Pneu
Re: Pneu
Tak kromě těch Heidenau jsem fakt nenašla sadu, která by tam pasovala. Nejradši bych vzala právě ty Heidenau, ale já se prostě nemůžu smířit s tím tak nechutným a hnusným a šeredným retro muzejním dezénem, kterej k tý motorce sice patří, ale já bych to prostě asi dlouho vydejchávala.
Co byste si mysleli o tomhle? Já bych si totiž po 10 letech na Savách prostě fakt hrozně nerada měnila vkus. Ale zas je na ní blbý, že o trochu nesedí index rychlosti na předek oproti TP (oproti realitě je to ok a na STK jsem si to rozhodnutá vyhádat, což mi většinou prochází ).
Předek: http://www.pneumatikyservis.cz/moto-pne ... 15145.html
Zadek: Když už Sava nic vhodnýho nedělá, tak od Heidenau alespoň tohle: http://www.pneu-peterka.cz/heidenau-k65 ... 0/produkt/
Jinak k diskuzím o zatáčkách, stupačkách, broušení, pálení, gumování, pile, palbě či střele jsem poměrně imunní... A vize, že se na nich letos skutečně svezu je tak trochu chatrná a nezávisí úplně jenom na mě.
Co byste si mysleli o tomhle? Já bych si totiž po 10 letech na Savách prostě fakt hrozně nerada měnila vkus. Ale zas je na ní blbý, že o trochu nesedí index rychlosti na předek oproti TP (oproti realitě je to ok a na STK jsem si to rozhodnutá vyhádat, což mi většinou prochází ).
Předek: http://www.pneumatikyservis.cz/moto-pne ... 15145.html
Zadek: Když už Sava nic vhodnýho nedělá, tak od Heidenau alespoň tohle: http://www.pneu-peterka.cz/heidenau-k65 ... 0/produkt/
Jinak k diskuzím o zatáčkách, stupačkách, broušení, pálení, gumování, pile, palbě či střele jsem poměrně imunní... A vize, že se na nich letos skutečně svezu je tak trochu chatrná a nezávisí úplně jenom na mě.
Re: Pneu
Je fakt, že třeba rozměr pneumatik se začal řešit už i na evidenčkách, ale rychlostní indexy jsou všem u prdele... zatím jsem se s tím ještě nesetkal, aby to někdo řešil a to na STK jezdím docela často
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Pneu
Na STK ty indexy řešit určitě nebudou. Tím jsem si jistý. Navíc pokud je ten index do 170 tak to tam klidně vraz, protože každý soudný člověk musí uznat, že tolik to nikdy nepojede.
Onehdá jsem četl nějaký článek kde se todle řešilo v souvislosti, že terénní gumy mají často označení M plus S (mud and snow), což jsou zimní - a píše se to tam proto, že ty gumy vesměs nesplňují požadované indexy a zimní gumy to prý nějak plnit nemusí - s tím, že bys u takového stroje poblíž tachometru měl mít nálepku s uvedením nové maximální povolené rychlosti dle toho, co ty gumy skutečně splňují (což mi samo o sobě přijde jako hodně velká hovadina).
Onehdá jsem četl nějaký článek kde se todle řešilo v souvislosti, že terénní gumy mají často označení M plus S (mud and snow), což jsou zimní - a píše se to tam proto, že ty gumy vesměs nesplňují požadované indexy a zimní gumy to prý nějak plnit nemusí - s tím, že bys u takového stroje poblíž tachometru měl mít nálepku s uvedením nové maximální povolené rychlosti dle toho, co ty gumy skutečně splňují (což mi samo o sobě přijde jako hodně velká hovadina).
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
No popravdě řečeno, že to na STK řešili, už jsem zažila osobně se Skorpionem, když jsem onehdá jela na STK poprvý. Maník buzeroval, ale nakonec mi to dal. Pak to Martin nechal v TP upravit podle německých papírů, viz ta debata nahoře.
A je lepší dát sadu od stejnýho výrobce nebo je to jedno? (Můj předpokládaný letošní nájezd je asi tak 300 km )
A je lepší dát sadu od stejnýho výrobce nebo je to jedno? (Můj předpokládaný letošní nájezd je asi tak 300 km )
Re: Pneu
Zdravím,
před chvílí jsem se vrátil mimo jiné i z STK. Trvala asi 15 minut. Nejdéle trvalo papírování, pak kontrola čísla rámu a motoru. Technik okoukl gumy, světla, brzdové destičky a kotouč. Zatočil zadním kolem a zmáčkl zadní brzdu. Povídám mu: "Mám v kastliku lékárničku i s nůžkama, vestu, pojistky a žárovky..." a on: "To je dobře, hlavně, že víš, kde to najdeš..."
