...nový stroj
Re: ...nový stroj
Počkej počkej, tím chceš říct že si prodal motorku abys pořídil plechovku?
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: ...nový stroj
Polis: tos měl prodat radši ZR7... nebo ta už je taky pryč? A když už jsou tu fotky - jaký to má motor, výkon a převodovku?
Re: ...nový stroj
Každopádně ten frajer v tý káře je celkem jistojistě Paul Newman
Re: ...nový stroj
Tě ojebali - dyť to nemá střechu.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: ...nový stroj
Pete: no Doncek ještě prodanej není.. takže o výměnu, v pravém slova smyslu, se nejedná ;-)
Jindra: je to 2,4 litru turbo s 200 koníkama (5ti válec benzín) s automatickou převodovkou. ZR7 už je prodaná, ta šla z domu nějak v srpnu.
Heki: copak střecha, ta mě nesere, tu stejnak nepotřebuju, ale spíš mě vadí, že to nemá řidítka :-D
Jindra: je to 2,4 litru turbo s 200 koníkama (5ti válec benzín) s automatickou převodovkou. ZR7 už je prodaná, ta šla z domu nějak v srpnu.
Heki: copak střecha, ta mě nesere, tu stejnak nepotřebuju, ale spíš mě vadí, že to nemá řidítka :-D
Re: ...nový stroj
Polis: Volvo super, teda až na ten automat...
Re: ...nový stroj
Polis: to zní dobře... máš tam plyn?
Viktor: kdo nezkusí neuvěří;)
Viktor: kdo nezkusí neuvěří;)
Re: ...nový stroj
Jindra: Mám to v práci a jeden automat mi stojí taky v garáži, takže jsem zkusil, uvěřil a děkuju, nechci
Re: ...nový stroj
Viktor: jenomže v práci je to autobus a v garáži vozík na golfové hole... to se nedá srovnávat>:D<
Re: ...nový stroj
Jindra: To si nemyslím, nejde o výkon, ale o to, jak to funguje
Re: ...nový stroj
Často jezdím s automatem jak v náklaďáku tak v osobáku a musím říct, že to teda není moje krevní skupina - nepotřebuju, aby něco myslelo za mě a ať to funguje sebelíp, nemá to oči a nemůže to vědět, co se děje, nebo co se chystám udělat. Takže hned jak dotelefonuju, dokouřím, nebo dožvejkám párek, přepínám na sekvenční řazení, aby bylo jasný, kdo řídí, kdo řadí a kdo je pán...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: ...nový stroj
Automat má svoje pro a proti... V s60 máme automat taky a je to paráda, pohodlné svezení. A hlavně Jíťa si to nemůže vynachválit. Když potřebuje předjet, tak prostě sešlápne plyn, drží volant a je to.. A v kombinaci s tempomatem to je jak když hrajete videohru, to mě občas hodně baví :-D
Na druhou stranu v kupátku je manuál a v kombinaci s přeturbeným dvojlitrem s 166 kW je to naprosto iné kafe. Žádná ztráta výkunu v automatu a to auto prostě jede pořád a neskutečně..A ač papírovej rozdíl jen 20 kW, tak se to s těma dvěma nedá srovnat. Ale řadit v tom tak,aby to pořád zrychlovalo, není žádnej med. Chce to cvik a cit trefit se do turba atd.. A to mi moc nejde..
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/9/965 ... .jpg?ver=0[/img]
PS.: Kdyby měl někdo o kupátko zájem (ten prostřední černej volvík), tak bude na prodej (za lidovou cenu)..
Jindra: Jo je tam plyn.
Na druhou stranu v kupátku je manuál a v kombinaci s přeturbeným dvojlitrem s 166 kW je to naprosto iné kafe. Žádná ztráta výkunu v automatu a to auto prostě jede pořád a neskutečně..A ač papírovej rozdíl jen 20 kW, tak se to s těma dvěma nedá srovnat. Ale řadit v tom tak,aby to pořád zrychlovalo, není žádnej med. Chce to cvik a cit trefit se do turba atd.. A to mi moc nejde..
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/9/965 ... .jpg?ver=0[/img]
PS.: Kdyby měl někdo o kupátko zájem (ten prostřední černej volvík), tak bude na prodej (za lidovou cenu)..
Jindra: Jo je tam plyn.
Re: ...nový stroj
Vono taky není automat jako automat. Byl jsem vezen V BMW 330 Xdrive co má asi 260 koníků a automat. Má to ten kickdown, takže jakmile dupneš na plyn, podřadí to o dva dolů a točí to až do plna, abyses hnul z místa a musím říct, že to funguje docela slušně. Nicméně kdyby to mělo pádla pod volantem jako M3, tak je to zas ještě jinde...
