Díky za vyčerpávající odpověd.
k příčinám:
nádrž a celá palivová cesta ke karbecu je v podstatě nová- nádrž vevnitř čistá a kohoutek po repasi (mám dojem jestli jsem snad nedával celý nový)
přidřený jehlový ventil, ten poznám jak prosím? chodilo by špatně šoupě ne? ale to se mi zdá chodí hezky hladce, a bez zadrhávání.
špatně nastavené dorazy, myslíš jako špatná hladina? s tou jsem nehýbal, ale je možné, že by chtělo si s tím pohrát, našel jsem nějaké video o strkání karbce do průhledné skleničky a tak, ještě se tomu pověnuju- dobrej poznatek.
Dále- benzín mám klasiku 95oktan od benziny a namícháno s olejem pro dvoutaktní skůtry, myslím že to je polosyntetika- žádné m2t od benzinky za 30kč.. Gufera fakt ještě zvážím, kupoval jsem to s tím, že bývalý majitel dělal spojku, která teda vypadala fakt hezky, včetně startovacího segmentu, tak teda doufám že dal i gufero ze strany spojky.. nicméně, zatím se v tom hrabat moc nechci..
Válec a píst mám nový- ano, myslím že to je 9kW verze.
Kontrolka dobíjení je taky kapitolka, dobíjela, dobíjela.. a najednou nedobíjí.. doufám že to bude jen někde špatný kontakt.
výfuk- pod kolenem těsnění mám, ale možná ho mám obráceně, ještě na to mrknu- jinak koleno je myslím maticí dotaženo docela na "fest", tak doufam že je to tím že je těsnění obráceně nebo mám jen malou sílu.. a mezi karbcem a válcem mám papírové těsnění-teploizolační-a ještě jedno papírové.. už to tak bylo když jsem ji tehda koupil, a akorát jsem tyto těsnění vyměnil za nové, ale dal jsem je tam ve stejném pořadí.