Stránka 1 z 1

Uložení řízení

Napsal: úte 08. črc 2014 18:39
od jindrap
Mám dotaz, když je motorka na stojánku, tak jde s přední vidlicí zatáčet zlehka. Ale při jízdě to jde docela ztuha. Nějaký nápad co s tím, jediné mně napadlo rozebrat a dát nová ložiska. Jak zjistím, že jsou v háji bez rozebírání? Za odpověď díky.

Re: Uložení řízení

Napsal: úte 08. črc 2014 21:48
od Vladan
Pokud ti tam nic jinýho nedrhne, nezavazí, či se nešponuje nějakej kabel nebo lanko, tak to bude ložiskama. ETZka má v řízení obyč. radiální kuličkový ložiska - vzhledem k ceně bych je rovnou vyměnil.

Re: Uložení řízení

Napsal: úte 08. črc 2014 21:58
od jindrap
Dělá to na obě strany. Tak rozebrat. Asi musí tlumiče ven, nebo je na to nějaký fígl s málo rozebíráním .....

Re: Uložení řízení

Napsal: stř 09. črc 2014 08:59
od Vladan
fígl není, musíš rozdělat půl motorky :(

Re: Uložení řízení

Napsal: stř 09. črc 2014 22:48
od jindrap
Vladan napsal(a):
-------------------------------------------------------
> fígl není, musíš rozdělat půl motorky :(


Půl motorky? Jen přední kolo, přední tlumiče, budíky, krk řízení, řídítka. Takže půl motorky :-).
Už je přeházeno, doporučuji práci ve dvou, vše utaženo na 120Nm.