prasklý kroužek
Napsal: pon 13. říj 2014 13:47
Zdravím,
v září sem koupil MZtu 150 etz, půlil sem motor, zjistil sem že je praský pístní kroužek spodní, vyměnil sem oba a zajel tak 100 km opatrně sem tam vytočit atd. Jel sem cca 25 kiláků cestu, a když sem se vracel z5, tak po 10 km mi střelil kroužek a zadřel válec. Jel sem opatrně, válec byl teplý že se na něm mohla nechat ruka. Zajímalo by mě, jestli to byl vadný kus nebo sem něco udělal blbě, jinak je ošvihaný výfukový kanálek, takže by mě zajímalo, jestli by ste to dali na maximální výbrus, nebo mám seznat zrovna nový válec s pístem? Taková myšlenka- dal by se tam nacpat válec z 250?
v září sem koupil MZtu 150 etz, půlil sem motor, zjistil sem že je praský pístní kroužek spodní, vyměnil sem oba a zajel tak 100 km opatrně sem tam vytočit atd. Jel sem cca 25 kiláků cestu, a když sem se vracel z5, tak po 10 km mi střelil kroužek a zadřel válec. Jel sem opatrně, válec byl teplý že se na něm mohla nechat ruka. Zajímalo by mě, jestli to byl vadný kus nebo sem něco udělal blbě, jinak je ošvihaný výfukový kanálek, takže by mě zajímalo, jestli by ste to dali na maximální výbrus, nebo mám seznat zrovna nový válec s pístem? Taková myšlenka- dal by se tam nacpat válec z 250?