Vladan: Náhodou, třeba na tom sněhu valili dobře Ale labuť tam nepřevrátil nikdo...
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: pát 08. dub 2016 06:35
od Vladan
taky jsem ti našel pěknýho avatara, když ještě žádnýho nemáš
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: sob 09. dub 2016 21:22
od panMzetka
Podobnost čistě náhodná?
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: úte 19. dub 2016 10:41
od Márty
Jsme to tušili, že je to Kazach nebo Uzbek!
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: čtv 21. dub 2016 07:48
od Vladan
Viktor - nejenom doprava je to nebezpečný...
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: čtv 21. dub 2016 08:38
od Viktor
Vladan: Jojo, přesně tohle se mi málem stalo včera cestou z STK kdy jsem musel jít v provotočivé zatáčce dost ostře na brzdy kvůli předemnou jedoucímu a z ničeho nic nejedoucímu autu... Ale jen se to malinko zhouplo... Musím sehnat nějakou figurínu jako zátěž
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: pát 22. dub 2016 06:38
od Vladan
se divím, že se na sajdu nedělá zvláštní skupina ŘP - něco jako Ečko k Ačku
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: pát 22. dub 2016 08:08
od Viktor
Vladan: A+E potřebuješ na PÁVa
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: pát 22. dub 2016 08:20
od Harry
sajda? to je přece jen příslušenství... něco podobnýho, jako třeba nosič kufru
frantaz: No, cena by šla, ale mně osobně se tedy vůbec nelíbí, alespoň to, co je na fotce. Ale je to jen otázka osobního vkusu
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: čtv 28. dub 2016 18:06
od Lord_Lee
Takovou kapotáž míval na stopadině Marty-caesar, a co si pamatuju tak to nebyl originál ale nějaký aftermarket, je to už ale pár let co jsme se o tom bavili, takže ruku do ohně za to nedám.
jestli ty kopyta ještě má a kapoty by z laminátu udělal, to ale netuším. Drahno let dozadu se tu mluvilo o tom, že se mu do kapot nechce, leda by byl zájem třeba o 5 kusů sérii, případně by prodal všechny ty kopyta někomu dalšímu, kdo by se s tím páral sám.
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: sob 30. dub 2016 21:45
od panMzetka
Stalo se vám to někdy??
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: ned 01. kvě 2016 09:15
od adoid
Tohle jsem ještě nedokázal, jak se ti to povedlo?
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: ned 01. kvě 2016 12:07
od panMzetka
To by mě taky zajímalo jedu si to kolem 120 najednou pokles výkonu a po asi dalších osmi kilometrech konec, jinak se mi ta svíčka zdále nějaká povolená, když jsem ji vytahoval, jinak nevím čím by to mohlo být jiným, svíčka byla isolator 260 vydržela mi ve 250 asi 60km jinak jsem měl na ní najeto se 150 kole 2000km potom jsem tam dal zatracované ngkáčko a dalších 100km v pohodě.
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: ned 01. kvě 2016 16:39
od AresMlok
Já jsem takto dopadl kdysi dávno s příliš bohatou směsí a M2T. Mělo to formu bláta. Elektrody teda byly lepší.
ČÍm to bylo skutečně však nemohu soudit, protože na M2T to moc jet nechtělo ani po seřízení. Změnil jsem olej a byl klid.
Klidně to ale mohl způsobit nekvalitní benol, protože tenkrát se jezdilo na topný oleje... Možná vítr foukal odtamtaď
Dneska je z benolu spíše bílý prášek než hnědavé bláto - třeba ve filtrech.
Rozhodil bych i karbec, zkontroloval trysky a vzduchovody.
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: ned 01. kvě 2016 17:46
od Heki
Přehřátá svíčka. Bud byla ta svíčka vadná z výroby (a měla jinou tepelnou hodnotu než měla mít) nebo je motor seřízený tak blbě, že je tam prostě velká teplota (nejčastěji chudá směs). Dej si bacha, abys taky nepropálil píst.
Re: Harryho spamovací vlákno
Napsal: ned 01. kvě 2016 21:42
od Márty
Když jsme u těch svíček, tak jak jsem si na srazu stěžoval, že mi emina nedrží volnoběh a nejde nastavit, jsem se chystal v sobotu rozebrat karbus, vyčistit a znovu seřídit, ale vzpomněl jsem si na Harryho radu, při problémech, jako první, než se začneš v něčem šťourat, vyměň svíčku => udělal jsem to, šoupl tam novou Brisk a hle je po problému takže mi to ušetřilo demontáž karbce. Tím chci říct, že někdy je problém fakt v prkotině...