Zastoupení Mz???
Zastoupení Mz???
Zdar, rád bych se vás zeptal jestli v čr existuje ještě něco jako zastoupení Mzty ? nějaká dobrá duše musela kdysi do tp zapsat špatný typ motoru a to em251 přitom mám etz 250 (tak neplést s 251),která má mít podle všech dostupných informací motor em250 a taky ho má, sice to kolik let na stk nikomu nevadí, ale nebylo by na škodu mít v tp zapsané správné informace pro další generace, neb mě zase tahle doba bude nutit podvádět a sehnat si jen prostě tu přírubu sání s odlitým em251 až jim to bude na stk vadit..... a že to číslo je odlitý na válci pod žebrama snad borci nevědí.
Re: Zastoupení Mz???
Žádné zastoupení výrobce MZ v Čechách není, a co je mi známo, ani v Německu ti to už nikdo neudělá...
Re: Zastoupení Mz???
Takže není žádná oficiální možnost jak by mi to přepsali v tom tp ?........ člověk chce být poctivej, ale prostě v týhle zemi to snad ani nejde.
Re: Zastoupení Mz???
Zastoupení není, pokud na tom tak lpíš, jedinou možností nejspíš bude návštěva zkušebny v Praze (nevím jak se tomu teď přesně nadává) kde ti vše ověří, proměří, dají ti oficiální potvrzení za jistě né příliš symbolický poplatek a pak ti to na dopravním inspektorátu na základě toho potvrzení přepíšou.
Re: Zastoupení Mz???
Tak na to se můžu ...... , to si nakonec seženu tu přírubu sání s tím typem em 251 nemá někdo náhodou zbytečnou?
Re: Zastoupení Mz???
Na STK takové věci nekontrolují, tak to neřeš a za ušetřené peníze si kup raději benzín:)
Re: Zastoupení Mz???
Nevím jak u Vás, ale u nás se typ motoru (nikoli výrobní číslo) kontroluje.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Zastoupení Mz???
Já už nevím jak to má značeno ETZ, na těch dalších motorkách co jsem měl byl typ vždy přímo součástí čísla motoru. Rozhodně ale jsem ale neslyšel o nikom, kdo by kontroloval nálitek na přírubě karburátoru (který se dá mimochodem odbrousit).
Re: Zastoupení Mz???
Mě by třeba zajímalo, když mam etz 250 bez TP a sehnal bych si papiry z etz 150 mohlo by to projít máte s tím někdo zkušenosti?
SIMSON S51 upr. 70/2 1990
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
Re: Zastoupení Mz???
Tyvoe kup si rovnou Hayabusu a přihlaš to jako MZ 150.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Zastoupení Mz???
ne, tak to ti rozhodně neprojde... jak už tu padlo, tak se kontroluje typ motoru...
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Zastoupení Mz???
Ten typ motoru by správně kontrolovat měli, ale někde na to serou a opíšou prostě jen to co je v tp (tím lépe pro mě určitě), ale pak příjde jednou někdo moc iniciativní proleze ti celou motorku a je po prdeli i když to třeba deset technických nikdo neřešil..... jinak tady jeden odstrašující příklad, že občas kontrolují http://www.motorkari.cz/tema/?t=141187 .....................jinak technická ještě na rok a půl, tak není to potřeba hrodit
Re: Zastoupení Mz???
S tím přihlášením 250 na 150 papíry - já osobně ani nechápu, jak se může nějaká MZta stejného typu přepsat na jiné papíry. Chápu, že se koupíš výrobní štítek a vyrazíš si tam správné číslo, ale na rámu je to číslo ještě vybodované, což asi průměrný MZťák nenapodobí. A myslím, že když ho ubrousíš, tak jim na technické dojde, že tam chybí a má bejt.
Nebo se pletu?
Nebo se pletu?
Re: Zastoupení Mz???
Na žádný mztě jsem ještě neviděl aby to číslo bylo vybodovaný co se týká roku 1989 a míň, ty novější ročníky nevím.
