to je konec
to je konec
ták to bych nebyl já aby se zase něco neposralo alá záhada ber. troj. pokračuje a zkrátím to hladina je ok to se nebudu hádat no ale jde nastartovat se zvláštní manipulací sytiče bez něj ji nenastartuji a je potřeba roztlačení když už ji nastartuji nedrží volnoběh a barva svíčky je bílá no když jsem přidal směs musel jsem i vzduch a toho už bylo asi moc a otáčky se držely nahoře a chvilka zase než slezly ale já už nevim jak když dám na rychlovku plnej na volnoběh lehce to pšoukne z laufu no vypadá to že mi něco ochuzuje směs ale nevím co gufero u zapallka měněné a u převodovky by to sálo olej snad né ? těsnění u příruby taky ok to samé pod válcem i hlavou jo jehla 2 zářez takže jestli máte někdo nápad jak na to ???
Re: to je konec
Ty vole, ty sis to celý dojebal... Tak nejdřív to bylo ok a najednou se to vysere?! Tys rozjebal moc věcí na ráz
jako já kdysi, za mých dětských let
potřeboval sem nafouknout kolo, tak sem udělal výbrus válce a repas motoru







Re: to je konec
ale ono to jelo jenom po tom co jsem dojel tak jsem vytáhl svíčku a byla komplet bílá já to můžu vrátit tak jak to bylo zase na 1,5 otáčky a pojede to a bude to držet volnoběh ale po dojetí jsem mohl nastartovat zase s pomocí sytiče takže to že jsem toho spoustu dojebal bych netvrdil spíše je tam jedna věc dojebaná co souvisí se směsí problém že nevím jaká 

Re: to je konec
Tak to udělej jinak,
hoď tam 1,5 otáčky vzdušníku a seřiď volnoběh na 1100 otáček. Svíčka zčerná. Nesmí zůstat mokrá - na ohřátým motoru.
Bílá svíčka je opravdu příliš chudá směs. To je špatně, musí být hnědorezatá, rezatá nebo zlatavá - na barvu může mít vliv olej...
Pokud budeš mít svíčku černou jako bota, tak malinko na ohřátým motoru povolíš vzdušník - o čtvrt otáčky a zase seřídíš šroubem volnoběh. Budeš jezdit a po nějakých kilometrech koukneš na svíčku. Se k tý správný barvě dopracuješ.
Máš tam N15 nebo N14?
Guferem na primáru mi motor ojel nesál, ale naopak vyhazoval z plnícího otvoru ven. Pokud by si guferama klikovky přisával falešňák, tak bys měl přicpaný vzduchový filtr.
O kroužek na víku karbce je OK?
Mě teď vzdušník vychází na 3,5 otáčky... Od 0°C chytá bez sytiče na brnk.
hoď tam 1,5 otáčky vzdušníku a seřiď volnoběh na 1100 otáček. Svíčka zčerná. Nesmí zůstat mokrá - na ohřátým motoru.
Bílá svíčka je opravdu příliš chudá směs. To je špatně, musí být hnědorezatá, rezatá nebo zlatavá - na barvu může mít vliv olej...
Pokud budeš mít svíčku černou jako bota, tak malinko na ohřátým motoru povolíš vzdušník - o čtvrt otáčky a zase seřídíš šroubem volnoběh. Budeš jezdit a po nějakých kilometrech koukneš na svíčku. Se k tý správný barvě dopracuješ.
Máš tam N15 nebo N14?
Guferem na primáru mi motor ojel nesál, ale naopak vyhazoval z plnícího otvoru ven. Pokud by si guferama klikovky přisával falešňák, tak bys měl přicpaný vzduchový filtr.
O kroužek na víku karbce je OK?
Mě teď vzdušník vychází na 3,5 otáčky... Od 0°C chytá bez sytiče na brnk.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: to je konec
no já to zítra skusím ale právě na 1,5 byla bílá no na volnoběh snad zčerná svíčku mám tu origo isolator co se dávala no olej jsem teď měnil ten valvoline ale to si nemyslím že je to tím o kroužek na karbecu jako kde na víku ?no ten karbec to je zvláštní protože když jsem povolil o 2 otáčky za účelem zvýšení bohatosti tak jsem musel docela dosti zašroubovat volnoběh a pak po přidání to šlo zase se spožděním a chvíli se držely nahoře
Re: to je konec
Pozor:
vzdušník povolovati znamená směs ochuzovati...
šroub volnoběhu povolovati znamená snižování otáček volnoběhu...
Povoluješ = snižuješ poměr nebo otáčky
Tušíš, jakou velikost hlavní trysky máš v karbci?
vzdušník povolovati znamená směs ochuzovati...
šroub volnoběhu povolovati znamená snižování otáček volnoběhu...
Povoluješ = snižuješ poměr nebo otáčky
Tušíš, jakou velikost hlavní trysky máš v karbci?
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: to je konec
Velikost 120 jo a díky já mám nebo měl za to že je to naopak tak to skusim přitáhnout uvidím co to udělá
Re: to je konec
Vy s tím karbcem zase naděláte... Seřizuju tak, jak ten motor slyším běžet. Při správným nastavení by měly otáčky po vytočení motorku tak nějak rozumně rychle padat na volnoběh. Tak nějak zapomínáte na nastavení jehly, která je důležitá v okamžiku, kdy přidáš plyn, protože má pak na směs daleko větší vliv, jak nějakej vzdušník.


