Pneu
Re: Pneu
Zdar continentály conti go na mz na zadek nejsou, možeš tam pouze dat 120/80 nebo 100/80, 110 se nedělá. Pokud tam dáš jiný rozměr tak ti to bude drhnůt o kryt řetětu nebo tě vyhodej chlapci z technicé.
Mimochodem taky budu kupovat nové pneu na zadek a asi koupím michelin city grip, ty na mz sedí, a jsou na ně dobré ohlasy, možeš zkusit taky.
Jinak na předek se ty conti dají sehnat třeba tady http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/co ... 0-r18-51h/.
Mimochodem taky budu kupovat nové pneu na zadek a asi koupím michelin city grip, ty na mz sedí, a jsou na ně dobré ohlasy, možeš zkusit taky.
Jinak na předek se ty conti dají sehnat třeba tady http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/co ... 0-r18-51h/.
Re: Pneu
Zdravím,
teď sem ty Continentálky kupoval. Na 250nu je povolená i 120/80. Došel sem si to zapsat s vytisknoutou stránkou bible, kde je to napsané (16´ 3,50) a s převodníma tabulkama a na úřadě mi dopsal povolený rozměr 120/80. Jen se nesmíš nechat odbít a říct, že to kamarádovi udělali Zaplatil sem 50kč a je to v cajku. Vejít se tam vešla v pohodě, kámoš jí tam taky má.
teď sem ty Continentálky kupoval. Na 250nu je povolená i 120/80. Došel sem si to zapsat s vytisknoutou stránkou bible, kde je to napsané (16´ 3,50) a s převodníma tabulkama a na úřadě mi dopsal povolený rozměr 120/80. Jen se nesmíš nechat odbít a říct, že to kamarádovi udělali Zaplatil sem 50kč a je to v cajku. Vejít se tam vešla v pohodě, kámoš jí tam taky má.
Re: Pneu
Tady tu tabulku sem mu vytisk
http://pneu.extralevne-pneu.cz/e17-moto-pneu-info.html
podtrh ten rozměr 3,50 a 120/80 + tu jednu stránku s rozměrama z bible a bylo to Kámošovi tam napsali třeba jen ten 3,50 , protože mu nebyl schopnej vysvětlit, že 120/80 je to samý s těma tabulkama mi to tam napsali přímo
http://pneu.extralevne-pneu.cz/e17-moto-pneu-info.html
podtrh ten rozměr 3,50 a 120/80 + tu jednu stránku s rozměrama z bible a bylo to Kámošovi tam napsali třeba jen ten 3,50 , protože mu nebyl schopnej vysvětlit, že 120/80 je to samý s těma tabulkama mi to tam napsali přímo
Re: Pneu
Jak se nedělá pneu 110/80-16!!!>:D< a co tahle co mám já,je to asi uni cesta i lehký terén sedí dobře akorád zdrahly byly za 900kč.Jelikož MZ není stavěná na nějaké pořádné klopení pneu je ideální.
http://www.motomiro.cz/b2c/detail/06511 ... 1IWHqLiu_w
http://www.motomiro.cz/b2c/detail/06511 ... 1IWHqLiu_w
Re: Pneu
Tady ta guma s tímhle vzorkem se myslím montovala už origo. Jinak že MZ není stavěná na klopení? To chceš říct, že je stavěná do terénu? S klopením MZ by mohl něco napsat vladan, předjel s ní v zatáčkách už kdejaký báwo, a o jízdě v terénu na MZ zase ví Barwi, kterej si s ní troufnul i několikametrový skoky
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Pneu
spíš bych řekl, že tehdejší inženýři ji vymýšleli jako klasickou motorku na běžný použití, tzn. funkčnost za každýho počasí. Enduro verze měly výztuhu pod motorem, aby se rám nenatahoval a aby sis neurval motor o nějakej kořen. Do zatáček jde MZ právěže hodně dobře, jelikož je lehká a dobře ovladatelná. Problém je sice kroucení kyvky rámu a v podstatě všem na podvozku, ale když si na to člověk zvykne, není problém. Ono se to nakroutí v zatáčce do nějaký krajní polohy a pak už to je v cajku. Jak píšeš, je to prostě jen o tom, co si člověk troufne. Ale kdo chce MZ huntovat někde na poli nebo v lese, ten to stejně bude dělat dál. Mě to přijde jako barbarství
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Pneu
Jojo, když jsem měl svou první stopadinu, taky jsem na ní v zatáčkách kolem Dubé, na origo gumách, brousil stupačky, až to jiskřilo Dnes už jezdím v klidu, páč v sebe nemám po letech takovou důvěru a hlavně jsem se zklidnil
Re: Pneu
A já když měl svojí zánovní 150, nevydržel jsem do jara....ujelo mi v zatáčce zadní kolo na kousku ledu a jak se zarazilo o suchej asfalt otočila se zadní vidle do vrtule a následný rozkmitání motorky mě katapultovalo ze sedla. Takže jsem musel pak sehnat zadní vidli,kryt rozety,řetěz,gumový krky řetězu myslím taky.....a jako památka mi zůstal kousek vyštípnutýho tlumiče a pomačkanej vejfuk. Najeto měla cca 200km......naštěstí jsem to spáchal asi 300 metrů od baráku,takže jsem to dotlačit. Ale zjistil jsem,že ta vidle je jak z másla . A bráchovi jsem odřel Cassidu.....to je ta helma,co se dá zmáčknout rukama jako nic,taky z másla asi
Re: Pneu
Honda má pravdu, když budu chtít, natřu to na ETZ 150 v kde jaké vracečce třeba erjedničce, vše je o pudu sebezáchovy a pokud bude mít MZta nabuté třeba lepidla od SAVY, dám si tam tu ERjedičku vždy, protože je ETZ lehká a hlavně já budu vědět, že když to položím, bude mě to stát maximálně 10 000 Kč, ale borec na R1 se prohne....
Re: Pneu
není to o potlačení pudu sebezáchovy - nikdo se přece nechce na silnici zmasakrovat...
jezdím tak, aby mě to bavilo, abych si to užil...
jezdím tak, aby mě to bavilo, abych si to užil...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
Viktor: při stejných schopnostech řidičů atd. bych tomu ani za mák nevěřil. A když občas vidím jak někdo riskuje na drahý mašině,nevypadá to, že by ho cena motorky nějak omezovala Ale jinak,co jsem tak vypozoroval, tak Vladanovi stačí těch 500ccm na to aby napráskal běžným řidičům na čemkoliv. Ten chlap jezdí jako blázen
Re: Pneu
během třech let a 30tis. s TDM jsem naznal, že je pro mě 500ccm strop, pak už je to nebezpečné - to mi napověděl pud sebezáchovy [img]http://www.brunensis.profitux.cz/smile/ms_0637.gif[/img]
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Pneu
Na mne když má někdo dotaz,že by to chtělo pár koníků navíc.......odpovídám, že těch 72kw co mám,daleko převyšuje moje schopnosti.
Mám ale rád rezervu a na rovině alespoň můžu dohnat Vladana po tom, co mi v zatáčkách ujede.Ten pocit,že víte,že máte lepší stroj s lepším podvozkem, rychlejší a ten pošuk vám stejně ujede , vyžaduje velkou duševní statečnost a pomoc psychologa
Mám ale rád rezervu a na rovině alespoň můžu dohnat Vladana po tom, co mi v zatáčkách ujede.Ten pocit,že víte,že máte lepší stroj s lepším podvozkem, rychlejší a ten pošuk vám stejně ujede , vyžaduje velkou duševní statečnost a pomoc psychologa