MZ 251 řazení
MZ 251 řazení
Ahoj už se to tu určitě řešilo ale. : koupil jsem MZ 251 a vypouštěl jsem olej a omylem vyndal aretaci neutrálu a pružinka byla prasklá,tak jsem dal novou a jedničku tam cpu násilím, neutrál z jedničky musím taky hodně rvát. Neví někdo co s tím? Spojka je seštelovaná dobře.
Re: MZ 251 řazení
A tu kuličku pod tou pružinou máš?
Re: MZ 251 řazení
jj mam,spatne nandat nejde?
Re: MZ 251 řazení
Ne, blbě to nandat snad ani nejde
Napadá mne, jestli ta pružina není o něco delší nebo tvrdší než ta původní...
Napadá mne, jestli ta pružina není o něco delší nebo tvrdší než ta původní...
Re: MZ 251 řazení
Je to originál z motoprodejny tak snad je to ta co má být
Re: MZ 251 řazení
Zdravím,
mám sice 150dinu, ale řešil jsem to taky a myslím, že v tom moc velký rozdíl nebude. Neřadila mi neutrál. Z aretace mi vypadla jen pružinka, tak jsem dodal jedinou dostupnou kuličku, co jsem měl - 6,35 mm. Chvíli to řadilo a pak přestalo. Kulička byla malá a vlezla do pružinky. Posháněl jsem 8 mm a 9,6 mm. 8 mm tam šla hodně ztuha a musel jsem pružinku dost přemlouvat. Opět to chvíli řadilo a pak se to zaseklo...
Vyšrouboval jsem aretaci a vypadla pružinka a dvě kuličky. Mnou dodaná 8 mm a původním majitelem nacpaná 10 mm kulička. Ta se tam zasekávala, byť do závitu šla lehce. Nyní tam mám 9,6 mm kuličku a pružinku a řadí to neutrál celkem v pohodě. U 150diny tedy lze použít cca 8 - 9,6 mm v průměru.
U 251 to bude podobné - dostupný výkres je neokótovaný.
Pokud by originál kulička měla mít 10 mm v průměru, tak u mého stroje nefungovala :-(
mám sice 150dinu, ale řešil jsem to taky a myslím, že v tom moc velký rozdíl nebude. Neřadila mi neutrál. Z aretace mi vypadla jen pružinka, tak jsem dodal jedinou dostupnou kuličku, co jsem měl - 6,35 mm. Chvíli to řadilo a pak přestalo. Kulička byla malá a vlezla do pružinky. Posháněl jsem 8 mm a 9,6 mm. 8 mm tam šla hodně ztuha a musel jsem pružinku dost přemlouvat. Opět to chvíli řadilo a pak se to zaseklo...
Vyšrouboval jsem aretaci a vypadla pružinka a dvě kuličky. Mnou dodaná 8 mm a původním majitelem nacpaná 10 mm kulička. Ta se tam zasekávala, byť do závitu šla lehce. Nyní tam mám 9,6 mm kuličku a pružinku a řadí to neutrál celkem v pohodě. U 150diny tedy lze použít cca 8 - 9,6 mm v průměru.
U 251 to bude podobné - dostupný výkres je neokótovaný.
Pokud by originál kulička měla mít 10 mm v průměru, tak u mého stroje nefungovala :-(
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: MZ 251 řazení
u 251 je ta kulička daleko menší
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: MZ 251 řazení
Průměr kuličky podle katalogu Mototechny je 7 mm.