To je mi ale vánoční překvapení... Koukám, že je mi ta motorka nějaká povědomá a ona je to MZ mojí ségry! Někteří z vás si ji možná ještě pamatují, byla jsem na ní v Mezihoří, tuším 2011, když moje MZ stávkovala.
Pan Fíla je nějakej její kamarád, kterej to od ní má údajně koupit za 15 tis. s tím, že ji zprovozní, udělá STK, což s sebou nese i výměnu zadní gumy, protože ta původní nevyhovuje rozměrem (už ho totiž z STK stihli vyhodit) a pak si ji koupí a přepíše. Převod na něj je ale zatím v nedohlednu, ale jaksi mu to nebrání v tom, aby to obratem nabízel na bazaru. To jen na vysvětlenou k těm překupníkům.
Nutně se ale musím vyjádřit k tomu technickýmu stavu, o kterým se tu diskutuje. Ano, nevýhoda je, že už ji někdo přelakoval a barva samozřejmě není z fabriky. Stojan je myslím ze starý ETZ, ale zase je stabilnější než origo hliníkový. S nerozpraskaným originálním potahem sedla jsem se už dlouho nesetkala, nikoli na bazarech, ale na skutečně jezdících MZ. Zrcátka jsou originál, to nevím, kde Fighter sebral, kartery stejně tak. Ten zbytek je zcela marginální, páčky, stupačky a jiný blbosti jsou za pár korun z druhovýroby nejsnáz vyměnitelný. Jestli si dobře vzpomínám, tak za nás určitě ne, ale snad ani za předchozích majitelů nebylo šťouráno nikde v motoru, vybrušováno, ani žádný jiný úpravy, který by vyžadovaly výměnu víc dílů za druhovýrobový nekvalitní díly. A padnutá určitě je, možná ne jednou, ale to, co vím, tak spadla na dvoře ze stojánku, proto asi ty páčky. Ale ukažte mi nepadnutou MZ, mileráda se podívám. V roce 2013 se ségře narodilo dítě, takže motorka skutečně jen stojí, a to v suché garáži. Lamely neposoudím, ale o výměně řetězovky dost pochybuju, za nás se neměnila a jelikož pan Fíla ani nepřezul tu zadní gumu, tak pochybuju, že ji vyměnil on.