Zdravím,
já mám na spínačce poloh 6:
-2 - vše vypnuto, klíček nejde vytáhnout, nechytne při roztláčení ani nakopnutí
-1 - svítí parkovačky a tachometr, klíček jde vytáhnout, nechytne při roztláčení ani nakopnutí
0 - vše vypnuto, klíček jde vytáhnout
1 - zapalování, klakson, sv. houkačka, blinkry, klíček nejde vytáhnout, chytne při roztláčení a nakopnutí
2 - poloha 1 + svítí parkovačky a tachometr
3 - poloha 2 + svítí otáčkoměr a hlavní světlo
Poloha -2 vpravo, poloha 3 vlevo. Z polohy -1 a 1 směrem na nulu svíčka hází jiskru. To je asi způsobeno změnou napětí v zapalovací soustavě - imitace snímače otáček...

Já osobně bych Ti doporučil zapojit MZtu dle schématu - je to jedno odpoledne, pokud budeš pájet, tak celej den, ale vyplatí se to, protože se budeš moct spolehnout alespoň na kabely a správný zapojení. Případné poruchy se hledají mnohem snáz. Pokud máš zapalování se snímačem a alespoň multimetr, pak můžeš postupovat jako já:
1: stáhni soubor: 2626_prirucka-mz251.pdf má 52 MB
2: napětí na baterce by mělo být aspoň 11 Voltů - to není žádná hitparáda, ale bude fungovat zapalování.
3: odpoj jeden kabel od baterky a nastav multimetr na měření proudu s rozsahem aspoň 2 Ampéry a zapoj ho mezi kabel a baterii. Nemělo by to při vypnutém zapalování ukazovat vůbec nic. Po zapnutí zapalování - co si tak matně vzpomínám - asi 0,5 až 0,75 Ampéry. Naměříš-li toto, je zapalování v pořádku aspoň co se odběru týče.
4: nalistuj v příručce stranu 45 a 46. Může se stát, že bude vše "v pořádku" - pak doporučuji při kontrole snímače zkoušku vysílacího napětí protáhnout v kuse aspoň na 2 minuty a pomalu protáčet motor a sledovat průběh napětí, jestli skutečně pravidelně skokově stoupá od nuly cca ke 4,6 V - toto napětí je orientační, závisí na výchozím napětí baterie a to ještě za předpokladu, že je připojena řídící jednotka, protože pokud ji odpojíš a snímač připojíš na baterii nebo zdroj, tak snímač spíná (vysílá) takové napětí, jaké do něj pouštíš v závislosti na použité Hallově sondě - spíná tedy plné napětí baterie - proud nula nula prd, neměřil jsem ho. Pro snímač jsou kritickými hodnotami napětí a vibrace.
5: indučka 2 minuty zapnutého zapalování v pohodě vydrží, já ji trápil 5 minut při napětí asi 16 Voltů - jsem zapomněl zkontrolovat nabíječku... :-( - baterka po smrti
6: v případě, že sonda jakkoli fixluje spínání napětí - je nepravidelné, mění hodnoty - jednou je např 4,25 V, pak při sepnutí třeba jen 450 mV - dál nic neřeš a zrepasuj snímač.
7: že by zařvala řídící jednotka je nepravděpodobné - pravda, na zkrat jsem ji nezkoušel...
8: může se stát, že fixluje spínačka, já ji roznýtoval, vyčistil, sletoval všechny nýtované spoje, sešrouboval a pohoda.
9: mrkni na diody v usměrňovači. Někdy se pletená lanka diod dotýkají plechu a tam to ztrácí šťávu.
10: i regulátor umí zacvičit se zapalováním, protože kolikrát nedodává to, co by měl - energii.
11: může zlobit indukčka, vysokonapěťový kabel, fajfka, svíčka - může dávat jiskru na žebrování hlavy a ve válci nikoli...
Proměnných je dost. Třeba pojistková skříňka - taky umí překvapit...

))))
Jsem si s holkou průběžně hrál dva měsíce - dobrej byl dvojboj - do práce mě zavezla a z práce jsem ji tlačil domů 10 km. Tohle mě udělala dvakrát. Vytrhal jsem jí kabely a dva dny se na ni ani nepodíval...
Jenže...

a teď
Přeji úspěšné dohledání závady a nápravu.