3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Tak mám už tak 3500km po výbrusu a nevím čím to je, ale někde okolo 4200ot. mi to začne v motoru tak cvrkat a doprovází to miniaturní záseky/vynechání. Nezačlo to dělat z ničeho nic, dá se říct že to dělá už od výbrusu. Řekl bych že se to začne objevovat až se zahřeje motor.
Např. na dálnici mi to dneska začalo dělat už když jsem to vytočil k 4100ot. na 5. rychlost. Se stoupajícími otáčkami se to zhoršuje.

Kdyby to nedoprovázely takové podivné zvuky, tak bych řekl, že to vynechává kvůli vadnému tyristoru, ale takhle mám dojem, jestli se mi nepřidírá motor.

Jinak mažu kvůli tomu dlouhodobě trochu víc, tak 1:40, Mogul Alfa 2t.

Nejvíc ze všeho se obávám, že se to přidírá, protože tam může být moc těsný výbrus.

Majkl
Příspěvky: 783
Registrován: ned 27. led 2013 19:27

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Majkl »

sundej koleno vejfuku a mrkni dovnitř, není nic jednoduššího, pak poznáš, jestli se Ti to přidírá, nebo ne...

Ale podle mě to bude něco se zapalováním

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Od výfuku není nic vidět, já už válec sundával a je to těžko říct, jsou tam rýhy ve válci ve směru pohybu pístu náhodně rozmístěné. Zajímavé že na pístu moc nejsou, ale na stěnách válce jo. Každopádně na pístu žádné prasátko nebylo.

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
není možný, že by byl děravej filtr sání a lítaly Ti do válce prachový částice?
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Tak částečně vy5e3eno. Ještě že tu máme ty staré pardály jawácké co to vošechno znají.

"Prdlajz kroužky. Je to chudý, překomprimovaný nebo velkej předstih. Nejčastěji všechno dohromady. To cinkání jsou detonace. Upravit, příp.lehce zmenšit předstih, nastavit bohatost, zkontrolovat přítok paliva do karbu.
http://www.jawamania.info/poradna/detai ... onid=44552

Zmenšíl jsem předstih a o dost se to zlepšilo, už se objevují jenom takové lehké náznaky toho cvrkání někde okolo 4900ot. Super, konečné! Akorát mám teď ten předstih asi 2.4mm, předtím jsem měl 2.75mm a cvrkalo to. Měřím to přesně, bo na to mám budík mikrometr. Semtam když jsem to cvrkání ignoroval, tak to bylo schopné i fest škubnout s motorkou, byl jsem podělanej že se mi to přidírá.

Takže vzhledem k tomu, že tam ještě ty náznaky jsou, zkusím dát pod hlavu těsnění, abych zmenšil trochu kompres. Teď tam mám momentálně škvíru asi 1.1mm a pod hlavou mám silikon. Musel jsem ho tam dát, bo ty podsvinčata maďarské zas vyrábí moc tlusté těsnění, se kterým jsem měl ty škvíru mimo toleranci, nějak okolo 1.25mm, nicméně našel jsem už staré originál těsnění které je teňoučké, takže ho tam strčím.

Co se týče bohatosti, tak ta by teď měla být zcela v cajku, protože už tam mám Bing :-)= - mimochodem SUPER.

TAK NIC je to tu zas. Je to závislé na zahřátí motoru. Ale aspoň už vím, že jsou to nejspíše ty detonace. Jen nevím co je dělá...kdyby to bylo nasávaním částic, nebo kdybych měl ve válci bordel, tak by to snad nebylo závislé na teplotě to škubání, ale dělalo by to hned. Když není mitor fest zahřátý, tak to můžu normálně pořádně vytáčet.

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1920
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Harry »

Zkus tam natankovat stooktan, jestli se to zlepší
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Tak jsem možná přišel na tu závadu, nemám úplně doražený snímač otáček na ten kolík co ho drží, takže tam mám vůli (je to tam nějaké čudné). Maximální změnu předstihu, kterou ta vůle vyvolá, je necelých 0.20mm. Když jsem včera zmenšoval předstih, tak jsem to tam zakapal sekunďákem; pak jsem se radoval, že už je to spravené a bylo to předstihem, no ale pak mi to dělalo zas. Dneska jsem zjistil, že ten sekunďák praskl a zase se ten snímač hýbal, tak jsem to znovu zakapal, šel pojezdit, pořádně jsem to prohnal ať se to zahřeje a zase je to dobrý - jen velice zřídka se objeví cvaknutí někde okolo 4900ot.

