Pár otázok-mz 150
Re: Pár otázok-mz 150
Podařil se mi pravděpodobně najít problém , zlomil se jeden kabel z alternátoru a štáva šla jen ze dvouch , je přerušený někde , jdu natáhnout nový a pak uvidím a doufám že problém vyřešen.
edit , podařilo se mi zjistit že i druhý kabel byl před rozsypáním , protože jsem zahybal svazkem a najednou byl přerušený též , umotal jsem tedy komplet novou elektriku od alternátoru a jdu to project , dám vědět či se problém podařilo konečně vyřešit.
finál , tak po zajíždce stejné trasy co včera kdy mi to 2x chcíplo po dojetí tentokrát jsem dojel a světly doseřídil i karburátor , vše běží stabilně bez kolísání , takže problém byl způsobený nalomenými kabely od alternátoru na usměrnovač , kdy se někde rozpadly a jak se jelo přerušovali a spojovali , takže místama to jelo jen z jednoho zdravého kabelu .... .
edit , podařilo se mi zjistit že i druhý kabel byl před rozsypáním , protože jsem zahybal svazkem a najednou byl přerušený též , umotal jsem tedy komplet novou elektriku od alternátoru a jdu to project , dám vědět či se problém podařilo konečně vyřešit.
finál , tak po zajíždce stejné trasy co včera kdy mi to 2x chcíplo po dojetí tentokrát jsem dojel a světly doseřídil i karburátor , vše běží stabilně bez kolísání , takže problém byl způsobený nalomenými kabely od alternátoru na usměrnovač , kdy se někde rozpadly a jak se jelo přerušovali a spojovali , takže místama to jelo jen z jednoho zdravého kabelu .... .
Re: Pár otázok-mz 150
No konečně,další typ pro mě kde hledat závadu u kamoše na té stopadině
Re: Pár otázok-mz 150
Jo jo, stačí do vyhledáváni zadat dobíjení a kabely - třeba...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pár otázok-mz 150
No u mě byl problém že když jsem to při prvním problému měřil tak to zrovna vodilo ( zrovna jak na potvoru ) ... , proto jsem to jako závadu vyloučil a hledal dál , pak když už jsem nevěděl co dál jsem to vzal od znova a byl jeden kabel přerušený , no natáhl jsem nový , protáhla průchodkou , pak znova kontrolně měřil a nevodil najednou i druhý kabel , pak jsem to vytrhnul a udělal kompletně znnova .... , docela jsem se s tí vyvztekal , ale zase komu se chce preventivně dělat kompletně celou elektriku u MZ ... ,
Re: Pár otázok-mz 150
Nikomu samozřejmě,
ani mě se nechtělo
ani mě se nechtělo
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pár otázok-mz 150
no dneska sem se byl podívat zase na chvilku na tu 150dinu,všude proudi jdou tak jak mají,karbec komplet rozšroubován,proprán v benzínu a vyfoukán,složen seštelován.stále stejný problem,už mě napadá jediná věc,je tam snímač otáček(podotíkám že je to vape)S03,a prí kvúli rúzné polarizaci alt.se kdyštak musí vyměnit ten snímač za S01T.ano?
zde napsáno:
Popis produktu SOUPRAVA ZAPALOVÁNÍ - SZ09
Tato souprava je určena pro motocykly MZ ETZ 125, 150, 250, 251, 301 které byly vybaveny bezkontaktním zapalovacím systémem.
Souprava nahrazuje pouze zapalovací soustavu, alternátor zůstává na motoru.
Upozornění - standardní součástí sady je snímač S03. Vzhledem k tomu, že se motory MZ objevují se dvěma různými polaritami zapojení budící cívky alternátoru, mohou nastat problémy s chodem motoru, kdy zapalování vynechává ve vyšších otáčkách a tato situace se zhoršuje se zapnutím světel. V takovém případě je nutno použít snímač S01T, který tuto "závadu" řeší.
Souprava obsahuje:
A-Z04-1V - Zapalovací cívka
A-S03-Snímač
5000640 - Držák snímače
0103610 - Palec sestavený
0105400 - Kabeláž SZ09
zde napsáno:
Popis produktu SOUPRAVA ZAPALOVÁNÍ - SZ09
Tato souprava je určena pro motocykly MZ ETZ 125, 150, 250, 251, 301 které byly vybaveny bezkontaktním zapalovacím systémem.
Souprava nahrazuje pouze zapalovací soustavu, alternátor zůstává na motoru.
Upozornění - standardní součástí sady je snímač S03. Vzhledem k tomu, že se motory MZ objevují se dvěma různými polaritami zapojení budící cívky alternátoru, mohou nastat problémy s chodem motoru, kdy zapalování vynechává ve vyšších otáčkách a tato situace se zhoršuje se zapnutím světel. V takovém případě je nutno použít snímač S01T, který tuto "závadu" řeší.
