kdo tomu přijde na kloub??
kdo tomu přijde na kloub??
Takže tohle je jak začarovaný kruh dobíjení už funguje bylo to v káblech ale pořád je tu jedna věc docela problém zkrátím to startuje jen na sytič a jede bez něj jen chvilku a když se zahřeje tak už ani sytič to nevezme a teď co můžete vyloučit nesaje faleš prostě ne zacpu karb zdechne přicpu ho zdechne takže faleš ne pak elektřina to také můžete vyloučit jiskra je a dobíjení ok co je ovšem zajímavé svíčka je vždycky suchá jedině na sytič je mokrá a teď další překvapení celý karbec jsem do šroubku rozebral profoukal vymáchal v ředidle a nic jinak hladinu mám 29 a 32 mm ták to jest vše jinak dodám že osobně to bude něco s karbecem ale co to už fakt nevím jehlový ventil pouští i zavírá zkusil jsem i 3 zářez a 3 otáčky směs ale nic když nastartuju na sytič tak to chvilku drží otáčky a pak kolem 2tisíc vůbec nebere plyn. Jinak video zde ale spíše na konci videa to dělalo to jak to nevzalo od 2 tisíc.https://www.youtube.com/watch?v=GhNy7PpsQ0M
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Teče Ti tam nejspíš pomalu benzín...
Re: kdo tomu přijde na kloub??
no tak kupoval jsem takovou tu černou tvrdou hadičku z motoprodejny a dělají se ve dvou průměrech a bral jsem ten menší myslím no a jestli pomalu to nwm ono to teče v klidu a když to nechám cca 3 minuty teče přepad
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Hadička je OK. 5 mm průměr stačí. Průhledná ukáže, jak rychle teče benol a při zavřeném kohoutu bubluny vzduchu, jak klesá hladina v karbci. Páčka sytiče má držet polohu. Chybí Ti na páčce pružná podložka. Potom se nejasně odhaduje, jestli to chcípne přechlastáním nebo nízkou hladinou v plovákový komoře. To co MZta předvádí neodpovídá ani jednomu. Respektive přechlastání ano, ale to bys měl mokrou svíčku. V těchto teplotách to musí chytit bez sytiče.
Máš příliš vysoké volnoběžné otáčky. Na studeným motoru stačí tak do 1500 - 1600, po ohřátí si klesnou na 1200 nebo na to, co je nastavený. Stáhni je šroubem dorazu šoupěte karburátoru.
Zdá se, že benol ale neteče tak, jak by měl. Čistil jsi i malinkatý dírky z boku na emulzní trubici? Šroubuje se do ní hlavní tryska. Průměr dírek je asi čtvrt milimetru a jsou někde v půlce trubice.
Zkusmo vem 1 mm vrták a tupým koncem ho strč do hlavní trysky.
Vzduch si MZta nebere spodkem rámu, ale za regulátorem dobíjení, tj. dírou v rámu nad tělesem čističe vzduchu.
Jinak MZta vypadá pěkně
Máš příliš vysoké volnoběžné otáčky. Na studeným motoru stačí tak do 1500 - 1600, po ohřátí si klesnou na 1200 nebo na to, co je nastavený. Stáhni je šroubem dorazu šoupěte karburátoru.
Zdá se, že benol ale neteče tak, jak by měl. Čistil jsi i malinkatý dírky z boku na emulzní trubici? Šroubuje se do ní hlavní tryska. Průměr dírek je asi čtvrt milimetru a jsou někde v půlce trubice.
Zkusmo vem 1 mm vrták a tupým koncem ho strč do hlavní trysky.
Vzduch si MZta nebere spodkem rámu, ale za regulátorem dobíjení, tj. dírou v rámu nad tělesem čističe vzduchu.
Jinak MZta vypadá pěkně

Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Vypadá pěkně ale nejede 

Re: kdo tomu přijde na kloub??
tak ty dírky v emulzní trubici jsem profoukal jsou průchozí všechno jsem zase dnes vyčistil profoukal a nic pořád suchý dokonce jsem sundal výfuk jestli není ucpaný a dal jinou svíčku taky nic a všechny těsnění počínaje karbec až po válec hlavu a gufera jsou ok ty otáčky zavinil sytič jinak normálně padají no ale šroub jsem stejně povolil ale bez sytiče nic tu podložku k sytiči seženu.No takže jsem v takové té situaci všechno "ok" ale nejede
Re: kdo tomu přijde na kloub??
ODPOVÍŠ MI, JAK SI NASTAVOVAL HLADINU KARBECU?!?! NEBO NE?!!!!!!!!!!!!!!!
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Třeba tady, ne? http://harryhoweb.wz.cz/mz-serizeni/mz- ... ratoru.htm
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Omlouvám se hladinu jsem nastavoval podle návodu ve zmíněném odkazu ale už je to vyřešeno bylo to tím že když jsem nasadil hadičku nechtělo to téct ani za boha ale když jsem ji odpojil šlo to tak jsem dal nový kohout a je to ok. A moc děkuji za rady hodně mě to navedlo.
Re: kdo tomu přijde na kloub??
Tak zrovna tady je nastavení karburátoru u dvaapůle popsáno blbě, je to převzaté ze starého FAQu s chybou...AresMlok píše:Třeba tady, ne? http://harryhoweb.wz.cz/mz-serizeni/mz- ... ratoru.htm

Re: kdo tomu přijde na kloub??
no takže jsem na prášky on tam ten benál tekl protože jsem špatně dotáhl ventil neptejte se jak
no takže proto chcal karbec ale jelo to aspoň to chytlo bez sytiče po dotažení a nastavení hodnot zase nic ovšem a když mačkám hadičku chodí od karbu bublinky prostě odpojím hadičku a jakoby byl benín vyplej ale po vteřině odpojení od karbu hned teče no teď jsem zase v situaci kdy nechce chytnout (suchá svíca) no a hladinu jsem dělal z toho odkazu takže říkáte že mám jít do bible ? mě se to zdálo divné protože abych splnil hodnoty musel jsem při zavřeném ventilu ohnout docela dosti ten plíšek u ventilu no říkám jediné co mě napadá je hladina protože jehlák chodí bez odporu a když do karbu fouknu pouští vzduch když ho zmáčku tak ne takže ok jinak zkoušel jsem i bez víčka startovat a nic jinak z nádrže když jsem to kopl na sytič jde jakoby výheň takový průvan ale to je asi normální.

Re: kdo tomu přijde na kloub??
hladina se sama od sebe nerozhodí, tu si každej zkurví sám 

MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)


Re: kdo tomu přijde na kloub??
Zdravím ja bych zkusil vymenit gufero na strane zápalka nebo rozpůlit motor a vymenit tesnení mezi blokama
Taky me to takhle trápilo
Taky me to takhle trápilo