Re: Zastoupení Mz???
A neměl jsi právě přeštítkované rámy?
Re: Zastoupení Mz???
"vybodování" nebo-li ražení nízkonapěťovým razidlem umím, mám na to přístoj, ale padělání identifikátorů na vozidle je nezákonné
Taky mi chtěli na STK kontrolovat typ motoru, ale na ES 250 je příruba schovaná pod krytem karburátoru, tak z toho sešlo
Jinak motory ETZ 250 a 251 se liší snad jen provedením/sklonem výfukového kanálu, přitom válce i příruby sání jsou vzájemně zaměnitelné a potíže by mohly nastat jen v případě použití válce z 250 do 251 v kombinaci s nevhodným kolenem výfuku... Možná mají ještě různý pastorky nebo rozety kvůli převodu na 18" resp. 16" kolo.
Taky mi chtěli na STK kontrolovat typ motoru, ale na ES 250 je příruba schovaná pod krytem karburátoru, tak z toho sešlo
Jinak motory ETZ 250 a 251 se liší snad jen provedením/sklonem výfukového kanálu, přitom válce i příruby sání jsou vzájemně zaměnitelné a potíže by mohly nastat jen v případě použití válce z 250 do 251 v kombinaci s nevhodným kolenem výfuku... Možná mají ještě různý pastorky nebo rozety kvůli převodu na 18" resp. 16" kolo.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Zastoupení Mz???
Že bych narazil asi na čtyři přeťukaný mzety to se mi nechce věřit, nehledě na to, že se člověk dopouští podvodu a ruku na srdce tady máme ty úřady tak vstřícné, že není potřeba v něčem podvádět, ale jednou jsem něco podobného řešil a jen obyčejné raznice od předlohy nerozeznatelné tak nevím, ale jelikož by to byl podvod tak jsem to číslo ihned zbrousil , rám rozřezal hodil do šrotu.
Re: Zastoupení Mz???
ty rámy jsou taky jiný - 251 je kratší
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Zastoupení Mz???
Kdysi dávno, táta koupil auto. Vše bylo OK až na administrativní chybu úředníka, který si na typu motoru spletl písmeno a napsal to do techničáku špatně. Takovej typ motoru tedy ani neexistoval. Výmaz čísla motoru nepřicházel v úvahu, protože to neprošlo evidenčkou a nepomohlo ani ofiko vyjádření zastoupení značky, že onen typ v techničáku je nesmysl.
Co tedy s tím?
Vybroušení správného písmena na bloku motoru, vyražení nesmyslu na blok motoru, potření rozmačkaným jablkem a za tři dny návšteva evidenčky.
Na evidenčce technik na to koukl a říká: "To je rezatý jako svině, nic nevidím... Franto, podej mi ocelák..."
Franta podal ocelák, technik chvíli šmrdlal, pak řekl: "OK" a najednou šlo všechno. Dokonce to ani nebylo kradený, když to neexistovalo. Ono to nebylo kradený ani reálně a už to je sešrotovaný, takže to je jedno...
To je malý poznatek ke vstřícnosti úředníků...
No a co čeká mě?
vyražení celkové hmotnosti na štítek na krku rámu, protože ho fotí a kabely mě ho vyleštily. Zbyla mě tam z 290 jen nula.
Mám kvůli tomu MZtu hodit ze skály? Co mě dráždí je, že nemám správnou velikost raznic... Navíc mě čeká odstrojení brejlí a to mě dráždí ještě víc
S těma přeťukanejma MZtama, co se asi děje, když někdo legalizuje mašinu bez TP? A že jich je.
Co tedy s tím?
Vybroušení správného písmena na bloku motoru, vyražení nesmyslu na blok motoru, potření rozmačkaným jablkem a za tři dny návšteva evidenčky.
Na evidenčce technik na to koukl a říká: "To je rezatý jako svině, nic nevidím... Franto, podej mi ocelák..."