Dám ještě vědět až se to potvrdí a možná zkusím ten stooktan co to udělá.

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
měl jsem na mysli škrábance na válci - ty jsou na teplotě nezávislý - tedy pokud máš v benolu olej a to máš.
Hrk na držáku snímače mám taky a nemá na funkci vliv.
Čep držáku buď omotej cigaretovým papírkem, nebo ho zakápni lakem na nehty - mělo by to stačit třikrát. Dle mě to je ale zbytečný...
Na silikon pod hlavou brácha jezdil dva roky a motoru to bylo jedno. Pravda je, že celkem zvonil, ale mezera píst-hlava byla tuším 0,7 mm. Jediná podložka, kterou jsem měl k dispozici měla 0,4 mm. Bylo tam tedy 1,1 mm. Nyní mám 1 mm.
Sem to měl rozpůlený a vyčistil jsem kartery od zbytků předchozích těsnění pod válcem.
Co se zvonění týče, záleží na kompresi, měla by být kolem 14-ti atmosfér (to je ta mezera 0,9 - 1,1 mm a ok válec, píst, kroužky) a taky na oleji - množství i značka. S Tvým poměrem 1:40 bych ovšem olej vůbec neřešil, protože ho tam máš dost.
Taky tady proběhla hláška, že je potřeba po výbrusu srazit hrany děr ve válci, aby kroužky nezvonily. Jsem to tedy cca po 2 - 2,5 tisících km po výbrusu zkusil a nulová odezva, takže to bych taky neřešil. Mě motor lehce zvoní, jde velmi snadno do otáček - otáčkoměr kolem dokola. (Si myslím, že zvonění je ok - nejsou přilepené pístní kroužky). Mám však 150dinu a to je jinak. Dvěpade dle všeho takhle snadno přetáčet nejde.
Pokud Ti motor někde kolem 4900 otáček cvakne/škubne - nezlobí zapalování? Tím nemyslím jen předstih.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Ale mi to nezvoní, cvaká to, a když to nechám a nesnížím otáčky, tak to umí škubnout celou motorku a to fest, semtam něco uvnitř bouchne, škaredě.

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Shrňme to:
za studena to jde za plynem třeba do 6-7000 otáček
jakmile se motor ohřeje (to je co? např. lze na žebrech válce udržet ruku?) na cca 4900 otáčkách se probudí cvrček permoník a začne ťukat. No a když neposlechneš, tak na moment zahryzne motor...
Vypadá to, že tam máš teplotně a odstředivě závislý kurvítko. Dělá to i na neutrálu nebo jen za jízdy? Má na to vliv číslo kvaltu/otáčky nebo jen otáčky a jakýkoli kvalt?

A pokud otáčky zvýšíš, je rána větší???
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1103
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Vladan »

Bojuju s tím u TS 250 dlouhodobě - přidáním bohatosti jsem to zvonění posunul o pár set otáček vejš, předstih měl vliv minimální a nejlepší úspěch jsem zaznamenal při natankování stooktanu bez bio. Nejhůře se to projevovalo na starej benzín. Je to záležitost směsi a jejího hoření, mechanickou závadu jsem už vyloučil, bo mi to dělalo před i po GO. Stejný problém řeší i Mersl, takže už zkoušíme opravdu všechno. U ES 250 jsem se detonací zbavil pouze přechodem na stooktan. Dřív mi to dělala i Jawa 350/640, jinýmu kámošovi to dělá 350/632 ale až při full náloži :-(I
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Vladan: prosimtě a máš tam Vape? Já mám totiž podezření, že to celkově může dělat zápalko - kontakty, špatná ŘJ, jedno s druhým.

AresMlok: To není nutně zahryznutí motoru jakožto šprajcnutí pístu, udělá to něco nepředvídatelného, jednou to udělalo třeba zvuk jako když odšpujtuješ zátku (doufám že to nebylo gufero, ale to je blbost) a u toho to škublo, jindy to prostě jen škublo za doprovodu podivných zvuků. Celkově když se ozve to cinkání (je nahodilé a rychle za sebou) tak to má tendence k minizáškubům s motorkou. Říkám, myslím že by to opravdu mohly dělat ty detonace. Zkoušel jsem s tím jet a pořádně to poslouchat a ačkoliv se to nejprve zdá jako kovové cvrkání, řekl bych že to můžou být i nějaké výbuchy, tj. ty detonace. Jinak v poslední době mi to začalo dělat po zahřátí motoru, tj. párkrát si to vytočím k 5000ot., projedu to na rychloproudovce a začne to škubat. Je to závislé na zatížení řekl bych, na 5. stupni to dělá už při 4200ot. (horkotěžko se to k nim plazí ta motorka), takže jezdím souvisle tak 4000ot. max.

