mz vidlice
mz vidlice
Zdar chlapi, nedávno tak měsíc zpět sem dělal repas předních tlumičů a dal sem tam hydraulický olej ale asi nějaký řídký protože když jedu třeba pomály a zmáčknu přední brzdu a ještě se nahnu na předek tak ty tlumiče klepnou uplně nadoraz, jelikož to mám spíš do terénu tak jsem nadoraz skoro pořad, myslíte že kdybych ten olej jen vylel vrchem a nalél nový hustší tak to bude tvrdší? už je nechcu znovu celé rozebírat, jen je sundám a vyleju z nich ten olej a neleju nový, jen chci vědět jestli když tam dám hustší olet tak to bude tvrdší a nezamačku to nadoraz tak snadno
Re: mz vidlice
chodilo to na dorazy i před tím tvým zásahem? Když ten současný olej vyleješ horem a nalieš hustější tak to jistě fungovat bude, jak dobře to je otázka na kterou neznám odpověď..
Ale pomohly by i nové pružiny, zvlášt když bereš emzetku do terénu..
Ale pomohly by i nové pružiny, zvlášt když bereš emzetku do terénu..
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: mz vidlice
Pořádně utěsni horní matky, teflonovou páskou nebo něcím, nesmí propouštět vzduch! V těch tlumičích se krom pružin stlačuje i vzduch, kterej na to má celkem dost velkej vliv i když se tomu těžko věří...
Zkoušel sem je mít lehce povolený a šli až dolů, když sem je dotáhl a utěsnil, tak se to změnilo o 100% !!
Možná né nadarmo tam dávali lak na ty matky.
Zkoušel sem je mít lehce povolený a šli až dolů, když sem je dotáhl a utěsnil, tak se to změnilo o 100% !!
Možná né nadarmo tam dávali lak na ty matky.
Re: mz vidlice
ano i před zásahem mi to chodilo na doraz, a taky mi tam tekly gufera a měl sem tam toho oleja míň proto sem to rozebírál. skusím zatěsnit ty matky, snad to bude v pohodě
Re: mz vidlice
Tak nový gufera, olej, utěsnit matky a do každé vidle 230ml oleje
Re: mz vidlice
pokud nedáš nové pružiny nebo ty staré aspoň nepodložíš, nepomůže to, tohle není kroska s dofukem, aby ten vzduch hrál velkou roli, kor když to na dorazy chodilo i před tím.
Ještě bych Ti doporučovat dát tam nějaký slušný tlumičový olej, byť nejsou levné, vyplatí se to. Pokud to tam dáš bylo by lepší vidle rozebrat celé a vyčistit je od toho hydraulického.
Třeba toto je porád za dobrý peníz: Repsol
Ještě bych Ti doporučovat dát tam nějaký slušný tlumičový olej, byť nejsou levné, vyplatí se to. Pokud to tam dáš bylo by lepší vidle rozebrat celé a vyčistit je od toho hydraulického.
Třeba toto je porád za dobrý peníz: Repsol
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: mz vidlice
Jasně, to víš že nepomůže, jestli má totálně mrtvý pružiny tak to chce buď nový, nebo tam mrsknout nějaký válečky, nejlepší je koupit nový, stojí pár korun...
Re: mz vidlice
děkuju, zkusím utěsnit ty matky, třeba to pomůže, a ještě se chu zeptat, o kolik mám ty pružiny podložit? 2mm nebo 10cm? a mám tam ty podkládací válečky dát nahoru na pružinu nebo pod pružinu?
Re: mz vidlice
Žádný válečky, dej tam nový pružiny jedna stojí kolem 60,- a tlumičový olej. Dělal jsem to nedávno a je to znát nová pera byla delší skoro o 20mm než ta co jsem z toho vytáhl. A litr oleje my stačil na přední a zadní tlumiče.
MZ 251 - > Honda XL600V Transalp
Re: mz vidlice
Ano ano, nejprve nové pružiny, pokud jsou unavené, a kvalitní tlumičový olej
(minimálně 15w, klidně i 20w) a pak teprve laborovat s podložkama, které se dávají pod horní matky. Dále se dá laborovat s množstvím oleje, ale je kolem toho hrozný sraní.
(minimálně 15w, klidně i 20w) a pak teprve laborovat s podložkama, které se dávají pod horní matky. Dále se dá laborovat s množstvím oleje, ale je kolem toho hrozný sraní.
Re: mz vidlice
ja ted menil olej v tlumicich, to co tam bylo byl pekny sajrajt....olej jsem dal hydraulicky a vidle ted ma pekny chod...hydraulicky olej doporucuji
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave