Poptávka - karburátor
Poptávka - karburátor
Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat, zda nemá někdo z vás na prodej funkční karburátor na ETZ 251. Díky za nabídky, Tom
Re: Poptávka - karburátor
Zdar , asi už moc neseženeš , nejsou nebo jsou v pochybném stavu.
Řeší se teď dost téma náhradních karburátorů za originální nebo druhovýrobu ( která taky stojí dost za prd) tak buď se dává bing ( který je dost drahý a nedostatkový ) ale podobného efektu lze dosáhnout i čínským karburátorem PWK .
Osobně jsem si na 251 objednal PWK 34 a takové udělátko aby fungoval sytič na lanko ale jestli nechces funguje to bez něj .
Tady je tabulka rozměrů
a níže odkaz na video od Polaka co to má na 250 aby jsi byl v obraze jak to vypadá.
https://youtu.be/yTZB_RV0IMc
To je asi tak jediné co ti mohu doporučit .
Řeší se teď dost téma náhradních karburátorů za originální nebo druhovýrobu ( která taky stojí dost za prd) tak buď se dává bing ( který je dost drahý a nedostatkový ) ale podobného efektu lze dosáhnout i čínským karburátorem PWK .
Osobně jsem si na 251 objednal PWK 34 a takové udělátko aby fungoval sytič na lanko ale jestli nechces funguje to bez něj .
Tady je tabulka rozměrů
a níže odkaz na video od Polaka co to má na 250 aby jsi byl v obraze jak to vypadá.
https://youtu.be/yTZB_RV0IMc
To je asi tak jediné co ti mohu doporučit .
Re: Poptávka - karburátor
Yuri: Jsem zvědavý až ten PWK namontuješ jak to pojede a jestli ti motorka urve ruce. Zajímavé je tam to ploché šoupátko.
Já používám TWN repliku, sice kompletně předělanou ale zatím to stále není ono.
Já používám TWN repliku, sice kompletně předělanou ale zatím to stále není ono.
Re: Poptávka - karburátor
Právě je tam ploché šoupátko a ne jehla , jako na 150 mám teď taky repliku protože starý dosloužil ale není to ono , jede to ale dole je to nějaky divný , je tam jakoby díra když zavíráš plyn a rozjíždíš se pak , nedokázal jsem to nijak eliminovat , jinak volnoběh drží na 1200 pohoda , svíčka je hnědá jen tohle ....
Podobný má kluk na minikrosce a tam to docela jede tak jsem zvědav co to udělá s MZtou , za ty prachy proč to nezkusit že
Podobný má kluk na minikrosce a tam to docela jede tak jsem zvědav co to udělá s MZtou , za ty prachy proč to nezkusit že
Re: Poptávka - karburátor
Na 150 mám původní. Sice trochu opotřebený ale kompletně přenastavený pro současné eurobenziny a jede to bezchybně. Zátah od 2500 do 6000, spotřeba v normě do 4l při svižné jízdě. Povídačkám o tom, že se emzeta musí točit jinak netáhne nevěř. Na závodech s tím všechny vždycky rozsekám.
Re: Poptávka - karburátor
Co pamatuju na svou stopadinu, tak jezdila a tahala úplně jinak než má současná dvapůle, řekl bych že byla o dost živější... (je pravda, že jsem ji měl od funglovky). Když jsem dvaapůli koupil, tak jsem byl překvapenej o kolik je línější - vytahnu z ní na rychlost víc, ale na rozjezdy to prostě není ono. Je pravda, že když jsme měl 150, tak jsem byl taky o 18 kilo lehčí já
Re: Poptávka - karburátor
Tak spíš jde o to co dělat když ti karburátor doslouží , mě dosloužil dožil se uctyhodného věku 67 000 km , pak nastali problémy nešel nastavit volnoběh prostě to furt chcípalo a nic nepomohlo , měl jsem půjčeny karburátor od kamaráda ( protože jsme byl fakt bezradný ) a ejhle problém zmizel , přetryskování nepomohlo , nová jehla a šoupě taky ne , podle knížky má karburátor životnost nějak okolo 60 000 km tak to přežilo ještě 7000 k dobru.
Ale bohužel origo karburátor není , náhrada sice funguje ale jak říkám nepřijde mi to úplně ono , pořád je vespod taková jakoby díra když zavřu plyn a pak se chci rozjet jakoby chvíli nic a pak to začne až táhnout , dá se na to zvyknout ale chci zkusit právě ještě toto jak se to bude chovat s tímto.
Ale bohužel origo karburátor není , náhrada sice funguje ale jak říkám nepřijde mi to úplně ono , pořád je vespod taková jakoby díra když zavřu plyn a pak se chci rozjet jakoby chvíli nic a pak to začne až táhnout , dá se na to zvyknout ale chci zkusit právě ještě toto jak se to bude chovat s tímto.
Re: Poptávka - karburátor
Márty: Mám úplně stejnou zkušenost. 150 se mi podařilo vyladit k dokonalosti. Svižná, točivá, velký rozsah použitelných otáček, maximálka bez problémů a šla by i víc. Naproti tomu 251 moc neplní moje očekávání. S původním karburátorem 30N3 to bylo takové lenošné a v žádném režimu to pořádně nejelo. Se starším typem karbu 30N2 už je to podstatně lepší a od 3000 ot. to jede jak blázen, jen to částečné zatížení motoru ještě nemám vyladěné.
Yuri: Kupované trysky jsou tak leda pro kočku. Je nutné je zkalibrovat, jinak se udávané hodnoty průtočnosti můžou výrazně lišit od udávaných.
Totéž platí o jehlách. Tam se hraje na setiny a ti poblblí replikáři nějaké přesné rozměry vůbec neřeší.
Yuri: Kupované trysky jsou tak leda pro kočku. Je nutné je zkalibrovat, jinak se udávané hodnoty průtočnosti můžou výrazně lišit od udávaných.
Totéž platí o jehlách. Tam se hraje na setiny a ti poblblí replikáři nějaké přesné rozměry vůbec neřeší.
Re: Poptávka - karburátor
Tak jasně, čím víc proužků, tím víc Addidas...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150