MZ 251 válec 301
MZ 251 válec 301
Ahoj, objevil jsem válec na MZ 251 převrtaný na 301, nevíte někdo jak je zapotřebí upravit hlavu z MZ 251?
Re: MZ 251 válec 301
vyzkoušej to namontovat a uvidíš...
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: MZ 251 válec 301
Na motoprodejně co přímo ten válec prodávaj tak tam maj napsáno že je zapotřebí hlavu osoustružit. Osoustružit si to můžu sám ale nvm jak to má být
Re: MZ 251 válec 301
tak nad tím zkus chvíli přemýšlet a třeba na to přijdeš
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: MZ 251 válec 301
To Tě spasí těch 1.5 KW navíc???
Re: MZ 251 válec 301
Majkl: 251x301 kdyz na to sednes, rozdil poznas..
Re: MZ 251 válec 301
No já právě se trápím se zajetim ETZ 251, novej karbec bing, výfuk nový z motoprodejny a nejak mi to nejede . Nejspíš co sem četl na německejch forech tak je to asi chudy pač všichni tam davaj na binga větší trysky.
Re: MZ 251 válec 301
No a je to tu, někdo vyřešil moji závadu. Taky mám nový výfuk, nový Bing a nejede mi to. Na 4. stupeň po rovince to nemá sílu vytočit přes 5000ot a na 3. stupeň se to do mírného kopce taky trápí.. Kolikátky tam dávají na Bing ty trysky, neumím německy, dík.
Re: MZ 251 válec 301
Fidel1994 napsal(a):
-------------------------------------------------------
> Majkl: 251x301 kdyz na to sednes, rozdil poznas..
Možná poznám, ale mě by to za ty úpravy nestálo... A nevěřím, že to bude zas až tak šílený rozdíl... Nevěřím
-------------------------------------------------------
> Majkl: 251x301 kdyz na to sednes, rozdil poznas..
Možná poznám, ale mě by to za ty úpravy nestálo... A nevěřím, že to bude zas až tak šílený rozdíl... Nevěřím
Re: MZ 251 válec 301
Zdravím,
na 251 jsou tachometry do 140 km/hod na 301 do 180 km/hod.
Zřejmě tam nějaký rozdíl bude, do 120 km/hod určitě
na 251 jsou tachometry do 140 km/hod na 301 do 180 km/hod.
Zřejmě tam nějaký rozdíl bude, do 120 km/hod určitě
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: MZ 251 válec 301
No, když jsem před 20ti lety sedl na funglovou, ještě německou, třístovku, tak to byl sakra rozdíl, ale porovnával jsem to se stopadinou. Oproti mé současné dvaapůli byla živější, ale byl to nový stroj. Maximálku jsem na ní nezkoušel, nebyla ještě zajetá. Pocitově, co si tak vzpomínám, se rychleji vytáčela, nejsem si jist, jestli nebyla jinak zpřevodovaná. Ale taky jsem byl o 15 kilo lehčí
Jako pokus, jak by to s větším válcem jelo, to může být zajímavé, ale nevím, jestli to za tu námahu stojí.
Jako pokus, jak by to s větším válcem jelo, to může být zajímavé, ale nevím, jestli to za tu námahu stojí.
Re: MZ 251 válec 301
Majkl...... to že tomu nevěříš, ještě neznamená, že to není pravda... spousta z nás s tím má osobní zkušenost
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: MZ 251 válec 301
Na tříkilu jsem jel v době, kdy jsem jezdil na 251 a rozdíl skoro nepoznals. Údajně jela cca 150 km/h, ale maximálku jsem s tím nezkoušel. V zásadě to jede jak lepší dvěpade. Pokud budeš mít 251 v luxusním stavu a tříkilo doprasené, tak ta dvěpade je lepší volba.
