mz 150 VYKON.
mz 150 VYKON.
Zdarec,delal jsem pripravu kamosoj mz tudiz serizeni jemne doladeni karburatoru,tudiz plovaky v zavrene poloze 29mm,v otovrene poloze 32mm. jehla ve druhem zarezu ze zhora,samozdrejme tryska o 1.5 otacky otocena novi kohotout v nadrzi bez filtriku,na hadicce...
Kdyz jedu tak cca v 80km/h presta jet vypne prestane tam jit benzin tudiz uberu a pockam natece opet a zase jede..
videl bych to na nizkou hladinu v plovakove komore ale tak treba zda to nemuze bit jehlou spatne nastavenou nebo neecim jinym.... jen zda jdu po spravne domence nebo zda nenapada neco jiniho
diky.
Kdyz jedu tak cca v 80km/h presta jet vypne prestane tam jit benzin tudiz uberu a pockam natece opet a zase jede..
videl bych to na nizkou hladinu v plovakove komore ale tak treba zda to nemuze bit jehlou spatne nastavenou nebo neecim jinym.... jen zda jdu po spravne domence nebo zda nenapada neco jiniho
diky.
Re: mz 150 VYKON.
Přiohni ten malej plíšek, co zavírá jehlovej ventin, ale ani né moc, ani málo, musíš tak akorát aby ti to zase zavíralo
Re: mz 150 VYKON.
Barva svíčky? Nedělá se ti třebaa podtlak v nádrži?
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: mz 150 VYKON.
MAJKL: plisek prihnout smerem na horu??? k ty jehle jakoby co uzavira ventil??tedy zvisit davku paliva.
Harry barvu svicky ti nereknu moto me prijede ke konci tydne.ale je nova kupovana z moto-prodejna.cz.
na svicu bych to nevidel prave ze to dela vzdy pri FULL GAS.(tedy nemeni se to teplotou motorky)
podtlak v nadrzi prutok vickem O.K jiz bylo kontrolovano.
Jedna orientacni otazka kolik by mela Mit cca MZ MAX rychlost??? z 60Kg clovekem jen orientacne.
Harry barvu svicky ti nereknu moto me prijede ke konci tydne.ale je nova kupovana z moto-prodejna.cz.
na svicu bych to nevidel prave ze to dela vzdy pri FULL GAS.(tedy nemeni se to teplotou motorky)
podtlak v nadrzi prutok vickem O.K jiz bylo kontrolovano.
Jedna orientacni otazka kolik by mela Mit cca MZ MAX rychlost??? z 60Kg clovekem jen orientacne.
Re: mz 150 VYKON.
víš... ona ti barva svíčky prozradí hodně... ale to bys ji musel vymontovat... napsaný to je i v příručce... nemusí to být nutně špatnou hladinou, může to být i něco zanesenýho v karburátoru, nebo i další věci... to že tam máš novou svíčku z motoprodejny je sice hezký, ale když to nezkontroluješ, tak se tu těžko pohneme z místa... dělal jsi s tou motorkou něco předtím? předtím to jelo v pohodě?
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: mz 150 VYKON.
Jo to je taky pravda, svíčku čekuj vždycky jako první, to sem se už od Harryho naučil , otázka minuty a pak deš dál...
Ohni ho tak, aby se asi ta jehla vysunula víc, nee?
Laborace s karburátorem, to je něco
Dělá to podle otáček? Zkus jet na jedničku, jen na jedničku, toč to... co to udělá
Ohni ho tak, aby se asi ta jehla vysunula víc, nee?
Laborace s karburátorem, to je něco
Dělá to podle otáček? Zkus jet na jedničku, jen na jedničku, toč to... co to udělá
Re: mz 150 VYKON.
jasny,rikam nemam ji u sebe mz je to kamose jen jsem muji zprovoznoval............ predtim to pry delala take,ale pak 4 roky stala v garazi a rozhod se ze zase bude jezdit tak jsem delal serizeni spojky vymena startovacich segmentu unasece,olejicek no proste prkotiny co se opotrebovavaji.barvu svicky vam reknu az prijede.prozatim diky.
Re: mz 150 VYKON.
Zdravím,
vyšroubuj celý jehlový ventil z karburátoru. Foukni do něj a prstem zkus, jestli zavírá, kdy zavírá a jestli se nezadírá. Podle toho kde zavírá, uprav jazýček na plováku, aby to dalo oněch 29 mm. Na 32 mm musí jehlový ventil viset na volno, aby do plovákové komory tekl benzín naplno. Pokud se Ti to nějak takhle podaří seřídit a jehlový ventil nebude někde zaseklý, není možné, že by benzin nestačil dotékat do plovákové komory. To do prázdného karbce trvá asi 4 sekundy a jazýček plováku jehlový ventil zavře. Z praxe, když mi dojde benzín a přepínám na rezervu, tak při 90 km/hod po přepnutí na rezervu ujedu s chcípajícím motorem asi 70 - 80 metrů, rychlost spadne na cca 50 km/hod, pak se to v karburátoru srovná a můžu zase plnej kotel.