Franta podal ocelák, technik chvíli šmrdlal, pak řekl: "OK" a najednou šlo všechno. Dokonce to ani nebylo kradený, když to neexistovalo. Ono to nebylo kradený ani reálně a už to je sešrotovaný, takže to je jedno...
To je malý poznatek ke vstřícnosti úředníků...
No a co čeká mě?
vyražení celkové hmotnosti na štítek na krku rámu, protože ho fotí a kabely mě ho vyleštily. Zbyla mě tam z 290 jen nula.
Mám kvůli tomu MZtu hodit ze skály? Co mě dráždí je, že nemám správnou velikost raznic... Navíc mě čeká odstrojení brejlí a to mě dráždí ještě víc
S těma přeťukanejma MZtama, co se asi děje, když někdo legalizuje mašinu bez TP? A že jich je.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Zastoupení Mz???
Aresmlok: Ta celková hmotnost by jim možná nemusela vadit, ani při focení, pokud je na štítku čitelný VIN... Ale asi to bude záležet na tom, jak techniky na STK zaúkolovali
Re: Zastoupení Mz???
Mě na STK kontroloval až příliš pečlivě (včetně kontroly tloušťky obložení na brzdových destičkách). Připadlo mi, že hledal problém, aby mohl krčit rameny "...co s tím budeme dělat?" s očekáváním, že se podělám, a strčím mu něco do kapsy... Je to banda...
S takovou to na STK za chvíli bude jako s prohlídkou veterána - shoda s originálem do posledního detailu...
S takovou to na STK za chvíli bude jako s prohlídkou veterána - shoda s originálem do posledního detailu...
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!
Re: Zastoupení Mz???
to Ares: moto-prodejna.cz, ale i jiné firmy ti vyrobí štítek jaký chceš a údaje ti tam vytisknou. Abych nemusel razit, mám na něm vytištěný VIN i číslo motoru. A světe div se, tohle není nelegální - za stovku + poštovný
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Zastoupení Mz???
Robert: Problém byl v tom, že technickýma prošly i vyložené vraky, které STK fyzicky ani neviděly. Teď by se tomu mělo zabránit, ale sami technici na STK říkají, že něco je až zbytečná buzerace, jenže zákon (vyhláška) to po nich chce. Když jsem se bavil před měsícem na emisích s technikem (shodou okolností taky motorkář, má Transalpa 650), tak mi říkal, že protože se teď čtou na emisích údaje z řídících jednotek přes systémový konektor (což dřív nebylo), tak emisemi někdy neprošla ani nová auta - jak mu to vyhodilo nějakou chybku, tak jsi měl smůlu. Takže dostali pokyn, že to mají ignorovat, akorát k protokolu ten výpis z ŘJ musí přiložit, i když je teď v podstatě k ničemu... Říkal že je to totální pitomost, ale nemůžou s tím nic dělat.
Re: Zastoupení Mz???
Robert: to že se ti technik dívá na brzdový destičky... za to buď rád, nebo jak často to kontroluješ sám? Zrovna u motorek kontrola stavu brzd smysl má. Ale pokud tam máš ještě původní brzdovku... to už nikdo nezjistí Stejně jako třeba rozměry gum. Přecejen to je zrovna ta první položka, po které jdou likvidátoři pojistných událostí. A to tu nehodu nemusíš ani zavinit. Nemyslím si, že primárně jde technikům o to, aby prudili, ti jsou rádi, že jsou rádi a jelikož něco podepisují a nesou za to odpovědnost, tak si musí nějak krýt záda, protože pak přijde kontrola, nebo nějakej "nastrčenej zákazník" a je z toho průser jako prase. Jako samozřejmě se snažím v práci taky nad něčím přivírat oko, ale moc nemůžu, když tu vyrábíme léčiva
A pokud ti vadí "šikana" na STK, tak jeď na jinou pobočku
A pokud ti vadí "šikana" na STK, tak jeď na jinou pobočku
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Zastoupení Mz???
to Ares: podražili - http://www.buchtara.cz/buchtara/eshop/1 ... -stitek-MZ
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)