vůle
vůle
zdravim start. segment chodí jen na krajích zubů ale není chyba v hřídely na které je chyba bude v tom že koš má axiální vůli no nevim co tam je jestli ložisko bo nějáké vymezovací podložky každopádně na start klacek se musí opatrně jinak ty zuby projedou a docela rychle pak odchází segment a pak ho jen otočit a začíná být oje**né i to kolečko za košem které je roztáčeno segmentem.
Re: vůle
No to je jasné ale já se neptal jestli je nebo není sjetej já se ptal na to proč jsou odrbané jen ty jeho kraje proč ty zuby nechodí celou svou šířkou ale jen kraje odpověď částečně znám protože koš má axiální vůli a já se ptám jak ji vymezit jestli je tam ložisko nebo tak něco protože kvůli té vůli nechodí správně to kolečko. Co je za košem segment chodí dobře ale to kolco za košem ti zmušení budou vědět asi ono se to těžko vysvětluje.
Re: vůle
Zdravím,
to je jednoduchý, nemáš segment slícovanej s rozběhovým kolem. Musíš podložkou vypodložit segment - oddálit ho od pružiny (karteru).
Jenomže začít musíš s primárníma kolama, který musí lícovat! Pak teprve můžeš blbnout se segmentem.
Koš mít malou axiální vůli musí... a opět ji ladíš podložkama. Šteluješ tedy dvě roviny (primární řetěz a rozběhový systém) a začínáš od primárního kolečka na klice.
Primár musí lícovat po dotažení unašeče maticí a koš musí mít malou axiální vůli, jinak se nebude volně točit a nezařadíš kvalty.
Samozřejmě nesmí na spojkové hřídeli lítat, ale točit zcela volně se musí.
Jsem to hodil sem...: https://www.youtube.com/watch?v=ZNjmmsz ... e=youtu.be
No je to tak 3 - 4x rozdělat a složit než to poladíš. Taky Tě mohu ubezpečit, že to není na moc dlouho, protože i slícovaná rozběhová skupina se opotřebovává - konkrétně ubývá první zub segmentu. Ten se začne kousat. Prostě maďarský bláto se nezapře
Jo a při natáčení videa nebylo ublíženo žádnému zvířátku, ikdyž chuť anihilovat toho sousedovic štěkajícího hajzla byla
to je jednoduchý, nemáš segment slícovanej s rozběhovým kolem. Musíš podložkou vypodložit segment - oddálit ho od pružiny (karteru).
Jenomže začít musíš s primárníma kolama, který musí lícovat! Pak teprve můžeš blbnout se segmentem.
Koš mít malou axiální vůli musí... a opět ji ladíš podložkama. Šteluješ tedy dvě roviny (primární řetěz a rozběhový systém) a začínáš od primárního kolečka na klice.
Primár musí lícovat po dotažení unašeče maticí a koš musí mít malou axiální vůli, jinak se nebude volně točit a nezařadíš kvalty.
Samozřejmě nesmí na spojkové hřídeli lítat, ale točit zcela volně se musí.
Jsem to hodil sem...: https://www.youtube.com/watch?v=ZNjmmsz ... e=youtu.be
No je to tak 3 - 4x rozdělat a složit než to poladíš. Taky Tě mohu ubezpečit, že to není na moc dlouho, protože i slícovaná rozběhová skupina se opotřebovává - konkrétně ubývá první zub segmentu. Ten se začne kousat. Prostě maďarský bláto se nezapře

Jo a při natáčení videa nebylo ublíženo žádnému zvířátku, ikdyž chuť anihilovat toho sousedovic štěkajícího hajzla byla

Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: vůle
Jinak to kolečko za košem má jako kdyby zajíždět a vyjíždět + lupat ? Už je to asi jen jediný problém protože díky vám jsem to vše dokonale seřídil a přes noc ve studené garáži 3x na sytič bez zapalka a pak už chytne na 1-2 kopanec takže už jen ten segment a bude to no a volnoběh bych chtěl skusit 1000-1100 ale s origo reglem tomu asi moc nevěřím.
Re: vůle
Jasně,
to je správně - je to forma "cvrčka". Rachot uslyšíš po nastartování a nechané nakopávačce v dolní úvrati... Bacha, omílá se tím unašeč spouštěče.
Volnoběh seřiď dle not, jak jsem psal. Mechanickej regulátor by měl jít nastavit na dobíjení i při Tebou uvažovaných otáčkách. Já mám škodováckej, tedy mě při cca 1000 otáčkách svítí kontrolka dobíjení a no problém. Od výbrusu mám najeto 1059 km a spotřeba mě spadla na 4,3 litru.
Startuju se zapnutým zapalováním a sytičem pootevřeným na asi 1/3. Blafne na podruhé, okamžitě sytič zavřu, zapnu světla, čtyřikrát zmáčknu spojku, vsadím bez škubnutí jedna a kalba
Kdyby měla tak o 5 - 6 kW víc, tak naprostá spokojenost. Plechovky v rámci rychlostních limitů v pohodě stíhám, tak je to skvělý i tak, jak to je
Ten její zvuk prostě miluju...
to je správně - je to forma "cvrčka". Rachot uslyšíš po nastartování a nechané nakopávačce v dolní úvrati... Bacha, omílá se tím unašeč spouštěče.
Volnoběh seřiď dle not, jak jsem psal. Mechanickej regulátor by měl jít nastavit na dobíjení i při Tebou uvažovaných otáčkách. Já mám škodováckej, tedy mě při cca 1000 otáčkách svítí kontrolka dobíjení a no problém. Od výbrusu mám najeto 1059 km a spotřeba mě spadla na 4,3 litru.
Startuju se zapnutým zapalováním a sytičem pootevřeným na asi 1/3. Blafne na podruhé, okamžitě sytič zavřu, zapnu světla, čtyřikrát zmáčknu spojku, vsadím bez škubnutí jedna a kalba

Kdyby měla tak o 5 - 6 kW víc, tak naprostá spokojenost. Plechovky v rámci rychlostních limitů v pohodě stíhám, tak je to skvělý i tak, jak to je

Ten její zvuk prostě miluju...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: vůle
no já ten regler rozdělal trochu prostříknul kontakt sprejem ošmirgloval konektory a při 1100ot. občas blikne kontrolka ale jinak pohoda
no ten segment nevim říkám je prý vypodložený na max takže nevim. Jo jízda na mz je něco mám teď takový debilní věk takže prahnu po 125 sm
ale finance nejsou já bych se k ní dostal ale musel bych prodat svou 150 což opravdu nechci byla by to ode mne totální kravina vyměnit takovou cenost aspoň teda pro mě za sice pěknou a od 16 je to super stroj ale je to poměrně nový a k dostání což etz v určitém slova smyslu není spíš mě láká mz 251 je to 150 ale má to ten výkon na tom už je svezení jiná nebo se mi líbí jawa 350/640 taky dobrá ale tak jawa no já radši mz
trochu mě štve nebo spíš mi vadí to že když si vyjedu někde na polní tak je tam nejistota jestli dojedu ale tak na ten věk no každopádně je to důvod proč chci 125 ale zjistil jsem že když máš šroubovák a svíčky není čeho se bát protože mz je co se konstrukce a spolehlivosti motoru na dobré úrovni i simson třeba jen je potřeba to mít v dobrém stavu což naštěstí mám je dodělávám drobnosti každopádně není to jak pincek s tím bych si asi netroufl 