Až vyndáš svíčku a náhodou bude černá, povol vzdušník na 2 otáčky. Dolaď si volnoběh. Jestliže svíčka nezrezatí, bude nejspíš přiotevřený sytič - tj. netěsní nebo chybí gumové těsnění. V tom případě benzin nemusí stačit přitékat = šílená spotřeba...
vyšroubuj celý jehlový ventil z karburátoru. Foukni do něj a prstem zkus, jestli zavírá, kdy zavírá a jestli se nezadírá. Podle toho kde zavírá, uprav jazýček na plováku, aby to dalo oněch 29 mm. Na 32 mm musí jehlový ventil viset na volno, aby do plovákové komory tekl benzín naplno. Pokud se Ti to nějak takhle podaří seřídit a jehlový ventil nebude někde zaseklý, není možné, že by benzin nestačil dotékat do plovákové komory. To do prázdného karbce trvá asi 4 sekundy a jazýček plováku jehlový ventil zavře. Z praxe, když mi dojde benzín a přepínám na rezervu, tak při 90 km/hod po přepnutí na rezervu ujedu s chcípajícím motorem asi 70 - 80 metrů, rychlost spadne na cca 50 km/hod, pak se to v karburátoru srovná a můžu zase plnej kotel.
Až vyndáš svíčku a náhodou bude černá, povol vzdušník na 2 otáčky. Dolaď si volnoběh. Jestliže svíčka nezrezatí, bude nejspíš přiotevřený sytič - tj. netěsní nebo chybí gumové těsnění. V tom případě benzin nemusí stačit přitékat = šílená spotřeba...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: mz 150 VYKON.
mrkni taky na kohout, jak ti protejká benzín
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: mz 150 VYKON.
Memáš na palivové hadičce nejaký přídavný filtr? Jestli jo vyhoď ho a vyzkoušej..
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: mz 150 VYKON.
tak JSEM PRIHNUL PLISEK NA JEHLOVEM VENTILU,vse se zda bit v poradku,neuchcava se to a kdyz to stoji delsi dobu s chciplim motorem a je pusteny benzin tak prokpne sem tam benzin jinak pri nastartovanem to nedela nebudu serizovani karbce resit,vsiml jsem si jeste ze na sitici je tesneni vymackane spuchrele ze muze malicko propustet tak jsem objednal nove,jinak barva svicky je takova cihlova.
Re: mz 150 VYKON.
Barva je ok, a jak se to chová za jízdy??
Re: mz 150 VYKON.
v poradku jedeto nekokrhato uz z toho vytahnu vice jak 80km/h
jinak jaky je cca prumer rychlosti MZ vim kazda pojede asi jinak jen abych vedel ze mam dostatecny vykon:)
jinak jaky je cca prumer rychlosti MZ vim kazda pojede asi jinak jen abych vedel ze mam dostatecny vykon:)
Re: mz 150 VYKON.
Zdravím,
ještě sundej svíčku, vem kus cínového drátu na letování (průměr asi 2 mm), trochu o ohni a strč do díry po svíčce do hlavy válce tak, aby se drát dotkl stěny válce těsně pod hlavou.
Protoč motor a vyndej drát. Změř tloušťku vylisované plošky - měla by být v rozmezí 0,9 - 1,2 mm. Já měl 0,7 mm, vložil jsem pod hlavu podložku o síle 0,4 mm (0,2 mm nemám) a motor přestal zvonit. Mám tedy mezeru o síle 1,1 mm.
Tady, co bydlím, nejsou roviny tak dlouhý, abych dosáhl maximálky po horizontále - vesnice, omezení rychlosti, kruháče.... Nicméně v obci po rovině na 3000 otáček a 5-ku to v pohodě jede 50 km/hod, za cedulí dám za 3, roztáhnu do mírného kopce na 70 km/hod, dám za 4 a do stále prudšího kopce (4° - 450 m délka 32 m převýšení) se MZ rozjede na 90 - 95 km/hod. Je to dvojpruh, tak i docela často předjíždím Škodovky, Daewa, Fordy, Peugeoty a vlastně obecně malý auta. Na 5-tku jede 70 km/hod - rozjezd místo na 3-ku byl na 4-ku (vyzkoušeno omylem...)
Za další cedulí obce z 5-tky dám za 4 a do mírného kopečka po cca 200 m mám 90 km/hod, jsem na horizontu, dám 5 a za chvilku tam je 100 km/hod a z kopce dolů je 70-tka, tak víc nezrychuji.
Maximálku vlastně neznám, z toho 4° kopce dolů jsem párkrát jel asi 110, ale je to krátký a dole je křižovatka, kde občas řidiči přednost nedají a nechci být "motorkář"...
Ještě je potřeba dodat, že s batohem na zádech mám kolem 100 kg. Pokud bych snížil hlavu o 0,2 mm, bylo by to ještě pružnější
Dá-li Pán Bu, zkusím vyrazit do nížiny a maximálku změřit, ale musím vychytat "prázdnou silnici" a bez cajtů...
ještě sundej svíčku, vem kus cínového drátu na letování (průměr asi 2 mm), trochu o ohni a strč do díry po svíčce do hlavy válce tak, aby se drát dotkl stěny válce těsně pod hlavou.
