Uložení řízení
Uložení řízení
Mám dotaz, když je motorka na stojánku, tak jde s přední vidlicí zatáčet zlehka. Ale při jízdě to jde docela ztuha. Nějaký nápad co s tím, jediné mně napadlo rozebrat a dát nová ložiska. Jak zjistím, že jsou v háji bez rozebírání? Za odpověď díky.
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Uložení řízení
Pokud ti tam nic jinýho nedrhne, nezavazí, či se nešponuje nějakej kabel nebo lanko, tak to bude ložiskama. ETZka má v řízení obyč. radiální kuličkový ložiska - vzhledem k ceně bych je rovnou vyměnil.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: Uložení řízení
Dělá to na obě strany. Tak rozebrat. Asi musí tlumiče ven, nebo je na to nějaký fígl s málo rozebíráním .....
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Uložení řízení
fígl není, musíš rozdělat půl motorky 

MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: Uložení řízení
Vladan napsal(a):
-------------------------------------------------------
> fígl není, musíš rozdělat půl motorky
Půl motorky? Jen přední kolo, přední tlumiče, budíky, krk řízení, řídítka. Takže půl motorky
.
Už je přeházeno, doporučuji práci ve dvou, vše utaženo na 120Nm.
-------------------------------------------------------
> fígl není, musíš rozdělat půl motorky

Půl motorky? Jen přední kolo, přední tlumiče, budíky, krk řízení, řídítka. Takže půl motorky

Už je přeházeno, doporučuji práci ve dvou, vše utaženo na 120Nm.
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp