Zdravím,
taky to tak mám a maká to skvěle.
Mám v zapojení regulátoru Š120 drobnou úpravu spočívající v tom, že z regulátoru (svorka č. 54) kabel (na obrázku červený) nevedu na spínačku, ale na svorku č. 15 indukční cívky. To proto, že to je od regulátoru výrazně blíž a spolehlivější propojení. Stejně bys skončil u stejnýho kabelu od spínačky, tak je jedno na kterej jeho "konec" ho (červenej č. 54) připojíš.
Prostě z regulátoru Š120 konektor č. 54 (faston 6,3 mm) připoj drátem (stačí 0,75 mm[sup]2[/sup] průřez) přes očko na indukčku konektor č. 15 a nemusíš lézt do spínačky.
Jezdím na to skoro rok a zcela v pohodě.
Neumím vložit obrázek

, tak to neuměle popisuju...
Sice na tom nic nenastavíš, ale pokud budeš jezdit aspoň 5 km v kuse, tak to s přehledem dobije baterku i v zimě.
Jezdím celoročně na baterku, která byla podle některých tabulek po smrti a jen se tomu směju...
100% 12,90+ V
75% 12,60 V
50% 12,40 V
25% 12,10 V
0% 11,90 V
Když jsem ji dostal, měla 11 V, nyní ji dobiju max na 12,65 V. Víc ani prd a to ani na nabíječce. Neřeším to, dokonce už neřeším ani volnoběh tak, aby zhasla kontrolka. Vytlučenou baterku dobíjení srovná na 20 km jízdy se světlem.
Za těch 100 - 120,- Kč včetně kabelů a spojek to nemá chybu...
