for Majkl
Re: for Majkl
Kdybych měl ten litr tak bych to bral, ale taky se dívám, že je to až Přerov nad Labem, to je u Prahy a to nevím, jestli se mi vyplatí a aji kdybych o tom přemýšlel, nemám teďka finance , ale ten odkaz si pohlídám.
I tak moc dík
I tak moc dík
Re: for Majkl
jj, jsem vysledoval, že bojuješ s prachama - tak to ber třeba jen informativně
jinak i doprava se dá všelikerak oprativně řešit, bo mám tucha, že jsi někde od Brna, nebo se pletu
jinak i doprava se dá všelikerak oprativně řešit, bo mám tucha, že jsi někde od Brna, nebo se pletu
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
Autodoprava Vladan - dnes koupíte, zítra za zelenou dovezu
Re: for Majkl
z Brna su, doprava by problém nebyla, mám dost kámošu co maj auta, takže to by nebyl problém to hodit do kufru problém sou teďka love...
Re: for Majkl
Vladan to myslel spíš tak, že téměř denně křižuje republiku a že by ti ten rám případně vyzvedl.
Re: for Majkl
To by od něj bylo moc pěkný, ale fakt ty love nemám...
Re: for Majkl
Vladan: O kolik moc je jinej ten rám z 251 oproti Silverstaru, pač ten toho asi taky zažil víc než je zdrávo? jediný co tam snad přidali je jedna trubka pod motor...
Re: for Majkl
V dutině trubky pod nádrží je olejová nádrž a s tím související hrdlo a vývody, drobná úprava je v krku kvůli integrovanýmu zámku řízení do spínačky (používalo se i u novějších ETZ Saxon), samozřejmě úchyty pro spodní rámovou trubku, a u příčné trubky brzdové páky jsou návarky pro uchycení lešení stupaček. Nic, co by nešlo přetvořit a přeupravit, sám jsem nad tím uvažoval při opravě po té bouračce. Nevím, jak je přesně uchycená nádrž SilverStara vpředu, asi jinak než u Saxona VR. Ty rámy se v průběhu výroby pětistovek různily podle typu, data a místa výroby. Např. 500R, 500NR a 500VR mají odlišnosti a 500 Country taky. SilverStar má zase jinak uchcený zadní blatník než ostatní pětikila. Asi to lepili z kdečeho, nebyla to žádná sériovka. I na eBayi se najdou různé rámy za různé ceny, ale na Verčiným stroji nebudou asi takový chyby, kretý by neodstranila lešenovka, pajsr a svářečka
btw. máš dobrej podpis
btw. máš dobrej podpis
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
No to se ještě uvidí až se to chtě, nechtě rozhází po garáži... celej ten "základ" motorky mi přišel cenově celkem sympatickej oproti holýmu rámu z eBaye za dvě sta http://www.ebay.de/itm/MZ-MuZ-500-Rotax ... 19df7ddb4b
Tohle logo se mi líbilo hned od začátku co jsem otevřel kopírovanej manuál na Škorpa, ale až o dost pozdějc, když jsem ho našel na netu, jsem zjistil, že je taky - zelenobílý.
Tohle logo se mi líbilo hned od začátku co jsem otevřel kopírovanej manuál na Škorpa, ale až o dost pozdějc, když jsem ho našel na netu, jsem zjistil, že je taky - zelenobílý.
Re: for Majkl
ty rámy jsem vidíval v rozmení 200-300€, takže to je cena tržní
ještě zvaž, jestli je to nutný - mi se podařilo ten můj rám velmi dobře srovnat, ikdyž to byl pěknej rohlík, nebo spíš pletýnka
ještě zvaž, jestli je to nutný - mi se podařilo ten můj rám velmi dobře srovnat, ikdyž to byl pěknej rohlík, nebo spíš pletýnka
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
Majkl: je to tu zas - nepřišetřils?
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
Noo příšetřil ale teďka na to seru... časem to vezmu, teďka si dávám bokem na jinou mašinu a love, který zbydou tak za ně kupuju postupně nový díly na mašinu, teďka sem kupoval, cívku,faju,paliv. kohoutek a komplet převodku na náhon tachometru...