Úpravou na 300 si myslím, že ani moc nejde o ty koně, ale spíš objemem nahoníš nějaký krouťák a to vždycky potěší. Pokud bys chtěl, aby to fakt fungovalo, tak to chce ještě i ten karbec a nějaký solidní výfuk (na MZ jsem dobrý tuningový výfuk ještě neviděl. Ty pseudolaďáky co tu někteří máte výkon nepřidají - to je mnohokrát vyzkoušeno)..
Úpravou na 300 si myslím, že ani moc nejde o ty koně, ale spíš objemem nahoníš nějaký krouťák a to vždycky potěší. Pokud bys chtěl, aby to fakt fungovalo, tak to chce ještě i ten karbec a nějaký solidní výfuk (na MZ jsem dobrý tuningový výfuk ještě neviděl. Ty pseudolaďáky co tu někteří máte výkon nepřidají - to je mnohokrát vyzkoušeno)..
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: MZ 251 válec 301
Dobre, dobre, držím pysk
Re: MZ 251 válec 301
jezdil jsem tříkilo cca 4 roky, jde to znát a hodně. Nicméně měl jsem s bingem a r.v. 1999.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: MZ 251 válec 301
Zajímalo by mně jestli má 301 lepší podvozek oproti 251 rv.1990. Zkoušel jsem maximálku s silným větrem v zádech po překročení tach.140km.h. došlo k rozvibrování rámu. Řešil jsem to razantním snížení rychlosti při druhém pokusu znova.Jednoduchý jaklový rám takové rychlosti bez pořádného vyvážení kol nezvládá.
Re: MZ 251 válec 301
Oba rámy jsou stejný vyvaž si kola a zkontroluj jestli nejsou oskákaný (nesouměrně sjetý např. do vajáčka )
Re: MZ 251 válec 301
stejnej rám má i pětikilo a ve 160 se nevlní, ale řidítka radši držím pevně obouma rukama
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 251 válec 301
Vladan: Když máš 65 kilo i s postelí, tak se to pod tebou vlnit nebude...
Re: MZ 251 válec 301
75, postel s sebou nevozím a zbytek doženeš objemnější nádrží a těžším motorem
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: MZ 251 válec 301
Vladan:
Pravda je, že ani s mojí váhou jsem nějaké výrazné vlnění rámu nezaznamenal, je znát, že ten rám je měkčí, ale že by se vlnil... Ale 140 km/h jsem na své dvaapůli nikdy nejel
Pravda je, že ani s mojí váhou jsem nějaké výrazné vlnění rámu nezaznamenal, je znát, že ten rám je měkčí, ale že by se vlnil... Ale 140 km/h jsem na své dvaapůli nikdy nejel
Re: MZ 251 válec 301
Ahoj na tu hlavu bacha,je nutný jí upravit nebo sehnat na 301.Já koupil 251 vrtanou na 301 s origo hlavou na 251 a po necelejch 100 km jsem ve 110 rafnul motor.Kluk co ten motor potom dělal mi za dvojku nechal hlavu na 301-ta má větší spalovací prostor,takže když necháš 251 hlavu máš velký tlaky ,vysokou teplotu a tím se to přehřeje a pak--- pak to přijde.A dělat znovu celej motor? Škoda peněz i času.
Re: MZ 251 válec 301
Co se tyce vyfuku z moto-prodejny,Usti aj.,jsou oproti originalu jinak vyrobeny,maji kratsi koncovou pištalu-orig.ma 11cm,neorig okolo 3,5cm a i prepazky jsou jine,nevim proc,ty origo byly vyladěny dobre a to ze to s temi neorig.vyfuky nejede jsem se taky presvedcil,takze kdyz to jde a orig.vyfuk je pomackany,chce ho rozriznout,vyklepat,svarit,opiskovat,nasopovat hlinikem,natrit-nastrikat nespalitelnou cernou barvou a je to.Tryska Bing 84 je hlavni pro 251-118,pro 301 to je 125,volnobeh 50.Me to s bingem jede super,malo zere,mam orig pist DDR z materialu k20,spasovane sani do valce,byly tam presahy az 1,5mm,jine zapalovani,svicka Denso 24..,Hynek