžeš... Točíval sem při zajíždění i 6500, nesmíš to přehřát... Každopádně to můžeš nechat znova brousit... Záleží jak je to moc, nejlepší by bylo to vyfotit a dát sem... Dá se to smirkem jemně poladit...
Olej asi víš, že bys měl lít aspoň ze začátku těch 300km 1:30... Lepší víc, než míň, pak postupně ubírat až na poměr 1:50
Olej asi víš, že bys měl lít aspoň ze začátku těch 300km 1:30... Lepší víc, než míň, pak postupně ubírat až na poměr 1:50
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
To jsi točil 6500 na 150, nebo na 251?
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
250, ale není to fuk? 

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Já myslel že 250 točí max okolo 5500ot.
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Kde si na tom byl? Při 5500 má největší výkon, to je vše
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Už se to tu řešilo x-krát, jak zajíždět, tak si začínám říkat, je to marný, je to marný... 
Jak zajíždět

Jak zajíždět

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Zdravím,
zkus to zalapovat. Pístu se neboj, klidně ho vem nějakou 400 a pak 800 doleštit. Válec mám po honování taky, je na něm nalítáno přes 5000 km. Jak to zajížděl majitel před bráchou nevíme, ale měl výbrus měsíc a vybitou baterku, takže asi toho moc nenajezdil... tedy prvních 2000km benol olej 1:50, dalších 1000 km asi 1:65 - 1:75 a dalších 2000 km 1:85. No a po těchto kilometrech jsou stopy po honování krásně vidět. Toto bych tedy neřešil
Jestli bude kroužek KO, tak kup novej a co se válce týče, záleží na tom, jak hluboký rýhy jsou. Dá-li se nějak odhadnout, že jejich hloubka je podobná jako stoubovice, jen bych vyměnil pístní kroužek a znova začal zajíždět motor, jak radí Márty
zkus to zalapovat. Pístu se neboj, klidně ho vem nějakou 400 a pak 800 doleštit. Válec mám po honování taky, je na něm nalítáno přes 5000 km. Jak to zajížděl majitel před bráchou nevíme, ale měl výbrus měsíc a vybitou baterku, takže asi toho moc nenajezdil... tedy prvních 2000km benol olej 1:50, dalších 1000 km asi 1:65 - 1:75 a dalších 2000 km 1:85. No a po těchto kilometrech jsou stopy po honování krásně vidět. Toto bych tedy neřešil

Jestli bude kroužek KO, tak kup novej a co se válce týče, záleží na tom, jak hluboký rýhy jsou. Dá-li se nějak odhadnout, že jejich hloubka je podobná jako stoubovice, jen bych vyměnil pístní kroužek a znova začal zajíždět motor, jak radí Márty

Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Mártyho odkaz to popsal jednoznačně... švihnour ETZ251 není vůbec problém, protože ten píst má prostě veljej průměr a v kombinaci s roztažností... atd. Pokud máš zapečený kroužky, tak se je pokus vyndat a ideálně starým kroužkem pročisti drážky tak, aby kroužky v pístu chodili volně (klidně i pilníčkem, či kouskem šmirglu. Píst, pokud není moc dodrápanej jen přečisti něčím jemným a válec nech bejt. Zajet v dnešní době 251 je fakt docela problém... jehla vejš, víc oleje, to vše je nezbytě nutný.
A jak tu majkl píše, že to točí do 6500 při záběhu, tak by mě docela zajímalo, jak pozná, že se mu to nepřehřívá
Já teď zajížděl 150 cestou na elefant, ale jelikož bylo pod nulou a cesta dlouhá, tak to bylo bez problémů a po 1000 km od výbrusu už tomu nakládám, co to jde. U tý dvaapůle to je fakt ojeb a chce to enchat udělat větší vůli už když to necháváš honovat, tu fyziku prostě neochčiješ
A jak tu majkl píše, že to točí do 6500 při záběhu, tak by mě docela zajímalo, jak pozná, že se mu to nepřehřívá

