Pneu
Re: Pneu
SID: Však vo tom mluvím čéče: http://www.kbs.cz/asprs/users/default_cz.asp?id=11
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
Heki: nojo Kavčák, to my pomalojezdci krajinkáři neznáme. Já mám jednu motokrosovou trať asi kilometr vzdušnou čarou. Za mýho dětství se tam odtud šířil o víkendu hluk...asi závody. Já tam byl snad čtyřikrát za život....prvně se kouknout na machry .....podruhý jsem machroval sám a pochroumal Mustanga (ty boule a vlny se zdáli být z dálky menší než opravdu byly.....potřetí na houbách .....a naposledy v roce 2006 jsem tam vytrhnul břízu co mám teď na zahradě.
Re: Pneu
Harry: Aby to nebylo jak Viktorova Jawka u Miša
Márty: No to je ovšem trošku z jiného soudku. Toho by mi skoro bylo do terénu líto. Při mé neschopnosti bych to brzo degradoval z hezkého veterána na nehezký bahňák.
SID: Tak dej odkaz na mapy.cz možná to prubnem, když nebude moc mokro. Asi dovalím na letních.
Márty: No to je ovšem trošku z jiného soudku. Toho by mi skoro bylo do terénu líto. Při mé neschopnosti bych to brzo degradoval z hezkého veterána na nehezký bahňák.
SID: Tak dej odkaz na mapy.cz možná to prubnem, když nebude moc mokro. Asi dovalím na letních.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
Už to tu sice dávno není o pneumatikách, ale zeptám se...
Co má Skorp obout na Skorpa?
Po dlouhým boji s úřadem mám teď v TP možnost pro zadní gumu:
130/80 VB 17
140/70 ZR 17 66H
150/70 ZR 17 M89X
150/60 ZR 17
Mám dva adepty:
http://www.hamletovygumy.cz/continental ... l/d-72567/
http://www.hamletovygumy.cz/michelin-pi ... /d-100760/
Co má Skorp obout na Skorpa?
Po dlouhým boji s úřadem mám teď v TP možnost pro zadní gumu:
130/80 VB 17
140/70 ZR 17 66H
150/70 ZR 17 M89X
150/60 ZR 17
Mám dva adepty:
http://www.hamletovygumy.cz/continental ... l/d-72567/
http://www.hamletovygumy.cz/michelin-pi ... /d-100760/
Re: Pneu
Tyjo ty contiGO jsou vymyšlené na malé motorky. Nevím jestli bych to rval zrovna na skorpa. Osobne bych možná zkusil tydle http://www.hamletovygumy.cz/sava-sport- ... /d-102174/ (prodávají se tady pod značkou Mitas a celkem to v časáku chválili a to to měli obuté na street triplu).
Vybíral bych spíš z těchdle: http://www.hamletovygumy.cz/exec/Advanc ... 62&pv_662=
Vybíral bych spíš z těchdle: http://www.hamletovygumy.cz/exec/Advanc ... 62&pv_662=
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
No doteď tam byla 130/80 ContiAvenue. A stejně se mi jí poveldo sjet jen po prostředku, takže cokoli co má v názvu sport, mi pro mě přijde trochu nadbytečný. Tak se mi nechce za gumu dát moc přes 2000,-, pač letos asi nebude poslední...
Skorp, zase neni žádná těžká váha ani silák. 189kg a 35kW (těď už asi míň...)
Jo a eště... v čem je lepší širší guma? Zatim jsem jen slyšel, že líp vypadá.
Skorp
Skorp, zase neni žádná těžká váha ani silák. 189kg a 35kW (těď už asi míň...)
Jo a eště... v čem je lepší širší guma? Zatim jsem jen slyšel, že líp vypadá.
Skorp
Re: Pneu
Pokud s tím nejezdíš nějak z vostra tak tam dej jednu z těch dvou cos posílal a neřeš to.
šířka gumy:
uzší guma = ovladatelnější motorka
širší guma = větší styčná plocha v náklonu a samozřejmě hustokrutopřísný závodní look
šířka gumy:
uzší guma = ovladatelnější motorka
širší guma = větší styčná plocha v náklonu a samozřejmě hustokrutopřísný závodní look
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
...já bych tam přecejen fláknul tu Mitasku sport force. Tady: http://www.az-pneu.cz/mitas-sportforce- ... -r-id64509
ji mají za 1855,- a to je srandovní cena (já dávám za zadek na DR zhruba 2600,-)
a navíc bych rád věděl zda je ta guma dobrá, páč ji časem možná obuju na Horneta
ji mají za 1855,- a to je srandovní cena (já dávám za zadek na DR zhruba 2600,-)
a navíc bych rád věděl zda je ta guma dobrá, páč ji časem možná obuju na Horneta
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
Zdar, rozhodně bych se držel šíře 130! Ty další rozměry co ti dovolili jsou vzhledem k šířce ráfku úplně nesmyslný. Za sebe doporučuju : http://www.hamletovygumy.cz/bridgestone ... l/d-71459/ Ovšem nesplňuje požadavek gumy do 2000.
