Základ všech základů je mít stroj trochu vyzkoušený - pokud s ním už nějaký pátek jezdíš tady kolem komína a nic se na tom nesere, tak není moc důvod, aby se to vysypalo zrovna u Dubrovníka.
Jak píšou ostatní, vše zkontrolovat, dotáhnout šroubky, promazat, podívat se zda jsou ok ložiska, dostatek brzdového obložení, řetěz (náhradní sebou netahej - neznám nikoho kdo by na něčem takovém urval řetěz), množství oleje v převodovce. Asi bych si vzal náhradní lanka, lepení, montpáky, žárovky, pojistky, klíče na demontáž kol, náhradní duši (aspoň přední, kterou v nouzi narveš i dozadu) a náhradní svíčku.
Hlavně si zabal opalovací krém a vyměň si kuny, ať si můžeš na baru dávat Mojito

Heki z Opavy, member of HEDGEHOGS a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
BIG SINGLE - THAT'S RELIGION !
Správná motorka má lichý počet válců, přičemž 3 už jsou moc.
