Ukaž s čím jezdíš...
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Harry: Ták je to správně
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Harry: tyy joo,tys toho kluka fakt ukecal k prodeji?
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon 10. dub 2017 20:06
- Bydliště: PLZEŇ
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Burnes: To sis spletl stránky, ne? Každopádně do města dobrý
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon 10. dub 2017 20:06
- Bydliště: PLZEŇ
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Plánuju pořídit MZ tak doufám že jsem tu správněViktor píše:Burnes: To sis spletl stránky, ne? Každopádně do města dobrý
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Přeji hodně štěstí při koupi,ja zatím narazil jen na inzeráty prekupniku,co nevěděli co by z MZ chtěliBurnesOldman píše:Plánuju pořídit MZ tak doufám že jsem tu správněViktor píše:Burnes: To sis spletl stránky, ne? Každopádně do města dobrý
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Burnes: Měla to být samozřejmě legrace, snad dobře pořídíš
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Tak jsem si pořídil ke své MZtě brášku v podobě dvoutaktního východoněmeckého stroje. Sice to má větší objem a dva válce, ale jinak je tam dost podobných věcí, jako na ETZ (zapalování - i když tady to ovládá dvě svíčky, ale prinicipielně je to stejné, regulátor napětí, víčko od nádrže, kontrolky v tachometru a další).
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Adoid: Vypadá zachovale
Re: Ukaž s čím jezdíš...
...a s nezávislým topením - vzácnost
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Adoid: Super (škoda ještě, že to není kombík, taky jsme ho nějaký ten rok měli, než otec koupil žigula)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Vladan se vyzná přesně tak, s benzínovým topením. Jen mám strach to vyzkoušet, přeci jen, hned vedle je nádrž, je to poháněné benzínem a celej Trabant je z hořlavého materiálu
Marty: já jsem zase rád za limuzínu, přijde mi to takové roztomilejší.
Marty: já jsem zase rád za limuzínu, přijde mi to takové roztomilejší.
Re: Ukaž s čím jezdíš...
"Vy rozumíte Trabantům? Hm, říkají, že jsem odborník..."
Přiznávám, že eMzeta nebyla můj první DDR-stroj. Vlastnil jsem dva Trabanty, dva Wartburgy a doteď provozuju Multikáru.
Přiznávám, že eMzeta nebyla můj první DDR-stroj. Vlastnil jsem dva Trabanty, dva Wartburgy a doteď provozuju Multikáru.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Adoid: To máš asi pravdu, obojí má něco do sebe,limuzína je "elegantnější", kombi má zas "obrovskej" kufr
No, nejdůležitější je to, že je to TRABANT!
No, nejdůležitější je to, že je to TRABANT!
Re: Ukaž s čím jezdíš...
...i limuzína má velkej kufr - 414ltr.
který dnešní auto z nejnižší třídy se tím může pochlubit?
který dnešní auto z nejnižší třídy se tím může pochlubit?
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Můj Trabant není auto z nejnižší třídy. Je to 601s (střední výbava), takže to má i cyklovač stěračů, přepínač dálkovek na páčce pod volantem a zámek volantu
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Adoid: Kurňa, tak to už je luxusní limuzína
Re: Ukaž s čím jezdíš...
...a palivovej kohout máš vytaženej na palubovku, nebo se musíš při přepínání rezervy bořit obličejem spolujezdkyni do klína?
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Palivovej kohout mám vedle ovládání "klimatizace". A kde jinde to ještě Trabanti měli?
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Ahoj Vladane,Vladan píše:"Vy rozumíte Trabantům? Hm, říkají, že jsem odborník..."
Přiznávám, že eMzeta nebyla můj první DDR-stroj. Vlastnil jsem dva Trabanty, dva Wartburgy a doteď provozuju Multikáru.
Multikráva je super stroj. V tom by měli začínající řidiči aspoň rok jezdit. Naučili by se smyky v zimě na sněhu a ledu, rozjezdy na dvojku, koukat do zpětnýho zrcátka. Naše podniková jezdila 70 km/hod. Prázdná při podřazování, když se nechaly spadnout otáčky na volnoběh a pak se pustila spojka, suprově gumovala. Zmákla přes 2 tuny písku. Výborně chytala, tak se dalo startovat se zařazenou jedničkou bez spojky a hned to jelo. Se špuntama na gumách to zvládlo i slušnej terén. V Rychnově jsem s ní skákal z železničního přejezdu pod nemocnicí. Neskutečně odolnej stroj. Moc rád na ni vzpomínám...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
-
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon 10. dub 2017 20:06
- Bydliště: PLZEŇ
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Ahoj koukni kam vede ten drát od kohoutu a přesně tam kde se ten drát noří do plechu tak tam byl původně kohout. Ještě se zeptám přepínač dálkových na páčce?adoid píše:Palivovej kohout mám vedle ovládání "klimatizace". A kde jinde to ještě Trabanti měli?
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Krásnej stroj, taky jsme mívali tráboše když jsem byl malej capart, ale kombíka. Tenkrát jsem nechápal proč táta před jízdou strká do nádrže kousek latě a dneska se tomu směju
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Ano, jak píše Burnes - tam měly Trabanty ve standartní verzi kohout přímo do nádrže - byl stejnej jako na eMZetách, jenom s delším ramínkem páčky, aby se dal ovládat pravou nohou. A přepínač dálkových světel měly levnější vezre pro "méně náročné motoristy" taky na podlaze, ten se prozměnu ovládal levou nohou. Ty lépe vybavené pak dostaly páčku z Wartburga a přepínací relé.
Krásná věc pak ještě byla mechanická pumpička ostřikovače čelního skla...
Krásná věc pak ještě byla mechanická pumpička ostřikovače čelního skla...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Ukaž s čím jezdíš...
Já mám elektronický ostřikovač a dálkovky na páčce, ale skoro si říkám, že pořádný retro by právě bylo to co píšete vy Ale tak nemůžu mít všechno!