Tahle gumice se u nás hodně obouvá na stroje typu ER5, GS500 atd. to je přesně tvoje kategorie. Ti více spořivý majitelé pak sáhnou po té Continentálce. Oboje jsou to praxí dobře prověřené gumy takže ani v jednom případě neuděláš chybu. Continentálka ovšem působí tak nějak sociálnějším dojmem.
Tahle gumice se u nás hodně obouvá na stroje typu ER5, GS500 atd. to je přesně tvoje kategorie. Ti více spořivý majitelé pak sáhnou po té Continentálce. Oboje jsou to praxí dobře prověřené gumy takže ani v jednom případě neuděláš chybu. Continentálka ovšem působí tak nějak sociálnějším dojmem.
Re: Pneu
Ty alternativní rozměry mi tam dopsali z původního německého TP.
"Tak se mi nechce za gumu dát moc přes 2000,-" neznamená, že se to musí vlízt do 2k...
Myslim, že většina MZ dnes působí tak trochu sociálnějším dojmem, tak s tim asi dokážu žít i dál doteď tam byly obutý ContiAvenue.
"Tak se mi nechce za gumu dát moc přes 2000,-" neznamená, že se to musí vlízt do 2k...
Myslim, že většina MZ dnes působí tak trochu sociálnějším dojmem, tak s tim asi dokážu žít i dál doteď tam byly obutý ContiAvenue.
Re: Pneu
Já jsem na CB sjel jednu sadu BT45 co doporučuje Címoš a byly to výborné gumy. Potom jsem po omylu s levnými Micheliny přešel na Dunlop Arrowmax GT 501 (teď se jmenují streetsmart) a těch jsem sjel dvě sady. Držely skvěle v zatáčkách a co je důležité, tak i na mokru! Doporučila by ti je určitě i Eliška a Mišo, jezdí na nich taky. Mitasky nekupovat, někde ti to v krizovce uletí a pak tě ta ušetřená pětistovka bude mrzet. Kdo si pamatuje srovnání Mitas/pořádných gum na Brašuleho/Vladanově TDM tak mně dá určitě za pravdu... bylo to znát i na suchu.
Re: Pneu
Jindra: Pravdu díš, jen je nutno si uvědomit, že Mitas před 7 lety a mitas dnes nejsou tytéž gumy (i u stejných modelů se změnila směs). Navíc ty co jsem na ně dával odkaz jsou vpodstatě Savy pod názvem Mitas (a Sava se silničníma gumama nějaké zkušenosti má). Krom toho mě přesvědčil test, kdy tomu na street triplu na okruhu dávali docela bídu a gumy obstály. Já bych se toho nebál.
Jinak Dunlop GT501 jsou super gumy - Mišo by mohl vyprávět o krizovkách na Grossglockneru, když uvařil obě brzdy a gumy ho nezradily.
Jinak Dunlop GT501 jsou super gumy - Mišo by mohl vyprávět o krizovkách na Grossglockneru, když uvařil obě brzdy a gumy ho nezradily.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
mohu potrvdit Hekiho slova, Mitas dřív a Mitasky dnes, to je liná liga. Hodně se zlepšily. Ale dlouho budou ještě doplácet na svou špatnou pověst. Za kterou si samozřejmě můžou oni sami.
O té gumě Sport force nevím nic, ale měl jsem možnost důkladně vyzkoušet E-07, na stejném stroji co mám já.
Podle mého subjektivního názoru hodně předčí moje současné Conti TKC80, v suchém terénu je to na stejno, na silnici jasně vyhrává mitaska a to i na suchu. TKC se nedá naklopit víc jak na botu a to je hodně na hraně, s mitaskou brousím stupačky
O té gumě Sport force nevím nic, ale měl jsem možnost důkladně vyzkoušet E-07, na stejném stroji co mám já.
Podle mého subjektivního názoru hodně předčí moje současné Conti TKC80, v suchém terénu je to na stejno, na silnici jasně vyhrává mitaska a to i na suchu. TKC se nedá naklopit víc jak na botu a to je hodně na hraně, s mitaskou brousím stupačky
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Pneu
Proberte to a užijte si jistě parádní sraz, budu zatím sedět doma a číst si o zubním kazu abych o tom mohl v pondělí povyprávět čtyřem seschlým stařenám a jednomu buzerantovy... :-(I8-)
Ale doufám že se potkáme za týden
Ale doufám že se potkáme za týden
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.