Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Výměna kuličky a pružinky aretace
Zdarec draci,budu vyměnovat kuličku a pružinku aretace a potřebuju poradit co ktomu budu všecko potřebovat.A co budu muset všecko udelat.Jsem začínající mzetař ...Díky moc
Re: Výměna aretačniho šroubu
Čeho aretační šroub? To je pojem tak sviňa "budu vyměnovat aretační šroub" :D-x:D-x:D-x
Re: Výměna aretačniho šroubu
Budu muset vyměnit aretační šroub s pružinkou a tou kuličkou..Tak se ptám jak to tam nasadit a tak.
Re: Výměna aretačniho šroubu
Vyšroubuj to, vyteče ti pár kapek oleje, vytáhneš šroub, je dutej a v něm pružinka, na konci pružinky kulička, proč budeš muset vyměnit aretační šroub?!
Re: Výměna aretačniho šroubu
Protože mi de zle neutrál..Koupil jsem si tu pružinku a tu kuličku..A budu muset let novy olej ?
Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Zdrarec ,budu zitra vyměnovat kuličku a pružinku aretace..Chci se zeptat jaký šroub pod motorem vyšrubovat abych se dostal kté pružince s kuličkou..A jestli budu muset zrovna davat novy olej nebo budu muset dolevat..A na co si mam dat bacha.Diky za rychlou odpověď
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Nastuduj si to v Bibli. A nezakládej zbytečně zdvojená témata:-/|
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Je to fuk. Olej ti vyteče tak jako tak. Takže povol oba šrouby a pod jedním najdeš co hledáš. Olej tam dej klidně ten starý jestli ještě za něco stojí.
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace
To že ti jde blbě řadit neutrál nebude aretací, ale špatně nastavenou spojkou
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace
On tam ten neutral de,ale chce to mit cit v noze..Všeci mi řikaly že aretace.Tak jsem to koupil a vyměním to
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace
a já ti říkám, že tím to nevyřešíš
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace
Tak jak to tedy vyřeším?
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace
Problém vyřešen,chyběla tam pružina stou kuličkou..Už jsem to tam dal a už to řadí
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Zdravím,
jen doplním - kulička by měla mít průměr od 8 mm do asi 9,6 mm. Borec přede mnou tam měl 10 mm a ta se zasekávala někde mezi závitem M12 a řadící kulisou. Teď mi jde neutrál řadit úplně v pohodě a ze dvojky dokonce lépe než z jedničky. Spokojenost.
jen doplním - kulička by měla mít průměr od 8 mm do asi 9,6 mm. Borec přede mnou tam měl 10 mm a ta se zasekávala někde mezi závitem M12 a řadící kulisou. Teď mi jde neutrál řadit úplně v pohodě a ze dvojky dokonce lépe než z jedničky. Spokojenost.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Výměna kuličky a pružinky aretace SPĚCHÁ
Zdravím,borec předemnou tam neměl vůbec kuličku s pružinkou Už tam vše je tak spokojenost:)