Přestavba DR

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
Heki
Příspěvky: 949
Registrován: stř 23. led 2013 12:11

Přestavba DR

Příspěvek od Heki »

Kucíí a holky,

zima je dlouhá a proto jsem se rozhodl tady trošku zaspamovat s tímdle vláknem. Do jara chystám menší přestavbu svojí Vám dobře známé staré vrány. A protože jste tady všichni chytří jak rádio, ustanovuji Vás tímto pracovní skupinou s poradním hlasem a můžete mi s tím pomáhat.

První úkol: Při instalaci USD vidlice z krosky se zjistilo, že bude nutnost zkrátit její chod (DR má zdvih 226 mm, vidle z RMZ má 300 mm. Je to SHOWA z RMZ 250 rok 2004). Kolo při propružení koliduje se svody, takže je třeba ze zdvihu cca 60 mm ubrat. Máte někdo nápad jak na to? Mé znalosti té vidlice jsou omezeny na to, že to umím rozebrat, složit, vyměnit gufera a olej. Na zahraničních forech jsem se dočetl, že se distanční podložka, která toto řeší, instaluje až pod cartridge v té vidli, ale zaprvé nevím moc jak na to a zadruhé zatím nevím, jak demontovat cartridge. Pokud byste měli nápad, piště.

Druhý úkol: Zejména pro ty z Vás, co jsou doma na ebay atd. - potřebuji někde splašit zadní vidlici z DR 600 R Dakar rok 1989 se zadní kotoučovou brzdou. Bez kotouče vzadu už prostě nemohu dál žít. Vidlic z DR 650 je docela dost, ale tyto jsou konstrukčně jiné a nepoužitelné, protože DR 600 má zcela jinak řešené přepákování. Kdybyste něco našli, hoďte link.

Děkuji Vám mnohokrát.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Obrázek

Odpovědět