Nicméně momentálně s tím problém nemám, jak říkám, zalepil jsem ten snímač, zlepšíl jsem spoje snímače s ŘJ (jeden byl trochu volný, mohl způsobovat předzápaly při rozrezonování) a zdá se to být ok. Jen u 5000ot. to jde jenom tak opravdu jemňounce slyšet, ale nemá to zhoršující se tendence, normálně to teď točím co to dá a v pohodě. Teď jsem si vzpoměl, že starý motor před GO měl krásný chod bez vibrací když jsem ho vytočil do 5500 a jel, ale teď po GO, s Taiwan klikovkou, mě ty vibrace nějak se*rou. Doufám že není ta klika rozhozená, jinak mě mrdne už... :-)T

Mimochodem já motor vytočím na 4. stupeň max do 5000ot., a na 3. do mírného kopce taky tak. Snad je to tím, že motor ještě není dost pružný po GO; v opačném případě bych opět tipnul na problém s ŘJ. Mám totiž problém i se starty, nakopnu sice napodruhé, ale ten motor furt zdechá když se snažím trochu rozjet a to tam mám Bing - myslel jsem, že to přestane, když ho tam dám, ale dělá to úplně stejně s ním i s Taiwanským karbcem. Párkrát jsem četl, že když je špatný tyristor v ŘJ, tak mimojiné jsou špatné starty. Mohlo by to být ono.

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1920
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Harry »

zkus ten benzin
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1103
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Vladan »

GeorgeLD: mám tam původní 6V kladívko, ale Merslovi to dělá s VAPE. Stejně jako ty jsem vypozoroval závislost nejen na otáčkách a teplotě motoru, ale i na zatížení - pokud mám míň plynu, detonace se dostaví později. Když to držím pod krkem dýl, cvrlikání se zhořší, motor začne vadnout až vynechávat, ale do takovýho extrému se už neodvažuju, bo jsem to už jednou lehce přidřel. Uvažoval jsem o Bingu, ale není zrovna levnej a chtěl jsem zachovat původní stav bo to mám na veteránských papírech. Navíc dle tvých příspěvků problém nevyřešil, za čož ti děkuji, ušetřils mi čtyři klacky ;)
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
jak to tak čtu, nemohly by to dělat pístní kroužky? Materiál může mít vyšší roztažnost a jiný třecí vlastnosti (zatím asi nejlépe vychází litina válec/vložka a chromová ocel kroužek) no a po záhulu se může začít přidírat nedostatkem místa - cvrlikání no a pak stopka.
Detonační hoření ovlivňuje teplota svíčky, bohatost směsi, aditiva, množství oleje v benolu...
Zapálení detonačního hoření vznikne na rozžhavené svíčce (příliš teplá svíčka), na žhnoucích úsadách ve spalovacím prostoru - karbon, popel na elektrodách svíčky, příliš chudá směs, nízké oktanové číslo benolu. Napomáhá tomu olej v benolu - akorát, že bez něj bychom nejeli vůbec... Ona i nafta v benzínu...
Silné zakarbonování pístu a hlavy válce zvyšuje kompresi a detonujeme.
Pohraj si s karbcem, zcela určitě máš v sání jiný poměry než spočítaný a vyzkoušený origo DDR.
Barva svíčky je ready?

