MZ 251
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
MZ 251
Zdarec MZťáci, chci se zeptat ohledně 251. Kámoš říká že jeho 251 na 2 jde na zadní pod plným, ale ta moje pod plným nemá tendenci jít na zadní ani na jedničku. Má najeto 26 tisíc, tak jestli už není vyběhaná. Jel jsem s ní max. 120 km/h. Jak jezdí vám? Díky
Re: MZ 251
Nelze určit stav opotřebení podle km , vždy na to má vliv majitel , jak jezdil , jak dával olej atd atd .
Napoví ti stav komprese , kontrola vůle valce a pístu moje měla 27 000ba válec byl stavem jak u 150ky co měla 67 000
Napoví ti stav komprese , kontrola vůle valce a pístu moje měla 27 000ba válec byl stavem jak u 150ky co měla 67 000
Re: MZ 251
251 na zadní jen plynem jo? Leda by tam měl rozetu hodně do síly nebo stál plnou vahou na nosiči, a určitě ne na dvojku.
Maximálku má 251 kolem 130-135 s originál rozetou, z kopce s větrem v zádech vytáhneš 140. Ty jsi s ní jel těch 120 protože už se ti víc nechtělo nebo už víc nejela?
Ono od těch 15 kw nelze čekat zázraky...
Maximálku má 251 kolem 130-135 s originál rozetou, z kopce s větrem v zádech vytáhneš 140. Ty jsi s ní jel těch 120 protože už se ti víc nechtělo nebo už víc nejela?
Ono od těch 15 kw nelze čekat zázraky...
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: MZ 251
Jak píše Lord_Lee, pokud by byla jinak zpřevodovaná, tak možná. Těch 130 tachometrových by jet, pokud je v dobrém stavu, mohla. Já dostal ze své 250 tachometrových cca 120 km/h, pak už jsem jí nechtěl trápit. Na rychlou jízdu jsou jiné mašiny... Jinak, je pravda, že moje 150 na zadní šla, ale 150 byly (jsou) na rozjezd živější než 250...
Re: MZ 251
Tak samozřejmě, že moje MZta jede líp než kámošova...
Taky je pravda, že ještě celkem nedávno 130 jezdily 6-tistovky...
Dofoukej kola, polaď třmen, pakny a řetěz a třeba pojedeš rychleji (vstříc smrti v 17-ti letech).
Sundej hlavu, dej píst do DÚ a koukni jestli máš obroučku 6-7 mm pod horní hranou vložky válce. To napoví.
Taky je pravda, že ještě celkem nedávno 130 jezdily 6-tistovky...
Dofoukej kola, polaď třmen, pakny a řetěz a třeba pojedeš rychleji (vstříc smrti v 17-ti letech).
Sundej hlavu, dej píst do DÚ a koukni jestli máš obroučku 6-7 mm pod horní hranou vložky válce. To napoví.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: MZ 251
AresMlok: Ještě jsi mu zapomněl napsat, ať 20 kilo zhubne
-
- Příspěvky: 111
- Registrován: pon 29. čer 2015 19:44
Re: MZ 251
dvěpůlky jdou naprdel i s 21z a to mám dost přes 90kg, ale jenom na jedničku i bez škubání přes spojku tzv. výplachem (nevim kterej myslytel vymyslel tento výraz ) a při necitlivém přeřazení z nakrev vytočené jednotky na dvojku se mi přední kolo o pár cm přizvedlo tím škubancem, ale nemá to rád spojkovej unašeč, protože jsou to dvě kola snýtovaná k sobě, naštěstí už mi není 18 a tak už to nekurvim jako zamlada, na dvojku to jde zvednout, pokud si stoupneš na zadní stupačky a k těm tachometrům, stáhněte si aplikaci do telefonu a pak to porovnejte, protože tacho ti sice v pytli za autem a ještě z kopce ukáže 140 když se ti to povede vytočit do 6000 s 21zubem, ale od toho si klidně můžeš odečíst 10
Re: MZ 251
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: MZ 251
Márty: se polepším...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
Díky kluci za rady, další věc je přední brzda. Dám vám sem odkaz na video. Nelíbí se mi to prskání. Je to cajk? A ještě když dám plný plyn tak se mi napnou přední vidlice a je to strašná jeba když se napnou. Nevíte proč? Díky
https://youtu.be/Ylrorvm8Au8
https://youtu.be/Ylrorvm8Au8
Re: MZ 251
Mě to pumpa dělá taky. Jakmile nastartuju, tak to nedělá, jelikož kravál motoru je větší
Ono to někdy trochu tluče i při postavení na stojan se správným množstvím tlumičovýho oleje.
