Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Odkazy na jiné weby => e-shopy, technické informace, návody ("bible"), atd...
Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1467
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Márty » pát 13. kvě 2016 11:56

Kdyby někoho zajímalo, za co vám můžou napařit pokutu, případně vás vyhodit z STK, tak tady je k dispozici ta pověstná příručka:

stkpdf.pdf
(6.11 MiB) Staženo 278 x
Obrázek

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 359
Registrován: stř 23. led 2013 18:57

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Pete » ned 15. kvě 2016 20:51

Vždyť to má 128 stran :-(I
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
:HG

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1865
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Harry » pon 16. kvě 2016 12:03

tak jsem se tím zběžně prokousal a je to teda dobrej hnůj... asi třetina té brožury se věnuje tomu, jak má bejt upevněná SPZ a kde... to je totiž největší zločin na světě... a schválně si pak přeměřím ty svoje origo zrcátka, jestli mají oněch 78 mm.... on i ten rámeček na značku musí cosi splňovat... no to mě teda poser 8-) a že bych měl policajta nechat sednout na motorku, aby se podíval, jestli je v zrcátkách vidět dozadu? To asi neprojde :D-x
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1467
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Márty » pon 16. kvě 2016 12:26

Si taky myslím, že je to dobrá "pakárna"! Obrázek
Obrázek

Lord_Lee
Příspěvky: 299
Registrován: stř 23. led 2013 19:04

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Lord_Lee » pon 16. kvě 2016 18:20

Myslím že na STKčku nebo kontrole jim stejně půjde hlavně o to jestli to má Éčko, ale dává to poměrně slušný prostor k případné šikaně, o tom žádná... 8-)
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 598
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod AresMlok » pon 16. kvě 2016 21:20

Jak jsem to pročítal, tak MZta v originále vyhovuje až na maličkost, že by se mělo se spuštěním motoru rozsvítit hlavní světlo. To se ale dá lehce vysvětlit.
Koupil jsem si hranatou diodovou zadní svítilnu, E to má, má to i spoustu DDR čísel, ale nemá to MD - tak jsem zvědavej, jak moc to budou řešit...
Jo a levný náhradní sklo na zadní hranatou svítilnu nemá E...

Příručka je smrtelná pro bastly, přestavby, vykuchaný vejfuky a nehomologovaný příslušenství. Bude záležet na technikovi i poldovi. Pokud to odzvoní dementům, co nastartováním motorky probudí sousední vesnici, jsem pro.
Na druhou stranu norma říká 74 - 80 dB a já mám v techničáku 88 dB stojící a 79 dB jedoucí. To je slovo do pranice...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1865
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Harry » pon 16. kvě 2016 21:51

Tohle neni prirucka pro buzeraci MZ, na to kazdej sere... Jde o doplnky na "moderni" motorky
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1038
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Vladan » úte 17. kvě 2016 07:06

i na homemade wejfuck se dá klidně vyrazit "ATS 08 SD" >:D<
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993)

Obrázek

Lord_Lee
Příspěvky: 299
Registrován: stř 23. led 2013 19:04

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Lord_Lee » úte 17. kvě 2016 07:36

AresMlok píše:Na druhou stranu norma říká 74 - 80 dB a já mám v techničáku 88 dB stojící a 79 dB jedoucí. To je slovo do pranice...


Pokud to s takovou hlasitostí bylo schválené k provozu a máš to v TP tak není co řešit. Mě pobavila ta kontrola tlumiče výfuku na straně 105, cituji "Neschválenou změnu tlumiče identifikujeme snadno pomocí vhodného nástoroje (např. štětka na mytí lahví nebo drát na konci s kuličkou o průměru 6 mm) který prostrčíme do koncovky výfukového systému"

Napadá mě otázka, bude štětka na mytí lahví podléhat pravidelným kontrolám a bude mít vylepený homologační štítek? :-D
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1467
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Márty » úte 17. kvě 2016 10:03

Hlavně před rokem uvedení do provozu 2001 by se tyhle věci řešit neměly, takže starých MZ se to, jak píše Harry, víceméně netýká...
Obrázek

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1038
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Vladan » úte 17. kvě 2016 13:30

bych aj ocenil, kdyby mi na STK vyčistili lauf B)
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993)

Obrázek

Heki
Příspěvky: 862
Registrován: stř 23. led 2013 12:11

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Heki » úte 17. kvě 2016 17:15

Já novou STK prošel a jediné co se změnilo bylo to, že to vyfotili a zdražili.

Jinak - brožuru jsem proletěl. Komplet četbu nechám na dlouhé deštivé večery.

K těm výfukům - uřvaný výfuk na motorce mám, za debila se nepovažuji. Výhody - hmotnost, vzhled, lepší křivka výkonu než se sériovým výfukem. Ten kravál ber jako prvek pasivní bezpečnosti. Ideální by ovšem bylo, kdyby ten kravál směřoval dopředu, aby mě slyšeli autaři. Takhle to spíš jen varuje za zatáčkou jedoucí partu cyklistů roztaženou po celé cestě... S tím nehomologovaným výfukem jsem zatím problém neměl a to ani v zahraničí. Pokud do budoucna budou benga prudit, vyrobím k tomu nějaký štítek, který se bude tvářit jako homologovaný a tím to považuju za vyřešené.

Dále - kdo moji motorku viděl, ví, že do originálu má několik světelných let daleko. Na STK jsem s nima dal řeč a říkali, že krom výfuku, chybějící zadní zástěrky a osvětlení SPZ tam ani ze zákona nevidí problém. Tudíž bych celý ten humbuk okolo bral s rezervou.

Zpřísnit STK? Ano, ale účelně. Pokud dříve prošel náklaďák, kde z osmi kol brzdily dvě a na každém kole chyběly tři matky, tak to je samozřejmě zlo. Pokud někdo prudí za chybějící odrazku na motorce, tak to přátelé ať jde do prdele.

Kdyby mělo dojít na lámání chleba a bude to řešit pojišťovna, tak ať mi například dokáže, že můj výfuk měl vliv na brzdnou dráhu při nehodě...
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Obrázek

Robert
Příspěvky: 73
Registrován: pát 19. črc 2013 16:03

Re: Příručka pro prokazování technické způsobilosti....

Příspěvekod Robert » úte 24. kvě 2016 20:44

Hezké... Není to pro Stanice TK, je to jen doporučující metodika pro policii, a nikde není psáno, zda o ni bude mít policie vůbec zájem. Jen jsem se začetl do úvodu, a na mě z něj číší to, že to napsal člověk, který prostě nenávidí motorky a hlavně motorkáře... Měl by se léčit.
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!


Zpět na “Užitečné odkazy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host