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
ták jsem to různě zkoušel i podle návodu od aresa a výsledek asi takový že nedrží volnoběh a studená i teplá jde nahodit jen na sytič
Re: to je konec
jo a se sytičem jde okamžitě za plynem a po povolení bohatosti mi začla nakopávačka kopat do nohy
Re: to je konec
takže jsi pohejbyl se vším současně a už ani nevíš, jak to bylo původně nastavený?


Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: to je konec
Sis to prostě všechno rozvrtal 

Re: to je konec
původně to bylo podle příručky jehla na 2 a 1,5 otáčky směs nevím co by tam mělo být rozdrbané zapalko je v klidu jediné co je rozdrbaný je karbec já jen nechápu proč potřebuji sytič k nastartování i za tepla i za studena to nechápu a taky proč po přidání plynu ty otáčky se drží chvíli nahoře
Re: to je konec
si přisává, tak je to chudý
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: to je konec
no lae dnes jsem měnil těsnění příruby a gufero u zapalka bylo nedávno dělaný tak se na něj asi podívám znova protože u spojky si nemyslím že by to bylo
Re: to je konec
Tak karbec komplet jsem vyčistil vzduch.filtr promazal olejem no a chytla bez sytiče napoprvé ale pak chcípla a zase jedině sytič a volnoběh stejně nic no a sytič jsem promazal takže ten se asi nezadrhával no prostě ta směs je chudá ale asi se zvýšila kompres protože mě začla zase kopat nakopávačka no já to vidím že stejně se podívám na simering pod zapalkem u spojky to asi nebude.
Re: to je konec
Nahoře se drží proto, protože ti někde bere víc vzduchu, mě to dělá taky, ale jen chvilku, pak to přestane, jak se zahřeje motor a vím proč, jak je příruba ke karbeci, tak se stahuje, je to tam kov na kov, tak tam si trošku přicucne, ale jezdí takže na to dlabu...
Zkontroluj si všechny spoje třeba 3x než budeš jebat gufero
Zkontroluj si všechny spoje třeba 3x než budeš jebat gufero
Re: to je konec
ok zítra to vše udělám směs se ochuzuje a smysl by to dávalo když je svíce bílá lehce střelí do výfuku ale to né moc často no ale hlavně ten sytič
Re: to je konec
takže dnes jsem to udělal tak že jsem vyndal gufero u zapalka a bylo ok no tak jsem to se sytičem kopnul pak ho vypnul a jel jsem tomu dát krátkou projížďku ale dával jsem jí kotel každý kvalt na 6000 no dojel jsem a svíce byla hnědorezatá a suchá ale stejně po vypnutí nešla nakopnout a řekl bych to takhle na stojanu jde nakopnout jen se sytičem a jinak když ji roztlačím tak chytne ale spíše když nemám plyn prostě bez plynu když jsem dal benzín pod svíci taky chytla jo a když jedu bez světel volnoběh kolem 4000 a když zapnu spadne kolem 1500 takže tak už nevim opravdu nevim.Ještě jsem přitáhl trochu hlavu ale asi celkem nic možná to je benzínem dal jsem tam nějáký 100oktan od benzínky kterou neznám ale nemyslím si že je to tím protože když tomu pak dám kotel je to v těch větších otáčkách takový dravější ale to je jen pocit asi.
Re: to je konec
Co příspěvek, to jinej problém, nechápu???

Nejdřív to nejelo, pak to střílelo, pak to hladinovalo, pak se to rozjelo, svíčka byla ok, nestartovalo to jinak, než se sytičem, roztlačit to šlo, projel sem to na všechny kvalty do 6ti tis. světla 4tis. když zapnu tak 1500...
Upřesni tvůj HLAVNÍ problém !!!



Nejdřív to nejelo, pak to střílelo, pak to hladinovalo, pak se to rozjelo, svíčka byla ok, nestartovalo to jinak, než se sytičem, roztlačit to šlo, projel sem to na všechny kvalty do 6ti tis. světla 4tis. když zapnu tak 1500...
Upřesni tvůj HLAVNÍ problém !!!
Re: to je konec
jediná možnost to nastartovat je se sytičem na stojanu nebo bez ale je potřeba to roztlačit to je problém se startem a druhý jsou ty otáčky které se drží na 4000 bez světel a se světly kolem 1500 to jsou dva hlavní problémy
Re: to je konec
To s těma otáčkama je normální, stejně jezdíš furt se světlama, mě sice nevyletí otáčka na 4tis. ale na nějakých 2300, pokud to jede normálně a jen to startuješ se sytičem, tak co neřeš ne?!
Normálně bych jezdil a neřešil
Normálně bych jezdil a neřešil
Re: to je konec
Asi jo uvidím co se stane časem aspoň budu šetřit segment
to budu roztláčet no

Re: to je konec


Re: to je konec
šak nic neříkám jen že počkám co se časem projeví