MZ 500
Re: MZ 500
Neznám to, ale cena je taková, že už si za to koupíš japonce pětikilo a budeš určitě spokojenější, pokud teda nejsi veteranista
Re: MZ 500
cena odpovídající, stav dobrej - mně se to líbí
Hodnota těchto strojů se těžko odhaduje, protože cenu spíš než prodávající určuje kupující, tedy jeho možnosti a odhodlání. Je jich už fakt málo, takže když ji bude chtít nejakej pracháč, dá ti za ni balík. Jenomže pracháči většinou touží po "populárnějších" veteránech...
Mně se na pětikilu jezdí dobře, má různý přednosti, který na jinejch motorkách hledáš těžko - velká nádrž 24l, krytej řetěz, malá spotřeba, nízká váha, primitivní údržba, startpáka, ruční dekompresor... Ale japonský pětikila a endura za podobný prachy jsou hodně jinde, co se týče jízdních vlastností a techniky, takže jde o to, čemu daváš přednost - vyspělá tuctovka nebo kovářskej oldschool
Hodnota těchto strojů se těžko odhaduje, protože cenu spíš než prodávající určuje kupující, tedy jeho možnosti a odhodlání. Je jich už fakt málo, takže když ji bude chtít nejakej pracháč, dá ti za ni balík. Jenomže pracháči většinou touží po "populárnějších" veteránech...
Mně se na pětikilu jezdí dobře, má různý přednosti, který na jinejch motorkách hledáš těžko - velká nádrž 24l, krytej řetěz, malá spotřeba, nízká váha, primitivní údržba, startpáka, ruční dekompresor... Ale japonský pětikila a endura za podobný prachy jsou hodně jinde, co se týče jízdních vlastností a techniky, takže jde o to, čemu daváš přednost - vyspělá tuctovka nebo kovářskej oldschool
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 500
Ta je krásná
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: MZ 500
Všechno ti už popsal Vladan, cena je vysoká, ale pokud ji chceš tak se nedá nic dělat:-) Navíc je opravdu krásná!
Re: MZ 500
V českým kulturním kontextu se asi zdá ta cena vysoká, v německým je podle mě dobrá. Nemít jednoho rotaxe a jednu malou Škorpinku doma, tak bych ho brala. Ale i tak - pokud by se nenašel jinej vážnej zájemce, tak bych stejně tvrdošíjně nabízela o čtvrtinu míň a prodávající buď podlehne nebo ne .
Nicméně objektivně to prosttě nemá kýžený vlastnosti (komfort) ani možnosti (maximálka) ani příliš elegance (jednoválec) pro drtivou většinu mladých lidí, který chtějí po ETZ dobýt svět "velkých" motorek. Což je jen obráceně řečeno, co už napsal Vladan .
Nicméně objektivně to prosttě nemá kýžený vlastnosti (komfort) ani možnosti (maximálka) ani příliš elegance (jednoválec) pro drtivou většinu mladých lidí, který chtějí po ETZ dobýt svět "velkých" motorek. Což je jen obráceně řečeno, co už napsal Vladan .
Re: MZ 500
Dakujem vsetkym, a Vladan a Kipenzi - vy mate taketo stroje? Podla vas oplati sa mi prejst z dobrej 251 na toto? V com bude velky rozdiel a v com ani nie?
Re: MZ 500
Jestli se to "oplatí"?! To teda nevím, jak tu otázku myslíš...
Zajeď se na ni podívat, projeď se a zjistíš, jestli ti to vyhovuje. My ti s Kipi neporadíme, jsme už napadení MZ-mánií
Ale ježdění na motorce se všeobecně rozhodně nevyplácí
Zajeď se na ni podívat, projeď se a zjistíš, jestli ti to vyhovuje. My ti s Kipi neporadíme, jsme už napadení MZ-mánií
Ale ježdění na motorce se všeobecně rozhodně nevyplácí
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 500
já nevím proč, ale ta žlutá se mi na MZ dost líbí.. u jiných motorek ne
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: MZ 500
Vladan: nejspíš myslel, jestli se mu do toho vyplatí jít z hlediska výkonu motoru atd., když má dobře jedoucí 251. Papírově ta 500 možná nevypadá tak silná jako je doopravdy.
Harry: dík, tos nemusels:-)=
Harry: dík, tos nemusels:-)=
Re: MZ 500
No tak silnější to je hlavně na krouťáku, maximálku jsem rozkutálel na 160, komfortní tempo je do 120 - tam se dá podržet i čverka. Podvozkově je to téměř stejný jako ETZka, Country má vpředu 19" kolo, o 4cm delší šavle, progresivní zadní pružiny a pevnější kyvku z profilu. Jede to o poznání líp než dvěpadina a za stejnou spotřebu. První, čeho se nedá nevšimnout, jsou vibrace - motor, stupačky, řídítka i wejfuck jsou napevno.
Ta cena je odpovídající, nelze srovnávat s tím, za kolik jsem koupil já nebo Kipenzi, to bylo dáno neznalostí prodávajících. Jakákoli běžná pětikule nebo endurko budou ztrácet na ceně, ale tahle eMZetka určitě ne. Dyť už ji tu jakejsik dobrák nabízel za 80tis.
Ta cena je odpovídající, nelze srovnávat s tím, za kolik jsem koupil já nebo Kipenzi, to bylo dáno neznalostí prodávajících. Jakákoli běžná pětikule nebo endurko budou ztrácet na ceně, ale tahle eMZetka určitě ne. Dyť už ji tu jakejsik dobrák nabízel za 80tis.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 500
Je škoda, že to borec dovezl na kšeft, takže s cenou moc chtít hýbat nebude...
Re: MZ 500
Viki: Ani nemusí, inzerát je pryč, takže předpokládám, že už ji někdo koupil
Re: MZ 500
Márty: Jojo, Vladan se prý rozvádí, ale souvislost s tím, že ten inzerát už není aktuální bych v tom nehledal...
Re: MZ 500
o rozvodu nic nevím, Jana taky ne a ani na právním nic neříkali...
ale borcovi jsem psal, že bych se na to jel podívat a prej není problém, tak by mi snad řekl, že už je fuč
ale borcovi jsem psal, že bych se na to jel podívat a prej není problém, tak by mi snad řekl, že už je fuč
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 500
"Chtěl jsem prodat motorku, ale furt mně někdo volal a vyptával se, tak jsem ten inzerát raději smazal."
Re: MZ 500
tak už mi došla zpráva, že je prodaná - Fighter, koupil tos?
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 500
no vzhledem k výsledku aukce na Aukru, kde se prodala jiná pětistovka bez papírů za 55tis., byla tahle za dobrou cenu
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)