Protoč motor a vyndej drát. Změř tloušťku vylisované plošky - měla by být v rozmezí 0,9 - 1,2 mm. Já měl 0,7 mm, vložil jsem pod hlavu podložku o síle 0,4 mm (0,2 mm nemám) a motor přestal zvonit. Mám tedy mezeru o síle 1,1 mm.
Tady, co bydlím, nejsou roviny tak dlouhý, abych dosáhl maximálky po horizontále - vesnice, omezení rychlosti, kruháče.... Nicméně v obci po rovině na 3000 otáček a 5-ku to v pohodě jede 50 km/hod, za cedulí dám za 3, roztáhnu do mírného kopce na 70 km/hod, dám za 4 a do stále prudšího kopce (4° - 450 m délka 32 m převýšení) se MZ rozjede na 90 - 95 km/hod. Je to dvojpruh, tak i docela často předjíždím Škodovky, Daewa, Fordy, Peugeoty a vlastně obecně malý auta. Na 5-tku jede 70 km/hod - rozjezd místo na 3-ku byl na 4-ku (vyzkoušeno omylem...)
Za další cedulí obce z 5-tky dám za 4 a do mírného kopečka po cca 200 m mám 90 km/hod, jsem na horizontu, dám 5 a za chvilku tam je 100 km/hod a z kopce dolů je 70-tka, tak víc nezrychuji.
Maximálku vlastně neznám, z toho 4° kopce dolů jsem párkrát jel asi 110, ale je to krátký a dole je křižovatka, kde občas řidiči přednost nedají a nechci být "motorkář"...
Ještě je potřeba dodat, že s batohem na zádech mám kolem 100 kg. Pokud bych snížil hlavu o 0,2 mm, bylo by to ještě pružnější
Dá-li Pán Bu, zkusím vyrazit do nížiny a maximálku změřit, ale musím vychytat "prázdnou silnici" a bez cajtů...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: mz 150 VYKON.
AresMlok: si píšeš deníček nebo co? komu se to má chtít číst a změřený převýšení... no mazec
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: mz 150 VYKON.
To je nějakej fyzik či co mechanizátor taky to nechápu ty slohovky ty to moc řešíš, víc jak já a to je už co říct
Re: mz 150 VYKON.
sedni na bus a dojeď na sraz, proberem to osobně
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: mz 150 VYKON.
Tam dojedu na MZ, hned jak bude pěkně chodit a poslouchat
Ale neboj, na tutáč se někde dřív nebo později ukážu ty prudiču
Ale neboj, na tutáč se někde dřív nebo později ukážu ty prudiču
Re: mz 150 VYKON.
covece dekuji za sloh chaputo dik ze sis dal praci a vam vsem velike diky..........skoda ze nevlastni MZ a jen opravuji....:-( na moji vahu alespon 250 MZ
Re: mz 150 VYKON.
Zdravím,
fyzika mě baví - i ta neoficiální, elektrika včetně mechaniky taky, i když teď v práci trochu smrsknutá na tvoření sáder a přesouvání 150 kg pacientů z lehátka na stůl rentgenu a zpět
Z dětství mě zůstala schopnost poznat rozdíl a dle toho vnímám, co milenka potřebuje
Deníček jako takový si nepíšu - lovím ve vodách sklerózy...
Přeji hezký den
fyzika mě baví - i ta neoficiální, elektrika včetně mechaniky taky, i když teď v práci trochu smrsknutá na tvoření sáder a přesouvání 150 kg pacientů z lehátka na stůl rentgenu a zpět
Z dětství mě zůstala schopnost poznat rozdíl a dle toho vnímám, co milenka potřebuje
Deníček jako takový si nepíšu - lovím ve vodách sklerózy...
Přeji hezký den
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: mz 150 VYKON.
Zdravím, měl jsem na 150 pořád mokrý karbec, černou svíčku a asi vyšší spotřebu, při jízdě z kopce bez plynu při přidání se jí nechtělo a jednou mi skoro chcípla...no na co jsem přišel: největší průser-dírka v jedné části plováku. Vyřešeno odstřižením druhého-funguje výborně, i jeden to v pohodě zavře, vyzkoušeno foukáním do hadičky při správné hladině v plov. komoře. Další byla o jednu rýhu výš jehla. Také jsem přihnul plovák, aby tam bala správná hladina-zase měřeno fouknutím při předchozím naplnění plov. komory na ....(viz. bible), zkrátka jak mě to sralo jak to nejelo, tak teď si to užívám jak motorka táhne a svíčka jak cihla. Fakt to dělá moc. Hezký den.
Re: mz 150 VYKON.
Odstřihnout plovák? dyť novej stojí asi 150 kč a když je děravej, tak ho stačí zaletovat cínem... to je zase bastlení
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to