Prodám své XJčko
Napsal: pon 03. říj 2016 21:57
V průběhu příštích dvou týdnů zřejmě budu prodávat své XJčko. S motorkama nekončím, ale naskytla se mi v rámci rodiny vskutku neodolatelná nabídka na jinou, podobně starou babičku kterou jsem vždy chtěl víc než XJčko (FZS 600 Fazer první generace). Napadlo mě že by to někdo mohl chtít tady, protože jde o ideální stroj na přesedlání z MZty, takže než to hodím na net veřejně tak ať se chvíl vyhřejvá tu.
O co konkrétně jde:
Yamaha XJ 600 Diversion S
rok 1998, najeto 45tis, na tachometru 40 tis (stočeno nesmyslně o 5 tis u předchozího majitele - zjištěno až ze zveřejněných registrů STK)
Barva červená metalíza
Verze s dvěma kotouči vpředu
Pneu Dunlop ArrowMax GT501, přední 75%, zadní cca 50%
Řetězovka cca 50%, měněna před 8 tis km.
V loňském roce seřízení ventilů, výměna svíček, oleje + filtru, brzdové kapality + destiček + nová baterie.
Letos výměna regulátoru dobíjení.
Cestovní (vyšší plexi), kufr noname(asi givi?) celkem malý, originál držáky bočních kufrů, přidám podstavce pod řidítka (+3cm) která momentálně nejsou namontovaná.
Kapota má pár kosmetických vad a byla na pár místech svařovaná. V mé péči nikdy nepadla, ale minulý majitel ji prý položil na parkovišti a praskliny se začaly časem rozlézat, takže jsem to řešil svařením.
Celkově jde o mechanicky spolehlivý stroj, po výměně regulátoru si troufnu tvrdit že nemá žádné vady. Nijak na prodej nespěchám, kdyby někdo měl zájem tak fotky můžu poslat ihned, pokud by chtěl detailní, tak až v průběhu příštího týdne. Dotazy přes SZ odpovím hned.
Cenu si představuju 30 tis.
EDIT: v TP má 25kw, ve skutečnosti 37kw (německá verze), pro odblokování na 45kw by se musely vyměnit karburátory, nebo jen šoupátka, nebo zkrátit dorazy šoupátek, návod můžu poskytnout, já do toho ale nikdy nešel - zvýšení výkonu by se projevilo pouze v o něco vyšší maximálce. Nyní jede s trochou trpělivosti 180.
O co konkrétně jde:
Yamaha XJ 600 Diversion S
rok 1998, najeto 45tis, na tachometru 40 tis (stočeno nesmyslně o 5 tis u předchozího majitele - zjištěno až ze zveřejněných registrů STK)
Barva červená metalíza
Verze s dvěma kotouči vpředu
Pneu Dunlop ArrowMax GT501, přední 75%, zadní cca 50%
Řetězovka cca 50%, měněna před 8 tis km.
V loňském roce seřízení ventilů, výměna svíček, oleje + filtru, brzdové kapality + destiček + nová baterie.
Letos výměna regulátoru dobíjení.
Cestovní (vyšší plexi), kufr noname(asi givi?) celkem malý, originál držáky bočních kufrů, přidám podstavce pod řidítka (+3cm) která momentálně nejsou namontovaná.
Kapota má pár kosmetických vad a byla na pár místech svařovaná. V mé péči nikdy nepadla, ale minulý majitel ji prý položil na parkovišti a praskliny se začaly časem rozlézat, takže jsem to řešil svařením.
Celkově jde o mechanicky spolehlivý stroj, po výměně regulátoru si troufnu tvrdit že nemá žádné vady. Nijak na prodej nespěchám, kdyby někdo měl zájem tak fotky můžu poslat ihned, pokud by chtěl detailní, tak až v průběhu příštího týdne. Dotazy přes SZ odpovím hned.
Cenu si představuju 30 tis.
EDIT: v TP má 25kw, ve skutečnosti 37kw (německá verze), pro odblokování na 45kw by se musely vyměnit karburátory, nebo jen šoupátka, nebo zkrátit dorazy šoupátek, návod můžu poskytnout, já do toho ale nikdy nešel - zvýšení výkonu by se projevilo pouze v o něco vyšší maximálce. Nyní jede s trochou trpělivosti 180.