Z další výplaty budou další věci a ten řám časem taky, ještě ale nevím kdy... moc se mi do toho nechce, abych vám pravdu řekl přehazovat všechno... to bude nervů a kur***
Z další výplaty budou další věci a ten řám časem taky, ještě ale nevím kdy... moc se mi do toho nechce, abych vám pravdu řekl přehazovat všechno... to bude nervů a kur***
Re: for Majkl
Majkl: To máš ideální dělat přes zimu, poškudlš ještě nějaké další penízky, uděláš novou elektriku, do motoru se třeba taky podíváš a bude GO jak víno
Re: for Majkl
mam to v plane,hlavnu chcu repasovat kliku, ta se me zda uz hodne jeta... No a proste postupem casu to chci vymazlit....
Nic neni hned
Pomalu, ale jiste se k tomu nejak dopracuju a pak koupim XTéčko a MZ dam nekomu z rodiny nejspis
Nic neni hned
Pomalu, ale jiste se k tomu nejak dopracuju a pak koupim XTéčko a MZ dam nekomu z rodiny nejspis
Re: for Majkl
dle stavu toho rámu ji dáš nejspíš tchýni, ne?
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
ne, ten rám časem vyměním, koupím někdy novej, nevím kdy, ale věřím tomu, že určitě se jich na netu pár povaluje... Ale nejdřív ho zkusím nějak srovnat, uvidíme co to udělá... Zatím to neřeším a jezdím tak, jak to je... sice je to vopruz, ale dá se to akorát z toho bolí ruce, jinak to je ok...
Re: for Majkl
Tak po dnešní vyjížďce mám pocit, že motor je tak akorát zralej na to, aby dostal nový ložiska a repas kliky... To jak to mlátí, bzučí, drnčí uvnitř válcu a motoru, to už je na mě moc, je to čím dál horší...
Takže asi to shodím, rozpůlím a bude.
Nikdy sem to nedělal, na co bych si měl dát bacha u motoru "dvěpade" nějaký pasti?
Takže asi to shodím, rozpůlím a bude.
Nikdy sem to nedělal, na co bych si měl dát bacha u motoru "dvěpade" nějaký pasti?
Re: for Majkl
kup nějakou jinou a tuhle si nech na díly, vyjde to levněji a bez nervů
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: for Majkl
Tak to radši prodám a koupím XTčko
Re: for Majkl
no ale kde vezmeš třeba na gumy a olej? nebo svíčku? ten rám na tebe čekat nebude, až budeš mít peníze.... a věta stylu, je to sice honutý, ale je to v pohodě... jen se na tom nedá moc dlouho jet protože to táhne na stranu a rve to ruce mi přijde docela vtipná... už vidím ten inzerát "stav odpovídá stáří, drobné kosmetické vady"
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: for Majkl
ty si borec MZtu dám dohromady... ale jinou kupovat nebudu, nevím kam bych jí dal a když ju koupím, kdo mi zaručí, že motor bude ok? Bude to stejnej zgarb, tak tenhle... prostě to rozdělám, dám nový ložiska, udělám repas kliky a snad to bude fajne
Nechápu jednu věc, nějaká píííííííííííí** obrousila klikovku ze strany spojky, tu hřídel na které drží spojka, přítlačný ložisko co je v tom kusu, kterej tlačí na spojku tam lítá, proto to tak mlátí... Tak snad to někde vzkřísí za nějaký slušnější peníz.
Teďka šetřím na novou mašinu a přitom spravuju MZ a ten rám si asi vemu, pokud tam ještě bude až mi dojde výplata Ovšem osobní odběr, to je věc druhá
Nechápu jednu věc, nějaká píííííííííííí** obrousila klikovku ze strany spojky, tu hřídel na které drží spojka, přítlačný ložisko co je v tom kusu, kterej tlačí na spojku tam lítá, proto to tak mlátí... Tak snad to někde vzkřísí za nějaký slušnější peníz.
Teďka šetřím na novou mašinu a přitom spravuju MZ a ten rám si asi vemu, pokud tam ještě bude až mi dojde výplata Ovšem osobní odběr, to je věc druhá
Re: for Majkl
kua Majkle, levnější už to nebude: rám/kostra MZ
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: for Majkl
Já už doma mám jeden další rok bude kompletní repas celé mašiny...