Mě automaty taky nějak nenadchly z toho důvodu co psal Vladan. Jel jsem i na VFR 1200 s tou dvojspojkou a automatem a musím říct, že jsem to stejně brzo přepnul na manuál a řadil tlačítkama. Ačkoliv to byla první generace a ta dnešní už je prý zas lepší. Čert ví. Mě hlavně sere, že automaty neumí podřazovat tak, abys mohl ostře brzdit motorem. Idkyž ty dobré nahoru řadí už celkem hezky, tak dolů jim prostě pořád trvá, než pochopí, že chci pořádně kotvit a naprat to do zatáčky, které to auto/motorka nevidí
Mě automaty taky nějak nenadchly z toho důvodu co psal Vladan. Jel jsem i na VFR 1200 s tou dvojspojkou a automatem a musím říct, že jsem to stejně brzo přepnul na manuál a řadil tlačítkama. Ačkoliv to byla první generace a ta dnešní už je prý zas lepší. Čert ví. Mě hlavně sere, že automaty neumí podřazovat tak, abys mohl ostře brzdit motorem. Idkyž ty dobré nahoru řadí už celkem hezky, tak dolů jim prostě pořád trvá, než pochopí, že chci pořádně kotvit a naprat to do zatáčky, které to auto/motorka nevidí
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: ...nový stroj
Když budu mluvit o autobusu (Irisbus Iveco Crossway), tak v něm ten automat funguje tak, že když se chci rychle rozjez z vedlejší na hlavní silnici, sešlápnu plyn na podlahu a autobus skutečně vystřelí, pak ale začne přemýšlet, jestli přeřadí o jednu, nebo dvě rychlosti nahoru, vznikne úplně hluché místo a auta na hlavní silnici se začnou dost rychle přibližovat... Nemluvě o tom, že se tam neutrál a zpátečka řadí tlačítky a to je taky pěkně debilní... Na druhou stranu to má ale tempomat a umí to jet 130 km/h a to se někdy hodí
Co se týče osobáků, řídil jsem Mercedes od kamaráda, model si už nepamatuju, tam vše fungovalo v pohodě, auto letělo jak střela, ale měl jsem z něj pocit, že řídím autíčko na autodromu a že když otočím volant o 190 stupňů, začne to couvat
Jinak souhlasím s Vladanem, já jsem řidič, já chci řídit a né jen točit volantem a brzdit. U silných osobáků je více méně jedno, jestli auto předvídá, ten motor to silou vytáhne, ale pokud třeba před nějakým kopcem náklaďák nebo autobus nerozjedeš, tak tě na jeho konci začnou předjíždět chodci... Co se týče motorek, tak tam chápu uplatnění automatu o scooterů, ale jinak si to normální motorkář nemůže koupit, vždyť se tím vytrácí veškerá radost z jízdy...
Každý to vidí hold jinak a automaty určitě oblíbené jsou, jinak by je lidi nekupovali...
Co se týče osobáků, řídil jsem Mercedes od kamaráda, model si už nepamatuju, tam vše fungovalo v pohodě, auto letělo jak střela, ale měl jsem z něj pocit, že řídím autíčko na autodromu a že když otočím volant o 190 stupňů, začne to couvat
Jinak souhlasím s Vladanem, já jsem řidič, já chci řídit a né jen točit volantem a brzdit. U silných osobáků je více méně jedno, jestli auto předvídá, ten motor to silou vytáhne, ale pokud třeba před nějakým kopcem náklaďák nebo autobus nerozjedeš, tak tě na jeho konci začnou předjíždět chodci... Co se týče motorek, tak tam chápu uplatnění automatu o scooterů, ale jinak si to normální motorkář nemůže koupit, vždyť se tím vytrácí veškerá radost z jízdy...
Každý to vidí hold jinak a automaty určitě oblíbené jsou, jinak by je lidi nekupovali...
Re: ...nový stroj
Volvo s automatem jsem jednou řídil, ale byl to letištní speciál na podvozku Volvo V70 (http://www.sarsys.se/content/sarsys-vol ... ion-tester). Celkem to upaluje, ale ten automat tam fungoval tak, že jsem vystřelil do zatáčky při rozjezdu na jedničku, gumy hrabaly, přeřadilo to na dvojku, škublo to celým autem, gumy se chytly a celkově to mělo do plynulosti daleko. Moc se mi to nelíbilo. Možná, že to šlo nějak jinak nastavit nebo že to jiné modely mají vychytané líp, ale takhle jsem schopný říct, že v manuálu bych to odspojkoval líp a jízda by byla mnohem plynulejší.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: ...nový stroj
Přidám taky příspěvek na VOLVOphorum:
Beru, že to někomu vyhovuje, ale kombinace automat - tempomat a nejlépe na dálnici podle mě dělá z řidiče jen kroutiče volantem s nejpřímější cestou k mikrospánku... Automat má smysl snad ve velkých městech - kolony, semafory, když někomu řazení nevyhovuje nebo se chce za volantem věnovat něčemu jinému.
Videohry jsou zjednodušenou náhražkou reality a nemyslim si, že by realita měla fungovat jen jako videohra...
Budu parafrázovat Hekiho podpis...
Správné auto má lichý počet pedálů přičemž 3 jsou akorát.
Beru, že to někomu vyhovuje, ale kombinace automat - tempomat a nejlépe na dálnici podle mě dělá z řidiče jen kroutiče volantem s nejpřímější cestou k mikrospánku... Automat má smysl snad ve velkých městech - kolony, semafory, když někomu řazení nevyhovuje nebo se chce za volantem věnovat něčemu jinému.
Videohry jsou zjednodušenou náhražkou reality a nemyslim si, že by realita měla fungovat jen jako videohra...
Budu parafrázovat Hekiho podpis...
Správné auto má lichý počet pedálů přičemž 3 jsou akorát.
Re: ...nový stroj
...ale až s tím Polis dojede na sraz, rád se v tom svezu (ale ty brýle a bundu chcu pujčit taktéž )
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: ...nový stroj
Heki: Jojo, Polis si dal záležet, úplný švihák lázeňský
Re: ...nový stroj
Můj názor na automat je ten, že do města a pro ženský - dobrý. Jinak automat nemusím, ovšem, kdyby mi to Volvo, co pořídil Polis, někdo daroval, tak bych ho asi neodmítl
Re: ...nový stroj
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: ...nový stroj
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: ...nový stroj
Vladan: Vím, stojí mi to v garáži