Harryho spamovací vlákno
Re: Harryho spamovací vlákno
POřádná zašívárna by měla mít i kulečník...
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Harryho spamovací vlákno
Harry: ten rozstřel bys měl ještě trénovat
Re: Harryho spamovací vlákno
nutně se tam musim někdy podívat
Re: Harryho spamovací vlákno
Vypadá to dobře !!!
Re: Harryho spamovací vlákno
něco nejen pro Viktora:
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Harryho spamovací vlákno
Vladan: Náhodou, třeba na tom sněhu valili dobře Ale labuť tam nepřevrátil nikdo...
Re: Harryho spamovací vlákno
taky jsem ti našel pěknýho avatara, když ještě žádnýho nemáš
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Harryho spamovací vlákno
Podobnost čistě náhodná?
Re: Harryho spamovací vlákno
Jsme to tušili, že je to Kazach nebo Uzbek!
Re: Harryho spamovací vlákno
Viktor - nejenom doprava je to nebezpečný...
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Harryho spamovací vlákno
Vladan: Jojo, přesně tohle se mi málem stalo včera cestou z STK kdy jsem musel jít v provotočivé zatáčce dost ostře na brzdy kvůli předemnou jedoucímu a z ničeho nic nejedoucímu autu... Ale jen se to malinko zhouplo... Musím sehnat nějakou figurínu jako zátěž
Re: Harryho spamovací vlákno
se divím, že se na sajdu nedělá zvláštní skupina ŘP - něco jako Ečko k Ačku
MZ ES 250/0 (1959); MZ ES 250 lsw (1970); MZ ES 250/2 (1972); MZ TS 250/1 (1975); MZ 500 VR (1993); IWL TR 150 (1964)
Re: Harryho spamovací vlákno
Vladan: A+E potřebuješ na PÁVa
Re: Harryho spamovací vlákno
sajda? to je přece jen příslušenství... něco podobnýho, jako třeba nosič kufru
Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to
Re: Harryho spamovací vlákno
Harry: Jojo, jen si do toho kufru někoho posadíš
Re: Harryho spamovací vlákno
Trochu mimo vaši diskuzi, ale takto to sjíždělo z linek v Zschopau? http://motocykle.bazos.sk/inzerat/60926838/MZ-251.php jestli jo tak krásný kousek za pěknou cenu
SIMSON S51 upr. 70/2 1990
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
MZ ETZ 150 1989 komplet GO
Tatran 125 r.v.1969 super stroj na občasný polet
MZ ETZ 250 r.v. 1983
Re: Harryho spamovací vlákno
frantaz: No, cena by šla, ale mně osobně se tedy vůbec nelíbí, alespoň to, co je na fotce. Ale je to jen otázka osobního vkusu
Re: Harryho spamovací vlákno
Takovou kapotáž míval na stopadině Marty-caesar, a co si pamatuju tak to nebyl originál ale nějaký aftermarket, je to už ale pár let co jsme se o tom bavili, takže ruku do ohně za to nedám.
MZ 251 ETZ -> Yamaha XJ 600S -> Yamaha FZS 600 Fazer -> Honda XL650V Transalp
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Jezdit autem je jako chodit po čtyřech...
Re: Harryho spamovací vlákno
To kdysi vyráběl maník z Opavy. Kontakt na něj je zde: http://www.tomaxmoto.cz/kontakt/
jestli ty kopyta ještě má a kapoty by z laminátu udělal, to ale netuším. Drahno let dozadu se tu mluvilo o tom, že se mu do kapot nechce, leda by byl zájem třeba o 5 kusů sérii, případně by prodal všechny ty kopyta někomu dalšímu, kdo by se s tím páral sám.
jestli ty kopyta ještě má a kapoty by z laminátu udělal, to ale netuším. Drahno let dozadu se tu mluvilo o tom, že se mu do kapot nechce, leda by byl zájem třeba o 5 kusů sérii, případně by prodal všechny ty kopyta někomu dalšímu, kdo by se s tím páral sám.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Harryho spamovací vlákno
Tohle jsem ještě nedokázal, jak se ti to povedlo?
Re: Harryho spamovací vlákno
To by mě taky zajímalo jedu si to kolem 120 najednou pokles výkonu a po asi dalších osmi kilometrech konec, jinak se mi ta svíčka zdále nějaká povolená, když jsem ji vytahoval, jinak nevím čím by to mohlo být jiným, svíčka byla isolator 260 vydržela mi ve 250 asi 60km jinak jsem měl na ní najeto se 150 kole 2000km potom jsem tam dal zatracované ngkáčko a dalších 100km v pohodě.
Re: Harryho spamovací vlákno
Já jsem takto dopadl kdysi dávno s příliš bohatou směsí a M2T. Mělo to formu bláta. Elektrody teda byly lepší.
ČÍm to bylo skutečně však nemohu soudit, protože na M2T to moc jet nechtělo ani po seřízení. Změnil jsem olej a byl klid.
Klidně to ale mohl způsobit nekvalitní benol, protože tenkrát se jezdilo na topný oleje... Možná vítr foukal odtamtaď
Dneska je z benolu spíše bílý prášek než hnědavé bláto - třeba ve filtrech.
Rozhodil bych i karbec, zkontroloval trysky a vzduchovody.
ČÍm to bylo skutečně však nemohu soudit, protože na M2T to moc jet nechtělo ani po seřízení. Změnil jsem olej a byl klid.
Klidně to ale mohl způsobit nekvalitní benol, protože tenkrát se jezdilo na topný oleje... Možná vítr foukal odtamtaď
Dneska je z benolu spíše bílý prášek než hnědavé bláto - třeba ve filtrech.
Rozhodil bych i karbec, zkontroloval trysky a vzduchovody.
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Harryho spamovací vlákno
Přehřátá svíčka. Bud byla ta svíčka vadná z výroby (a měla jinou tepelnou hodnotu než měla mít) nebo je motor seřízený tak blbě, že je tam prostě velká teplota (nejčastěji chudá směs). Dej si bacha, abys taky nepropálil píst.
Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
Re: Harryho spamovací vlákno
Když jsme u těch svíček, tak jak jsem si na srazu stěžoval, že mi emina nedrží volnoběh a nejde nastavit, jsem se chystal v sobotu rozebrat karbus, vyčistit a znovu seřídit, ale vzpomněl jsem si na Harryho radu, při problémech, jako první, než se začneš v něčem šťourat, vyměň svíčku => udělal jsem to, šoupl tam novou Brisk a hle je po problému takže mi to ušetřilo demontáž karbce. Tím chci říct, že někdy je problém fakt v prkotině...