Tlak valce
Tlak valce
Tak jsem teď měřil tlak ve válci na studeným a ohřátým motoru, je tam 6 bar.
Měřil jsem s plným plynem, to stačí?
Asi si u mě nesedly kroužky. Mám najeto něco přes 5000 po vybrusu, pist almet českej.
Můžu teď vyměnit kroužky sedne si to ještě?
Měřil jsem s plným plynem, to stačí?
Asi si u mě nesedly kroužky. Mám najeto něco přes 5000 po vybrusu, pist almet českej.
Můžu teď vyměnit kroužky sedne si to ještě?
Re: Tlak valce
Tak jsem sundal válec a kroužky jsou kaputo , celej problém, koupím nový a zajedu.
Píst vypadá jak novej, až na karbon ve spalováku, kde má být
To pak člověk zbytečně honí jiný věci
Píst vypadá jak novej, až na karbon ve spalováku, kde má být
To pak člověk zbytečně honí jiný věci
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: Tlak valce
Kroužky po 5000 km fpiči???
Re: Tlak valce
Jelo to vůbec na těch 6 baru ?
Re: Tlak valce
Jelo to uplně na nic, spíš náladově.
Startovalo to ale pořád luxusně, jen při brždění motorem to začalo při teplým motoru kopat.
Na pístních kroužkách jsou drážky v jednom místě, na pravý straně výfukovýho kanálu, jak končí, asi se to v tech místech nejhůř maže.
Budu za to dost možná moci já, začal jse to už honit, asi brzo.
Takže teď nový kroužky a zase pomalu zajíždět.
Startovalo to ale pořád luxusně, jen při brždění motorem to začalo při teplým motoru kopat.
Na pístních kroužkách jsou drážky v jednom místě, na pravý straně výfukovýho kanálu, jak končí, asi se to v tech místech nejhůř maže.
Budu za to dost možná moci já, začal jse to už honit, asi brzo.
Takže teď nový kroužky a zase pomalu zajíždět.
Re: Tlak valce
Je to vidět blbě, ale jsou tam plošky i drážky. Drážky na pístu jsou minimální, téměř nejsou k poznání.
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: Tlak valce
Kanály jsi srážel po výbrusu?
Re: Tlak valce
Lukkas: Pátral bych po příčině. Takhle to vypadá, že ten motor schroupal něco tvrdého, třeba podložku nebo jehlovou klec. Když dáš jen nové kruhy tak tvoje další založené téma nejspíš bude "zadřený motor".
Re: Tlak valce
No na kroužkách byla stále vůle 0,2 mm, si nesedly ale vůbec. Když se natáhnou tak neměli kam chudáci. Měrku 0,2 mm jsem tam nacpal skoro násilím, takže to je mezi 0,15 - 0,2, no polosyntetika asi maže až moc a musi se dyl zajišdět
Re: Tlak valce
Mě na polosyntetiku stačilo cca 3500 km a už se to mohlo nakládat , neměl jsi spíš problém se směsí že se to upeklo ? Mě se to chytlo díky tomu že jsem měl chudou směs , dlouho jsem ignoroval příznaky že karburátor je po životnosti a pouští víc vzduchu než by měl .
Ale už jsem to nevyřešil , zkoušel jsem zjemnit , vyměnit kroužky odstranit zapečený karbon , jelo to ale v zážeži se to stejně zase začalo přidírat , takže výbrus a znova , karburátor jsem vyměnil a jezdí to jak z praku jak jsem to zajel.
Ale už jsem to nevyřešil , zkoušel jsem zjemnit , vyměnit kroužky odstranit zapečený karbon , jelo to ale v zážeži se to stejně zase začalo přidírat , takže výbrus a znova , karburátor jsem vyměnil a jezdí to jak z praku jak jsem to zajel.
Re: Tlak valce
Ona otázka...
Každej, když zajíždí, tak jede jak zesranej... netočí, nehoní to, bla bla... Já dělal výbrus na 251 a hned, od prvopočátku jsem to honil, točil, klidně i 6-7tis. proč? Protože su strojař a vím, o co tam jde, nejde tam o to, točit, ale o to, nepřehřát a to je kur** rozdíl, hliník má celkem dost velkou tepelnou roztažnost, co se týče stupňů, na té 250 je tam rozdíl třeba i 0.05mm... což na píst, kterej je pasovanej s vůlí +- 0.05 je hodně, pak se to zadírá...
