Karburátor po 101
Napsal: čtv 29. led 2015 19:08
Ahoj všichni,
mám nemalý problém a už si sám nevím rady. Dělám kompletní opravu / přestavbu mojí ETZ 251. Nahodil jsem tam včera originální BVF N30-3-1 a zaboha z něj nemůžu vydolovat 1200 ot/min. Ať dělám co dělám tak max 1000 ot/min a chcípe. Nutno podotknout že motor ležel po GO 3 roky ve skříni. Pod altík i na nátrubek karbu jsem zkoušel stříkat čistič brzd zda se nebudou hýbat otáčky (přisávat faleš) a nic se nedělo.
Za trest jsem ho utopil v acetonu a zkanibalizoval starou MZ 250 Trophy s karbanátkem BVF N30-2-5 kde se volnoběh nastavuje přizvedáváním šoupěte a volnoběh byl nastavený za 5 minut.
Máte někdo blbuvzdorný návod jak nastavit BVF N30-3-1? Např. prvně malým šroubkem nastav to a to a pak dolaď velkým takhle tohle. Z návodů po netu nejsem moc chytrej.
Další možnost je zainvestovat cca. 150 € a koupit karbec BING který hodně vychvalujou němci jako "konečný řešení", že prý je pak už pokoj.
Peníze nejsou až takový problém, chtěl bych se občas vozit na dobře udělaný mašině a neřešit kraviny. Na blbnutí mám H6 a tahle MZ byla moje první motorka a tak bych ji chtěl mít co nejlepší.
Nebo možná někdo z okolí Nového Města na Moravě kdo by za lahvinku přijel podumat ke mě do dílny (přivezu i odvezu po domluvě).
Díky předem za každou radu a názor
Zbyněk
mám nemalý problém a už si sám nevím rady. Dělám kompletní opravu / přestavbu mojí ETZ 251. Nahodil jsem tam včera originální BVF N30-3-1 a zaboha z něj nemůžu vydolovat 1200 ot/min. Ať dělám co dělám tak max 1000 ot/min a chcípe. Nutno podotknout že motor ležel po GO 3 roky ve skříni. Pod altík i na nátrubek karbu jsem zkoušel stříkat čistič brzd zda se nebudou hýbat otáčky (přisávat faleš) a nic se nedělo.
Za trest jsem ho utopil v acetonu a zkanibalizoval starou MZ 250 Trophy s karbanátkem BVF N30-2-5 kde se volnoběh nastavuje přizvedáváním šoupěte a volnoběh byl nastavený za 5 minut.
Máte někdo blbuvzdorný návod jak nastavit BVF N30-3-1? Např. prvně malým šroubkem nastav to a to a pak dolaď velkým takhle tohle. Z návodů po netu nejsem moc chytrej.
Další možnost je zainvestovat cca. 150 € a koupit karbec BING který hodně vychvalujou němci jako "konečný řešení", že prý je pak už pokoj.
Peníze nejsou až takový problém, chtěl bych se občas vozit na dobře udělaný mašině a neřešit kraviny. Na blbnutí mám H6 a tahle MZ byla moje první motorka a tak bych ji chtěl mít co nejlepší.
Nebo možná někdo z okolí Nového Města na Moravě kdo by za lahvinku přijel podumat ke mě do dílny (přivezu i odvezu po domluvě).
Díky předem za každou radu a názor
Zbyněk