Zdravím,
JardaE:
vím, že na Tvojí MZtě jezdil otec a hláška o ničemném nájezdu kilometrů nepatřila Tobě, ale inzerovaným mašinám...
Na tý mý je 32525 km, ale má za sebou 2 výbrus, takže to prostě nesedí. Buď lžou kilometry (co já vím - nový budík) nebo motor dostal pěknou čočku...
Se sytičem Ti nepomůžu, mě funguje a nikdy jsem si nějakýho zvuku nevšiml - třeba se polepším

Obě zaslepené díry jsou otvory po vrtání vzduchovodu volnoběhu - to je OK - musí těsnit!
Třetí díra u šroubu vany je přepadový otvor pro benzín z plovákové komory - tudy vytéká nadbytečný benzín z karbce - špatná hladina nebo propouštějící plovákový ventil. Při vyšší hladině z díry taky benol sákne vlivem vibrací motoru při volnoběhu. Díru bych určitě udržoval v čistotě.
Pokud jsi neměnil pístní kroužky a po 14000 km není důvod kroužky měnit, pusť jehlu na druhý zářez. Já např. jezdím na prvním zářezu, ale to má zvláštní příčiny.
Barvu svíčky a stav případných sazí máš jakou?