Souprava obsahuje:
A-Z04-1V - Zapalovací cívka
A-S03-Snímač
5000640 - Držák snímače
0103610 - Palec sestavený
0105400 - Kabeláž SZ09
Re: Pár otázok-mz 150
Ano,
tvrdí se to.
Před nákupem snímače S01T ještě zkus přepólovat budící vinutí altíku. Prohodíš vývody z uhlíků. Hodně teoreticky by to mohlo pomoct.
Komusi jsem to již nastínil, ale již si nepamatuji, zda to zrealizoval a zda dal vědět, jak to dopadlo.
tvrdí se to.
Před nákupem snímače S01T ještě zkus přepólovat budící vinutí altíku. Prohodíš vývody z uhlíků. Hodně teoreticky by to mohlo pomoct.
Komusi jsem to již nastínil, ale již si nepamatuji, zda to zrealizoval a zda dal vědět, jak to dopadlo.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pár otázok-mz 150
jj,souhlas,ale je to zase zásah do stávající el.instalaceale je to "bastlení stávající el.instalce"takže já už jsem to stejně objednal a po namontování dám zprávu jak to dopadlo,děkuji
Re: Pár otázok-mz 150
takže vyřešeno:vyměněn snímač zapalování na alternátoru,za S01T v cenovce:355kč a vše funguje jak má
Re: Pár otázok-mz 150
Já mám taky problém s elektrikou... myslel jsem si, že mi motorka samovolně vybíjí baterii, ale po týdenním stání s odpojenou baterkou jsem ani za boha nemohl nakopnout. Budíky skoro nesvítily. Svíčka byla pěkně mokrá od benzínu. Jiskru to vůbec neházelo... Zkusil jsem baterku napojit na nabíječku přímo na motorce a jiskru to dává jak z elektrárny. Nastartoval jsem na první šup bez přídání plynu.(cca po 1 minutě na nabíječce)
Když při volnoběhu zapnu světla, motorka okamžitě chcípne. Teď když to mám na kabelech, tak v pohodě šlape dál se světly. Jakmile odpojím nabíječku tak motorka okamžitě chcípne.(se zapnutými světly, bez světel šlape spokojeně dál)
Chápu to dobře, že baterka je na odpis, protože není schopna dodat dostatečný proud při volnoběhu(za ten týden ztratí samovolně skoro celou kapacitu), kdy ještě dobíjení nedodává tolik proudu do motorky? Nebo je závada někde v elektroinstalaci?
Motorku mám chvíli a bývalý majitel tvrdil že baterka je nová... ostatně tak i vypadá. Opravdu nevím, jsem elektrotechnikou nepolíbený osel .
Může se stát, že když koupím novou baterii, tak ji zase za chvilku odpálím a budu zase tam kde jsem teď?
Doufám že ten popis mého problému dává alespoň trochu smysl . Těžko se popisuje něco čemu nerozumím a jen se selským rozumem domnívám.
Když při volnoběhu zapnu světla, motorka okamžitě chcípne. Teď když to mám na kabelech, tak v pohodě šlape dál se světly. Jakmile odpojím nabíječku tak motorka okamžitě chcípne.(se zapnutými světly, bez světel šlape spokojeně dál)
Chápu to dobře, že baterka je na odpis, protože není schopna dodat dostatečný proud při volnoběhu(za ten týden ztratí samovolně skoro celou kapacitu), kdy ještě dobíjení nedodává tolik proudu do motorky? Nebo je závada někde v elektroinstalaci?
Motorku mám chvíli a bývalý majitel tvrdil že baterka je nová... ostatně tak i vypadá. Opravdu nevím, jsem elektrotechnikou nepolíbený osel .
Může se stát, že když koupím novou baterii, tak ji zase za chvilku odpálím a budu zase tam kde jsem teď?
Doufám že ten popis mého problému dává alespoň trochu smysl . Těžko se popisuje něco čemu nerozumím a jen se selským rozumem domnívám.
MZ Etz 150, Honda CB1100
Re: Pár otázok-mz 150
po baterce je hovno, zkus jinou
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pár otázok-mz 150
žádné Ah=žádná kapacita,to je vadná baterka,vysipany-či vyzkratovaný jeden článek.Pandrhola píše:jaké hovno?
zkus baterku vyndat,zapojit na nabíječku a pohledem na ní uvidíš jestli nějaký článek začne skoro hned bublat tak je po ní
Re: Pár otázok-mz 150
baterku jsem koupil novou. Bylo to naštěstí tou baterkou.
MZ Etz 150, Honda CB1100