sajdkára v techničáku
sajdkára v techničáku
Zdravím,
sice to sem úplně nepatří, ale věřím, že tu jsou lidi, kteří mi dokáží odpovědět, protože mají sajdu. Brácha si chce koupit Dněpra se sajdou a člověk na inzerátu mu řekl, že nemá sajdu napsanou v TP z důvodu, že rád jezdí sólo a když prý máš sajdu napsanou v malém TP, tak nesmíš jezdit bez ní.
Není to nějaká blbost? Chápal bych sajdu tak, jako přívěs - když je v TP, můžeš i nemusíš ji připojit.
Jak to je?
Díky!
sice to sem úplně nepatří, ale věřím, že tu jsou lidi, kteří mi dokáží odpovědět, protože mají sajdu. Brácha si chce koupit Dněpra se sajdou a člověk na inzerátu mu řekl, že nemá sajdu napsanou v TP z důvodu, že rád jezdí sólo a když prý máš sajdu napsanou v malém TP, tak nesmíš jezdit bez ní.
Není to nějaká blbost? Chápal bych sajdu tak, jako přívěs - když je v TP, můžeš i nemusíš ji připojit.
Jak to je?
Díky!
Re: sajdkára v techničáku
musí tam být poznámka, že lze s motocyklem jezdit i bez sajdy - nelogický, ale nutný
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: sajdkára v techničáku
Aha a to stačí toho technika co to zapisuje poprosit? (A co se musí udělat pro to, aby k solo motorce byla připsána sajda?)
Díky!
Díky!
Re: sajdkára v techničáku
Musíš mít povolení výrobce na základě kterého ti udělají STK a následně ti to zapíši do TP na inspektorátu. U Dněpra je to dle mého názoru legálně neproveditelné, u ještě fungující fabriky Ural a hlavně jejímu obchodnímu zastoupení v ČR ano. Jeden z důvodů levných souprav z Ukrajiny, tady to prostě nepřihlásíš... Technik by musel být skutečně dobrý kamarád, nebo alespoň úplatný kamarád a i tak bys musel vyrobit rádoby potvrzující papír z fabriky.
Re: sajdkára v techničáku
Jasný, já to tak tušil, že to bude problém. Díky moc za rady!
Re: sajdkára v techničáku
ještě by se to dalo řešit přes veteránskou testaci, musí ale odpovídat stav, věk a orginalita
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: sajdkára v techničáku
Je to 1996 a úplně originál to taky není :-(
Re: sajdkára v techničáku
právě proto bývají ty mladší ročníky levnější...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: sajdkára v techničáku
Zavolej panu Kučerovy a připrav si bankovky. Ten dělá Uraly a Dněpry. http://www.dnepr.cz/dnepr.htm http://www.ural.cz/web/kontakt/
Pokud bude nějaký problém, tak potom zavolej mě a uvidíme co se dá dělat.
Je potřeba aby v techničáku bylo napsáno,že je sajdkár alternativně připojitelný. Hodně štěstí.
Pokud bude nějaký problém, tak potom zavolej mě a uvidíme co se dá dělat.
Je potřeba aby v techničáku bylo napsáno,že je sajdkár alternativně připojitelný. Hodně štěstí.
Re: sajdkára v techničáku
super, díky za radu. Řekl jsem to bráchovi a prý teď chce chvíli jezdit jen na sólo motorce a až si něco našetří a naučí se s tím, tak bude řešit tu sajdu, takže pak využijeme tvých rad!
Re: sajdkára v techničáku
docela by mě zajímalo, jak se chová Dněpr bez sajdy - na pohled vypadá dost neřiditelně
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: sajdkára v techničáku
Kdyby jsi měl někdy cestu přes Karlovy Vary, tak dej vědět, zkusím domluvit s bráchou, zda by ti to nepředvedl a nepůjčil. Jinak co jsem měl možnost na tom jet (z Plzně do Varů), tak jsem měl docela strach. cca od 70ti vejš to strašně vibruje, až se ti klepe přilba na hlavě. A jinak souhlasím, je to dost těžkopádné, takže to není kdovíjaké svezení.Vladan píše:docela by mě zajímalo, jak se chová Dněpr bez sajdy - na pohled vypadá dost neřiditelně
Re: sajdkára v techničáku
Měl jsem tu čest se svézt bez sajdy na dněpru se spodovým motorem 750 a na ničem horším jsem dosud nejel.
Re: sajdkára v techničáku
Dobrej stroj ne?