Nazdar dnes som sa nudil tak som studoval bibliu natrafil som tam ze na Mz Etz 150 treba menit kazdych 30 000 km supatko v karburatore lebo ze tie sa vyderu..
No ale raz si kamarat kupil supatko do simsona a druhovyroba bola tak kalitna ze ho nedostal ani do hrdla
Tak ma to zmysel menit za druhovyrobu (ci to nebude este nepresnejsie ako toto co tam mam )
Popripadne kolko je tolerancia supatka ?
Dakujem za odpovede
presne, pokiaľ ti to ide nehrab sa v tom šupátko nemeň, ja som MZ kupil majitel mi k nej dal nove supatko s tym ze to nove robilo len problemy, karburator a stare supatko boli velmi vybehane ale slo to nejak, nove supatko robilo problemy akoby motor chytal falosny vzduch, pozrel som to lepsie stare supatko bolo nerovnomerne vydrate rovnako aj karburator boli tam proste vybehane hrany, nove supatko to tam tak netesnilo boli tam medzery a vzdy po pridani plynu akoby na chvilu motor zadusilo, pri starom supatku to tak nerobilo, ale zohnal som pouzivany karburator celkom v dobrom stave tak teraz nemam problem. ak mas velke problemy so supatkom ze je velmi vybehane pozri aj karb ak aj v nom su hrany od supatka radsej zvaz vymenu celeho karburatora ako len supatka.