Moje milenka má dva stavy - jede/nejede. Když jede, jde zostra za plynem a na karbci můžu nastavovat opravdu nevídaná nastavení. Teplá na sytič je ale okamžitě uchlastaná. Pak buď roztlačit nebo desetkrát našlápnout a zase vrčí.
Studená jde za plynem taky hned. Tak přeji, aby Ti to jezdilo ke spokojenosti (tu)
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

No ta svíčka je taková nějaká čudná. Když jsem teď byl na okružní jízdě a fest jsem to točil a akceleroval (nejde mi to přes 5000ot. při zatížení) a vyndal jsem ji, tak měla docela dost tmavé elektrody - ne však černé. Nicméně okolí svíčky mám černé nonstop (tu vnější část). Je fakt že mám jehlu posunutou o zářez níž, takže to může být tím. Jinak co se generálky týče, tak tam jsem posral dvě věci: dal jsem tam moc ztuha klikovku a pak jsem do toho ještě klepal měděným kladivem aby se to uvolnilo (ano, byla to blbost, nevěděl jsem), nicméně klika se otáčela i tak přecejen trochu ztuha, obzvlášť s guferama. Takže možná že si to u mě bude sedat trochu dýl ten motor. No pro příště budu už vědět.

Já si myslím, že to cvrlikání je zde trochu zavádějící - ono to zní jako kovové cvrlikání, ale docela dobře by to mohly být taky takové spíše mini-záprdy.

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1103
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Vladan »

Když to obohatím, zlepší se to. Zkusil jsem jehlu úplně nejvýš a patřičný efekt se dostavil - detonace začínaly mnohem později a motor snesl větší nálož. Ale spotřeba byla šílená a svíčka jak od grafitky. Teplotní hodnoty svíčky, dekarbonizaci, nastavení předstihu, různý oleje i jinej karbec mám vyzkoušeno. Startuje krásně teplá i studená, tahá spodky, volnoběh pravidelnej a nízkej, za plynem jde perfektně a z otáček padá taky normálně. Zvykl jsem si už na to. Našel jsem kompromis v nastavení karbu, jezdím na stooktan a větší zátěž využívám jen krátkodobě pro předjíždění apod. Ihned po lehkém ubrání plynu detonace mizí a jede se dál. Není to tragický, ale ten motor jde hodně pěkně a je škoda ho nevyužívat naplno. Běžně cestovně můžu jezdit tak do kila, tzn. necelých 5tis.ot. (mám 19z pastorek) a víc jen krátkodobě.
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Vladan: a antidetonační štěrbinu máš dost velkou? Na etz 251 má být 0.9-1.2mm.

Já teď zkusil dát pryč ten dekl z filtru, protože nevím, zdaž-li mám průchozí rám, no a najednou mi to jde vytáčet v zatížení přes 5000, ale cvrlikání je slyšet nějak víc - opět bez zhoršujících se tendencí. Nevím jestli to nakonec není i počasím, dneska je zima a vlhko.

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1103
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Vladan »

jj, štěrbina je předpisová
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
kluci, s těmi detonacemi to máte opravdu zvláštní... Napadá mě ještě, že by mohl být zakopaný pes v časování rozvodu motoru. Respektive v nějakých tolerancích... Dvěpade to má jinak než stopade.
Černá svíčka po obvodu/závit je OK a tzn. že mažeš. Střední elektroda by měla být vypálená do hnědorezata až rezata bez sazí (ty mají shořet).
S deklem to má jet normoš, jede-li to bez něj lépe - to může být OK, ale bude to víc žrát. Zkus vyměnit/vyfoukat vzduchový filtr.
Klikovka by se měla točit zcela volně, pravda, já ložiska vylisoval a zůstaly mě na klice - nebyla potřeba je měnit, ale do ohřátých karterů klika s ložiskama šla volným pádem z ruky. Sedlo si to na segerovku a maká to.
Jen si nejsem jistý, jestli by si to sedlo provozem, pokud by to bylo špatně sesazeno. Oni to maj němci spočítaný dobře, aby se to nikde po ohřátí neprotočilo...
Stopadina začíná jet od 3-3500 otáček jede od 4000 do asi 6,5-7000 otáček. Aspoň ta moje. Časování a předstih. Na 2000 to jede stejně jako 95% autobusáků, kteří jedou s autobusem 20 km/ hod po kruháči na trojku... :-(I
Jednou mě ale svezl asi 25-letej kluk autobusem, motoru dával porce nafty, turbo nádherně hvízdalo a řadil v okamžiku, kdy bych řadil já - extazis >:D< Hned další jízda opět řinčení skel, vytřásání duše z těla a ztrácení šroubků...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

To není o tom, že ti zůstala ložiska na klice, ale tím, jak tam dáváš druhý karter. Když ti tam zůstane škvírka po obvodu, bo ti to perfektně nedosedne, tak potom utahování tlačíš ložiska na klice proti sobě a jdou pak ztuha.