Já teď zajížděl 150 cestou na elefant, ale jelikož bylo pod nulou a cesta dlouhá, tak to bylo bez problémů a po 1000 km od výbrusu už tomu nakládám, co to jde. U tý dvaapůle to je fakt ojeb a chce to enchat udělat větší vůli už když to necháváš honovat, tu fyziku prostě neochčiješ


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Já jsem sehnal válec s výbrusem, pístem atd., který někomu ležel pár let doma, a ten píst co tam byl neměl zespod číslo (sériové či co) - na jednom webu byly fotky, jak vypadá NDR píst, byl zespod bez čísla, kdežto český tam nějaké číslo měl. Takže já tak nějak předpokládám, že mám NDR píst, ale furt mě hryže, co když je to nějaký Taiwan nebo Indie. Je zde nějaká jistota? Už mám tak 600km najeto.
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
to, že tam nemáš nic vyražený ještě neznamená, že to je NDR, spousta "firem" nic netiskne... spíš vycházej z předpokladu, že je to z bláta, pak nebudeš překvapenej... a to, že to někde pár let leželo, taky nemusí nic znamenat


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Dik za rady nakonec jsem zjistil ze drazka prvniho krouzku je uzsi ne ostatni tak jsem ji vycistil malym pilnickem a snad si sedne.Pist a valec lehce smirkem osmistovkou
uz jenom tesneni .

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Měřil sem to teploměrem 

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
takže zase meleš nějaký hovadiny 



Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Tak co se týče toho točení, tak dnes jsem si ověřil, že mi to točí s těží 6000 na dvojku, spíš kolem těch 5500ot. Tak nevím jestli je to normál; slyšel jsem, že VAPE zvedne max otáčky, takže jestli tam Majkl máš VAPE, tak to máš nadstandard 

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Zdravím,
zvětši o kousek předstih a budeš točit víc, ale hraj si s tím po zajetí motoru. Mě teď 150dina na trojku leze k 7000 a na neutrál kolem dokola stupnice otáčkoměru. Samozřejmě, jak moc otáčkoměr kecá, netuším...
251 má ale jiný časování, tak je možný, že se jí tak do otáček nebude chtít...
zvětši o kousek předstih a budeš točit víc, ale hraj si s tím po zajetí motoru. Mě teď 150dina na trojku leze k 7000 a na neutrál kolem dokola stupnice otáčkoměru. Samozřejmě, jak moc otáčkoměr kecá, netuším...
251 má ale jiný časování, tak je možný, že se jí tak do otáček nebude chtít...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Hoši vy to točíte jak formule 

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Neřeším, nejezdím, skládám 

Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Hej Majku, sezona na krku a ty furt nic... ale třeba ti to příští rok vyjde 



Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Já to dááám!!!
bojuju, ale dám
nějak není čas no... Je toho moc... Pokud se zadaří, tak o víkendu to protočím
ještě přední gumu a STK a je to rdy 




Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
A ladíš to v Brně nebo kde?


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Jasně, mám to teďka rozhozený, ale ještě v práci něco pošéfovat a složit to a mělo by to být cajk, všechno mám v cajku, jen se vždycky najde nějakej debilní problém, totální kravina která mě zastaví a nemůžu dělat
jinak motor přes víkend dám asi dokupy a když se zadaří, tak to aji prsknu rovnou na mašinu a bude.
STK a guma to už je kravina, pak to jen vyzkoušet a modlit se, že ta spojka zase nesletí
:-(I:-(I:-|---
Nalepím to tím Loctidem co si říkal a musí to držet jak sviň, pořádně to odmastím a musí být!!! Musí sedět jak péro v pouzdře !!!

STK a guma to už je kravina, pak to jen vyzkoušet a modlit se, že ta spojka zase nesletí

Nalepím to tím Loctidem co si říkal a musí to držet jak sviň, pořádně to odmastím a musí být!!! Musí sedět jak péro v pouzdře !!!
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Kdybys vole řekl, mohl bych ti s tím třeba pomoct, pár MZ už jsem udělal...


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: pripecene krouzky mz 251 v zabehu
Harry, tady není s čím
všechno zvládám, je to jen o čase, kterýho moc nemám... a spíš o tom, že su línej
Ale i tak dík



Ale i tak dík