Říkám furt, honit to, ale nepřehřát... roztočit to je ok, otáčky nevadí, vadí teplota... Takže:
Točit je ok, ale nesmí se to teplotou posunout moc nahoru, takže, zahřát na provoz teplotu, červená na semaforu, jedna, plnej do 7tis. pohoda, pak vyklidnit a pijáno, takhle jsem zajížděl svoji 250, ze startu olej 1:30 pak, co nádrž o 5 míň, 1:35, 1:40, 45 atd... do 1.50...
Teďka mám motor na stole a píst? Naprosto žádný známky ničeho, kroužky vybléskaný jak psí kule, takže? Píst ČR ...
Takže tak... Toť mé zkušenosti... Pokud se ti vysrali kroužky, na 150% to bude tím, že se prostě vyhřály... tzv. vyžíhaly, vyměknou a tehdy jsou v prdeli... Takže se toho neboj a toč to !!!!!!!!!!! Ten motor při zájezdu potřebuje prostě točky a říkejte si co chcete kdo chcete, tam jde o jedno, když se válec brousí, tak dráhy obrábění jsou po obvodu válece, píst tam funguje úplně jinak, kolmo ! , takže asi tak...
A hlavně, KURV** furt nevymejšlejte kkti**
A co se týče oleje, jasný, lejte tam třeba to nej, ale myslet na to, že ty motory a materiály vymyslel někdo před XXX lety v době, kdy M2T byl TOP!!!!
Takže? polosyntetika = píčo**** proč? No protože v té době prostě nexistovala... a ? Ten olej má jednu vlastnost, mazat vysoce teplý motory na vysoký teploty, myslíte si, že MZ opravdu dosáhne vysokých teplot?! Ani ho*** tehdy je ten olej na škodu...
Takže, zlatej minerál... jezdíme na strojích co mají 30 let...
Každej, když zajíždí, tak jede jak zesranej... netočí, nehoní to, bla bla... Já dělal výbrus na 251 a hned, od prvopočátku jsem to honil, točil, klidně i 6-7tis. proč? Protože su strojař a vím, o co tam jde, nejde tam o to, točit, ale o to, nepřehřát a to je kur** rozdíl, hliník má celkem dost velkou tepelnou roztažnost, co se týče stupňů, na té 250 je tam rozdíl třeba i 0.05mm... což na píst, kterej je pasovanej s vůlí +- 0.05 je hodně, pak se to zadírá...
Říkám furt, honit to, ale nepřehřát... roztočit to je ok, otáčky nevadí, vadí teplota... Takže:
Točit je ok, ale nesmí se to teplotou posunout moc nahoru, takže, zahřát na provoz teplotu, červená na semaforu, jedna, plnej do 7tis. pohoda, pak vyklidnit a pijáno, takhle jsem zajížděl svoji 250, ze startu olej 1:30 pak, co nádrž o 5 míň, 1:35, 1:40, 45 atd... do 1.50...
Teďka mám motor na stole a píst? Naprosto žádný známky ničeho, kroužky vybléskaný jak psí kule, takže? Píst ČR ...
Takže tak... Toť mé zkušenosti... Pokud se ti vysrali kroužky, na 150% to bude tím, že se prostě vyhřály... tzv. vyžíhaly, vyměknou a tehdy jsou v prdeli... Takže se toho neboj a toč to !!!!!!!!!!! Ten motor při zájezdu potřebuje prostě točky a říkejte si co chcete kdo chcete, tam jde o jedno, když se válec brousí, tak dráhy obrábění jsou po obvodu válece, píst tam funguje úplně jinak, kolmo ! , takže asi tak...
A hlavně, KURV** furt nevymejšlejte kkti**
A co se týče oleje, jasný, lejte tam třeba to nej, ale myslet na to, že ty motory a materiály vymyslel někdo před XXX lety v době, kdy M2T byl TOP!!!!
Takže? polosyntetika = píčo**** proč? No protože v té době prostě nexistovala... a ? Ten olej má jednu vlastnost, mazat vysoce teplý motory na vysoký teploty, myslíte si, že MZ opravdu dosáhne vysokých teplot?! Ani ho*** tehdy je ten olej na škodu...
Takže, zlatej minerál... jezdíme na strojích co mají 30 let...
Re: Tlak valce
Majkl> Tebe sem tu dlouho neviděl
Ale jak takový začatečník pozná, že už to má zahřáté na tu správnou teplotu a nepřehřívá?
Ale jak takový začatečník pozná, že už to má zahřáté na tu správnou teplotu a nepřehřívá?
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: Tlak valce
Jojo, kekel minerál je top, hlavně u motorek co nemaj rozebírací vejfuck.