Ahoj, díky za uznání, byl to můj miláček...

Kufry jsem koupil na Aukru za 1000 Kč, byl to typ Krauser. Blinkry jsem dozadu musel přidělat přímo na nosič kufrů, byly tam připraveny drážky pro jejich uchycení. Jenom jsem musel přivařit trubičku na kousek plechu a svrtat to s nosičem. Ten byl součástí kufrů, takže bylo možno kufry oddělat pouhým otočením klíče. Ten nosič byl plastový, originál od Krauseru. Nosný rám na motorce jsem vytvaroval doma ve svěráku z desítky kulatiny a v rozích byly navařeny kousky plechu, ke kterým byl přimontován právě ten nosič Krauser. Je to všechno o zkoušení a přikládání...:-D
Topcase už byl u motorky, když jsem ji koupil. Tuším, že byl na 46 litrů. Pokud dáš větší, bude ke štíhlé MZ působit směšně. Celé to chce pořádně promýšlet a sledovat třeba aukro, nebo bazar na Motorkáři.cz.
Nekoupil bych nový, protože je to moc peněz ( na svoji Kawu VN 1500 jsem kupoval topcase za 5500 Kč), je lepší sledovat bazary.
Ještě k topcase: Nedělej vysokou konstrukci a necpi ho moc do výšky. radši ať je níž a co nejblíž k sedlu. Tak, aby se vešl spolujezdec, ale abys nenarušil proporce motorky..
plexi jsem kupoval nové, nejprve jsem si udělal z kartonu jak bych ho chtěl asi velký a pak hledal vhodný model. Jen počítej s tím, že se ti zvedne úroveň hluku v přilbě. Byl jsem až zaskočen při první projížďce. Nespornou výhodou byla obrana v dešti. To jsem plexi ocenil hodně. A té pumpy se neboj, je tam spousta možností, jak uchytit plexi k řidítkám.
Chce to zkoušet a kutit.
Fery251