Problém spočivá v tom, že ať dělám, co dělám, tak z ní víc jak 110km/h nevytáhnu (z kopce s větrem v zádech), na rovince tu stovečku udělá, ale ikdyž jí spustím z pořádnýho kopce co to dá, tak se nechce vytáčet přes cca 6000 otáček a jakoby "brzdí motorem"? tak by mě zajímalo do kolika otáček tak maximálně točíte, protože mi přijde divný, aby max. výkon byl v 5500 a motor se odmítal vytočit přes 6000.

Je pravda, že jsem teda celkem řízek, mám lehce pod metrák, ale to by neovlivnilo tu jízdu z kopce. Jinak sekundár tam byl 17z, což už je docela málo a říkal jsem si původně, že to bude zdroj problému, tak jsem zkusil 20z a je to uplně to samé, maximálka zůstala v podstatě stejná, akorát už to není tak živé. Předstih nastaven na 2.5mm. Někde jsem tu četl, že i zoxidovaný kontakty mohou pozlobit, takže jsem prošel komplet všechny kontakty (i světla a periferní "nesmysly") a očistil to isopropylem. Co se karburátoru týče, tak volnoběh naprosto v pořádku, směs je lehce bohatší (svíčka se zabarvuje mezi světle a tmavě hnědou), jedině by snad mohla dělat neplechu hladina, tu mám seřízenou tak nějak, aby to jelo. Nejdřív jsem měl problém s moc vysokou hladinou, zkrátka mi to pomalu přetékalo a když jsem nastavil hladinu přesně podle bible, tak to zase při ostřejší jízdě nebo při jízdě do většího kopce příšerně vynechávalo, takže jsem to nějakou dobu ladil pokus omyl a nechal to tak, kdy to zkrátka nezhasíná ani nepřetýká. Svíčka je nová Brisk N14C, stejně tak řetěz (má za sebou 200km, pořádně namazán).
Omlouvám se, že to je trochu sloh. Budu rád za každou radu i hejt. Díky moc!