Zkusil jsem stooktan, v nádrži s obyč benzínem 10:1 pro stooktan, a zjemnil se celkově chod, nicméně na cvrlikání to nemělo moc vliv. Co mě ale překvapilo, že mi přestala škubat motorka když pustím plyn, což je super. Možná to cvrlikání s tím souvisí, nevím co může to škubání po puštění plynu způsobovat, to by mohly být teoreticky taky nějaké detonace. Myslel jsem si vždycky že je to normální. Teď se klidně rozjezdu, uberu plyn a motor si krásně čistě dobržďuje motorem; předtím to bylo takové uškubané.

Co mě ale štve je, že se mi to na 4. stupeň trápí když to jde k 5000ot. Jako 90tkou po rovině na čtyřku by to fakt mohlo teda bezproblémově jet. Uvidíme časem kde je zakopaný pes. Mám z toho takový dojem že to nemá ve vysokých otáčkách výkon jaký by mělo mít.

Uživatelský avatar
AresMlok
Příspěvky: 703
Registrován: sob 24. kvě 2014 16:01

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od AresMlok »

Zdravím,
jasně, že to je i tím, jak se posadí na kliku druhý karter. Jenže já neměl sundaný ložiska z kliky, tak nevím, jestli má hřídel kliky nějaké osazení na které si ložisko sedne. Nejspíš ne, ale nevím. Obráceně, pokud karter nesedne, musí dolů, jinak se zkříží a dělá brikule. To se Ti možná děje - ale je to má domněnka.
Je super, že se Ti chování motoru zlepšilo na 100 oktan, ale za sociku se tam lila 91 a taky to jezdilo. Palivo samozřejmě má na chování motoru velký vliv, o tom žádná:
- mix 1:1 95ky a 85ky se Puchovi moc líbí, jede jako zteklej, ale Mztě se nelíbí vůbec, jede, točí, ale nemá pružnost. Peugeot 406 2,0 se taky mohl na tenhle mix přetrhnout. Na 95ku nechtěl jezdit, jako bych dvoulitr vyměnil za nějakou 16ti stovku... Třílitrová 406 na tohle jezdit odmítá.
Mám prostě pocit, že je někde něco jinak, než by mělo být. Je možné, že benol máte pančovanej víc, než je zdrávo... On ten můj dvoulitr na německej mix jel taky úplně jinak než na český splašky.

Jinak mojí kámošce, která postupně přechází z Německa do Čech, její šéf slíbil, že jí věnuje černou 251, tak s ní možná budu mít zkušenosti osobní (tu)
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150

Uživatelský avatar
Vladan
Příspěvky: 1103
Registrován: úte 29. led 2013 11:39

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od Vladan »

GeorgeLD: škubání při brzdění motorem pociťuju taky víc než u jiných MZ
AresMlok: spíš než v oktanech spatřuju vliv podílu biosložky - na Optimal 95 od EuroOilu se to chová líp
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)

Obrázek

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

No, zkusím ještě sundat válec, vymontovat přírubu, očistit všechny plochy, dát na ně vrstvičku silikonu, NECHAT HO PŘES NOC ZASCHNOUT a složit, ať mám 100% jistotu že to nikde nepřisává falešný vzduch. O prázdninách si chci zajet do Chorvatska na pořádný výlet a chci ať všechno funguje a nemusí pro mě někdo jet s přívěsným vozíkem :D Mám už najeto 4000km po GO, dneska při výjezdu z křížovatky jsem motorku nechtíc postavil na zadní, jo a potom k večeru když jsem jem jel z ostra do zatáčky na 2. stupeň mi pěkně prokluzovalo zadní kolo, super pocit :-)=

GeorgeLD
Příspěvky: 235
Registrován: pát 24. kvě 2013 01:03

Re: 3.5tis. po výbrusu, v motoru nějak chrastí a cuká při vytočení

Příspěvek od GeorgeLD »

Tak jsem tam zkusil dát trysku 120 místo 118 a cvrlikání přestalo úplně. Mám teda pryč ten dekl od airboxu. Ale ještě uvidím, dneska je zase jinačí počasí, je teplo a lehce vlhko, takže to může mít vliv. Ještě uvidím co s tím výkonem ve vysokých otáčkách, mohla by pomoct ještě větší tryska, originál má pokud vím trysku 130 (nebo 135). Až to všechno vyzkouším, tak napíšu.

Odpovědět