Chtělo by to rozdělat a kouknout jak na tom jsou střeva. KO bude Miramidový pístní kroužek, taky možná olej již není olejem ve funkčním stavu nebo ho je málo. Taky nemusí těsnit šrouby šavlí, ale to by se asi vidlice příliš lehce potápěly...
Můžou být pomordovaný pružiny přepouštěcího ventilu nebo dorazu šavlí.
Už jsem to viděl i blbě poskládaný...
Ono to někdy trochu tluče i při postavení na stojan se správným množstvím tlumičovýho oleje.
Chtělo by to rozdělat a kouknout jak na tom jsou střeva. KO bude Miramidový pístní kroužek, taky možná olej již není olejem ve funkčním stavu nebo ho je málo. Taky nemusí těsnit šrouby šavlí, ale to by se asi vidlice příliš lehce potápěly...
Můžou být pomordovaný pružiny přepouštěcího ventilu nebo dorazu šavlí.
Už jsem to viděl i blbě poskládaný...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
Aha, no to se ukáže až při renovaci.
Re: MZ 251
Bych to zahodil a dál tam pumpu z Japonce , mám ji na 150ce a funguje to naprosto špičkově , a hlavně nikde nic neteče , brzda je tedy tvrdší ale ne nijak zásadně , musí na to člověk krapet s citem.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
A jakou přesně prosím? Díky
Re: MZ 251
A po obou kolech jede?Vono je to totiž lepší.posoldikml píše:Zdarec MZťáci, chci se zeptat ohledně 251. Kámoš říká že jeho 251 na 2 jde na zadní pod plným, ale ta moje pod plným nemá tendenci jít na zadní ani na jedničku. Má najeto 26 tisíc, tak jestli už není vyběhaná. Jel jsem s ní max. 120 km/h. Jak jezdí vám? Díky
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
A jakou prosím? Já jsem četl z Jawy 350, ale nevím jistě. Radši bych jak píšeš ty z toho japonce.Yuri píše:Bych to zahodil a dál tam pumpu z Japonce , mám ji na 150ce a funguje to naprosto špičkově , a hlavně nikde nic neteče , brzda je tedy tvrdší ale ne nijak zásadně , musí na to člověk krapet s citem.
Re: MZ 251
Jestli chceš pumpu že 350,tak ta se mi doma válí v garáži... Za pár piv ti ji dám, jestli chceš.
MZ Etz 150, Honda CB1100
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
Odkud jsi?Pandrhola píše:Jestli chceš pumpu že 350,tak ta se mi doma válí v garáži... Za pár piv ti ji dám, jestli chceš.
-
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte 09. dub 2019 20:26
- Bydliště: Stéblová
- Kontaktovat uživatele:
Re: MZ 251
Ještě jedna otázka, liší se motor na 250 a na 251?
Re: MZ 251
Ne jsou stejné , rozdíly jsou akorát v zapalování , kdy se do starších ročníků dávalo kontaktní. A během roků pak i výkony tady je popis motorů na 251 .
https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-251.html
A 250 , https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-250.html
https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-251.html
A 250 , https://www.motorkari.cz/motokatalog/mz/mz-etz-250.html