Zdar, po 10ti letech jsem opět zatoužil po staré známé emzetce na které jsem strávil svá pubertální léta a tak jsem si ji koupil. Jenže mám problém, můj mechanik už není mezi námi a já jsem naprosté tele na opravy motoru i elektriky... Je tady někdo na fóru z okolí Ostravy +- 50km? Potřeboval bych mrknout na motor (po zahřátí už se mu nějak nechce a na pětku leda tak z kopce). Asi i na celkovou GO. K tomu je určitě i problém v dobíjení. Já tomu opravdu nerozumím a chtěl bych mít motorku v pořádku na nostalgické a hlavně pohodové výlety po okolí (bez stresu že ji budu tlačit xx km).
Z Ostravy nejsem ale to co píšeš už je nejspíše unavený válec , měl jsem to samé , pětka akorát tak z kopce pomohla až celková G.O včetně výbrusu a MZ teď jede jak za mlada , ale třeba se tu někdo přihlásí kdo by ti ji dal do.pucu.
Unavenej válec požnáš, že nedrží kompresy, taky se to dá změřit pístním kroužkem, jinak pokud netáhne když se to ohřeje, tak to může bejt moc bohatý, nahovno jehlovej ventil, kterej protejká, nebo blbě nastavená hladina, koukni na svíčku, jestli neni černá.
Tak dobíjení je zřejmě v pořádku, nabil jsem baterku a při volnoběhu bez světel na volnoběh dobíjí 11,5-11,8 a se světly 11,1-11,4 cca. Při zvýšených otáčkách cca 14,4V. Jen mě celkem sere, že mám buď baterku v hajzlu, nebo mi ji něco vybíjí... za 24 hodin stání kleslo napětí na 10,9V na baterce. Pak se můžu divit, že po 3 dnech nejde nakopnout... .