Nalepil známku, zašel za sekretářkou, ta vymrskla papír a hotovo.
Proč to píšu do gum?
Přední 2,75 x 18 Mitas H06
Zadní 3,5 x 16 Mitas H06
V techničáku je samozřejmě 3,25 x 16. Kouzelný je, že tahle guma prošla STK již po druhé - tj. i předchozímu majiteli.
Tahle guma o kryt řetězu nedrhne - je tam asi 5mm vůle. Je tvrdá, tak skoro neubejvá, ale je fakt, že ji budu testovat až od zítřka... Brácha mě tvrdil, že se na mokru klouže.
Až je odrbu, koupím Continentály a uvidíme
Mějte se.
před chvílí jsem se vrátil mimo jiné i z STK. Trvala asi 15 minut. Nejdéle trvalo papírování, pak kontrola čísla rámu a motoru. Technik okoukl gumy, světla, brzdové destičky a kotouč. Zatočil zadním kolem a zmáčkl zadní brzdu. Povídám mu: "Mám v kastliku lékárničku i s nůžkama, vestu, pojistky a žárovky..." a on: "To je dobře, hlavně, že víš, kde to najdeš..."
Nalepil známku, zašel za sekretářkou, ta vymrskla papír a hotovo.
Proč to píšu do gum?
Přední 2,75 x 18 Mitas H06
Zadní 3,5 x 16 Mitas H06
V techničáku je samozřejmě 3,25 x 16. Kouzelný je, že tahle guma prošla STK již po druhé - tj. i předchozímu majiteli.
Tahle guma o kryt řetězu nedrhne - je tam asi 5mm vůle. Je tvrdá, tak skoro neubejvá, ale je fakt, že ji budu testovat až od zítřka... Brácha mě tvrdil, že se na mokru klouže.
Až je odrbu, koupím Continentály a uvidíme
Mějte se.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pneu
AresMlok: S ETZkou jsem taky nikdy nemívala problémy, ani se 130kou Savou vzadu. Každá zkušenost byla jiná, prostě podle toho, na jakýho člověka narazíš. Jednou se usmívaj, jak mi ta motorka sluší, jindy mrmlali, že je to starý a že se na tom někde zabiju, jindy zas kontrolovali pečlivě všechny světla a klakson, jindy na to mrkli sotva z kanclu... Abtw- Brácha má pravdu, bych řekla.
Ostatní: Jak je to prosím Vás s bezdušovkou versus dušovkou? Jde bezduškovka použít jako dušovka? Prostě jestli tam můžu dát tuhletu už zmíněnou na zadek? http://www.pneu-peterka.cz/heidenau-k65 ... 0/produkt/ Popřípadě nějakej jinej spolehlivej tip +/- za takouhle cenu? (ta co psal Vladan jedině v nejkrajnějším případě )
Ostatní: Jak je to prosím Vás s bezdušovkou versus dušovkou? Jde bezduškovka použít jako dušovka? Prostě jestli tam můžu dát tuhletu už zmíněnou na zadek? http://www.pneu-peterka.cz/heidenau-k65 ... 0/produkt/ Popřípadě nějakej jinej spolehlivej tip +/- za takouhle cenu? (ta co psal Vladan jedině v nejkrajnějším případě )
Re: Pneu
Kipi: Bezdušovku klidně můžeš použít s duší. Na DR taky jezdím bezdušovky a duše tam mám. To nikomu vadit nebude. Jen se to trošku hůř obouvá, ale to stejně udělá technik v pneuservisu, takže Tě to nemusí trápit.
Jinak tu Heidenau cos posílala jezdil Vapík na závoďáku a docela si to chválil.
Jinak tu Heidenau cos posílala jezdil Vapík na závoďáku a docela si to chválil.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Pneu
AresMlok: Než odrbeš Mitasky, tak to možná dřív zešedivíš. Právě ze Silverstara Mitasky vyhazujeme - starý, tvrdý, zpuchřelý, ale s pořádným vzorkem... Při převozu do servisu to bylo asi takhle:
Címoš: Ta gumice je ňáká naříznutá?!
Skorp: Ne, to je jen zpuchřelá...
Jo a neudrží tlak, takže to každou chvíli v stálo na ráfku.
Címoš: Ta gumice je ňáká naříznutá?!
Skorp: Ne, to je jen zpuchřelá...
Jo a neudrží tlak, takže to každou chvíli v stálo na ráfku.