mz 250 dobíjení
mz 250 dobíjení
Zdar mám takový opačný problém než je zvykem a to, že při zvyšujících otáčkach do baterky mi to začne prát 16V a víc nic pač to začne vynechávat, problém už měl původní majitel co jsem to před rokem od něj koupil, ale řeším to až teď pač se zaplejma světlama to jede a to pásmo kdy to začne dávat vic než je zdrávo se posune do větších sfér otáčkměru takže co s tím až dneska jsem si ten regler pořádně prohlédl a něco jako nastavení na něm snad neexistuje jinak tam mám zapalování vape, ale altík je původní.
Re: mz 250 dobíjení
Regulátor vyměnit...
Re: mz 250 dobíjení
Teď jsem se dočetl v bibli, že by to mělo jít ještě řešit příhnutím opěrek těch pružin kontaktů majitel tvrdil, že dokud tam byli kladívka, tak to šlapalo normálně a až s tím částečným vapem přišli problémy.
Re: mz 250 dobíjení
Mohlo by bejt, protože VAPE má určitě jiný odběr (menší) než mělo kladívko...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: mz 250 dobíjení
původní regulátor lze štelovat právě zmíněným přihýbáním opěrek kontaktů
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: mz 250 dobíjení
Jo, ale je to docela taškařice a po určité době, jak se opalují kontakty, je potřeba to udělat znova...
Dělal jsem to jednou, pak jsem radši dal elektronickej ze škodovky
Dělal jsem to jednou, pak jsem radši dal elektronickej ze škodovky
Re: mz 250 dobíjení
Márty - nesouhlas, na své první ETZ jsem na regler nešáhl 10 let a 40 tkm, na ES jsem na něj nešáhl 7 let a 10 tkm a na TS jsem se s ním zlobil do té doby, než jsem našel příčinu - slabá/vyhřátá pružinka uhlíku a tím pádem velkej přechoďák.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: mz 250 dobíjení
Vladan: Tak já se v tom musel šťourat, když jsem ji koupil - nedobíjela a pak cca po 3 letech. Ale je pravda, že u své první MZ-ty jsem na to taky nemusel nikdy sahnout....
Re: mz 250 dobíjení
A stačí to seřízení jen tím jazýčkem jak je u toho dvojitýho kontaktu,takže tím napravo jak píšou v bible nebo se musí šahat i na ten na opačný straně, na internetu to každej hazí do šrotu, takže nějaký praktický zkušenosti moc nejsou, jen co mi nejde na rozum, že jak se to dostane na 16V tak začne vynechávat dokuď nezapnu světla potom se to trochu umoudří volty klesnou a jede, ale po roce už mě to začalo srát pač jak točím moc tak to taky regulátor nezvládne uregulovat ani se světlama a dostane se na nebezpečné napětí a vynechá což při předjíždění do kopce na vytočenou dvojku do červeného pole není zrovna příjemný.
Re: mz 250 dobíjení
kámen úrazu mechanických regulátorů je právě v tom neodborným rejpání, řešením pak elektronickej regler ze šáde za dvě kila
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: mz 250 dobíjení
Vladan: Tuhle jsem se hrabal před týdnem v bordelu v garáži a objevil jsem tam v jedné plesnivé bedně pozůstatky po své stodváce, jako brzdový válec, destičky, přístrojovku... atd. a kupodivu i zánovní regulátor... Hlavně, že když jsem ho před lety potřeboval, tak jsem ho nemohl najít a musel jsem ho koupit na vrakáči...