Jawa
Re: Jawa
Noo toš to su zvědavý po takovém tragikomickém článku. Konkurence Diavelu? No to ani jako prdel není vtipný
No a dvoutakt s katalyzátorem? WTF?
No a dvoutakt s katalyzátorem? WTF?
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Jawa
...ty vole ty výfukové kolena vypadají jak kdybych to posvařoval po sobotním tahu z vodovodních kolínek. A to ten tah musel ale být...
Jestli tohle chtějí prodávat jinam než do Mongolska, tak by měli navštívit docenta Chocholouška.
Na toho litra jsem zvědav, ale pokud to bude mít design jak jsme u Jawy zvyklí, tak potěš koště. Hlavně, že si tam ne a ne a nedají říct a názory veřejnosti prostě neslyší.
Dyť třeba skica nového califa co by měl motor 650 od Oberdana Bezziho byla fakt pecka. Jenže Jawští jdou na design a všechno ostatní po svém.
Můj názor, že komponenty co koupí jsou dobré ale ten zbytek co udělají sami stojí za prd - bohužel jako celý výsledek. Ach jo...
Jestli tohle chtějí prodávat jinam než do Mongolska, tak by měli navštívit docenta Chocholouška.
Na toho litra jsem zvědav, ale pokud to bude mít design jak jsme u Jawy zvyklí, tak potěš koště. Hlavně, že si tam ne a ne a nedají říct a názory veřejnosti prostě neslyší.
Dyť třeba skica nového califa co by měl motor 650 od Oberdana Bezziho byla fakt pecka. Jenže Jawští jdou na design a všechno ostatní po svém.
Můj názor, že komponenty co koupí jsou dobré ale ten zbytek co udělají sami stojí za prd - bohužel jako celý výsledek. Ach jo...
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Jawa
ty katalyzátory pohřbí další z už tak mála koníků a pokud sežerou, co ten motor fluše z laufů, půjdou pěkně rychle do prdele
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Jawa
Mně přijde, že nejsou schopni vymyslet konkurenceschopný disajn. OK, možná se chtějí lišit - je pravdou, že třeba rejže jsou si všechny dost podobné, ale proč né, kdyz to lidi kupují.
Dneska frčí retrostyl, mi, kurňa, neříkejte, že kdyby postavili z moderních komponent a z kvalitních dílů něco v tomhle duchu, za rozumnou cenu, že by se to neprodávalo...
To jejich poslední cenduro, to je vzhledově děs-běs
Dneska frčí retrostyl, mi, kurňa, neříkejte, že kdyby postavili z moderních komponent a z kvalitních dílů něco v tomhle duchu, za rozumnou cenu, že by se to neprodávalo...
To jejich poslední cenduro, to je vzhledově děs-běs
Re: Jawa
Nejhezčí studie Jawy co jsem za pár let viděl byl ten Californian, to si myslím, že by se prodávalo hodně dobře, krásná, jednoduchá retro motorka. Ten "Motard" co prodávají nyní je vrchol hnusu a ta 350 s katalyzátory... Už se těším až ji bude někdo z českých médií testovat a opatrně bude naznačovat, že je to megašit
Re: Jawa
Mě k tomu napadá snad jen to, že JAWA nebude první motofabrika východního bloku, která po několika pokusech implantovat do svého šasi cizí a vyzkoušený motor 660ccm a jako další tah proti bankrotu přijde s vlastním vývojem litrového dvouválce, do kterého vrhne zbytky sil a nadějí... že by deja vu...?
No a ty polepeny trubky vypadaj asi jak dyby je vařil Stano... 2:55 a dál
[video]http://www.youtube.com/watch?v=i77MNToeJz0[/video]
No a ty polepeny trubky vypadaj asi jak dyby je vařil Stano... 2:55 a dál
[video]http://www.youtube.com/watch?v=i77MNToeJz0[/video]
Re: Jawa
Ty kolena s katalyzátorama budou doufám jen nějakej prototyp, nechce se mi věřit že by tohle pustili na trh a očekávali nějaký prodeje. Na ten litrovej motor jsem fakt zvědavej, hlavně na to co poskládaj kolem motoru, hlavně ať tam proboha zase nedávaj ty tři hnusný čočky vedle kterejch čumí šrouby (jen kvůli tomu bych si novou jawu nekoupil i kdyby byl zbytek sebekrásnější). Možná by si jen stačilo udělat průzkum trhu, zeptat se fanoušků nebo požádat nadšence aby vytvořili návrhy a zvolit ten nejlepší (tak jako v případě FGR). Nicméně je vidět že se hoši snažej, otázka ale zní "a bude to stačit?"
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Jawa
na vývoji vlastního byť podařenýho litrovýho stroje eMZeta vykrvácela a stálo jí to život - tak aby Jawa nešla v jejích stopách...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Jawa
Na této stránce:jawatesty.cz se mimo jiné můžete dočíst toto:
"Jediné, co z úst ředitele zaznělo, bylo potvrzení ministerských dotací na vývoj a dodržení časového programu. "Vývoj probíhá přesně podle plánu a přesně v souladu s časovým harmonogramem, který byl přílohou k naší žádosti o finanční dotace. Z ministerstvak nám pravidelně jezdí kontrola, která důkladně sleduje celý vývoj i to, jak nakládáme se státními penězi," řekl ředitel Hruška."
"Jediné, co z úst ředitele zaznělo, bylo potvrzení ministerských dotací na vývoj a dodržení časového programu. "Vývoj probíhá přesně podle plánu a přesně v souladu s časovým harmonogramem, který byl přílohou k naší žádosti o finanční dotace. Z ministerstvak nám pravidelně jezdí kontrola, která důkladně sleduje celý vývoj i to, jak nakládáme se státními penězi," řekl ředitel Hruška."
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Jawa
nj, to bylo za dob ministra průmyslu Urbana - zapáleného Jawaře
eMZeta prodala značku a licenci na výrobu ETZtek Turkům, aby měla na vývoj superbajku [img]http://www.brunensis.profitux.cz/smile/ms_0745.gif[/img]
eMZeta prodala značku a licenci na výrobu ETZtek Turkům, aby měla na vývoj superbajku [img]http://www.brunensis.profitux.cz/smile/ms_0745.gif[/img]
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Jawa
ještě může Jawě pomoci Hong Leong, nebo jak se ti Malajsijci, co zahučeli balík do Zschopau, jmenujou - třeba jim pár šestáků zbylo
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)