Předem zdravím, všechny co jsem potkal na srazu a tímto se omlouvám, že jsem se už neukázal. Velice rád bych vydržel déle.
Cestou na sraz jela motorka bez problémů. Cestou zpět se cosi přihodilo, začalo to tím, že se motorka začala jakoby dusit a nešla přes 5000otáček, tento jev se začal s přibývajícími kilometry zhoršovat, nakonec jsem byl rád, že jsem dojel bez tlačení 30tkou.
Dneska místo znovu cesty na sraz jsem ležel celý den v motorce. Nejdříve jsem zkusil jinou svíčku se stejným výsledkem. Prošel elektriku na zkrat, vyčistil karburátor, sundal hlavu a zkontroloval píst s válcem jestli není přidřený. Vše bylo v pořádku, po nastartování šla i do otáček. Ale při jízdě opět problém. Nakonec jsem zjistil, že jsou prasklé nýtky na snímači otáček a při vyšších otáčkách se to pomalu, ale jistě začne rozpadat. Zkusil jsem tedy jiný snímač a motorka šlape zase tak jak má. Takže nejspíš vyhráno.
Můj dotaz směřuje k opravě snímače, stačí ty dvě destičky k sobě snýtovat nebo to musí být něco tvrdšího než nýt.
Oprava snímače
Oprava snímače
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: Oprava snímače
musi to byt hlavne neco vodiveho, protoze ty nyty tam delaji ze sebe vodivou cast. Sam jsem to resil. Behem dne bych tu mohl hodit fotku pro predstavu jak na to aby to slapalo spolehlive. Uz sam nevim jak jsem to dal do kupy
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave