Pořád černa svíčka ETZ 251
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
AresMlok: Jestli ty na to nejdeš moc vědecky, mně chytá MZ-ta pořád stejně (pokud mám nabitou baterku) a v cajku svíci, ať je venku 20° nad nulou nebo 10° pod nulou... svíčka N14C, olej, jaký mi zrovna přijde pod ruku (90% většinou polosyntetika - momentálně Mogul Alfa 2T), poměr 1:50... A barvu svíčky taky moc neřeším, když to dobře jede a je normální spotřeba...
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
Márty:
však máš pravdu, ono to s černou svíčkou jede taky a dobře. Ale znáš to...
však máš pravdu, ono to s černou svíčkou jede taky a dobře. Ale znáš to...
Schválená červená milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Schválená stříbrná milenka - MZ ETZ 150
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
tak 20 druhu svíček, teploměr, svíčák a můžeš vyrazit na výlet
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
[size=large]PROBLEM SOLVED[/size]
Dělal to jednoznačně karburátor. Koupil jsem nový Made in Taiwan a svíčka je ok a když jsem tam teď dal starý, tak je svíčka po 2km černá jako but. Takžet ten karburátor je už dávno po smrti, seřídit to nijak nejde. Čili GO na to efekt asi zase tak velký nemělo.
Problém je ten, že s Made in Taiwan karbem mi to netáhne odspoda, musím jezdit tak okolo 4000 aby to táhlo, a to ikdyž dám nížší zářez na jehle. Naproti tomu starý originál táhne odspoda jak hrom, dými to jak hrom, chrlá/vynechácá to s ním atd.
Takže další problém teda je, CO JE S TÍM ZAS*ANÝM šikmookáckým karbem.
Dělal to jednoznačně karburátor. Koupil jsem nový Made in Taiwan a svíčka je ok a když jsem tam teď dal starý, tak je svíčka po 2km černá jako but. Takžet ten karburátor je už dávno po smrti, seřídit to nijak nejde. Čili GO na to efekt asi zase tak velký nemělo.
Problém je ten, že s Made in Taiwan karbem mi to netáhne odspoda, musím jezdit tak okolo 4000 aby to táhlo, a to ikdyž dám nížší zářez na jehle. Naproti tomu starý originál táhne odspoda jak hrom, dými to jak hrom, chrlá/vynechácá to s ním atd.
Takže další problém teda je, CO JE S TÍM ZAS*ANÝM šikmookáckým karbem.
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
Nic, je to šikmookácký, to je ten problém
Nemáš hladinu špatně??
Nemáš hladinu špatně??
Re: Pořád černa svíčka ETZ 251
Hladina byla chujovo, ale seřídil jsem ji už ve sklince na přesně 14mm, nezaznamenal jsem moc velkou změnu. To je už jedno, dá se to vydržet a časem našetřím na BING. Kdyby ty karburátory z druhovýroby byly tak dobré, tak by na moto-prodejne nemeli jenom ten BING - tzn. ony jsou asi fakt nějaké čudné.
Jinak spotřeba s čerstvým výbrusem 4.7l svižnou jízdou na dědíně v kopcovitém terénu, cca 3000-4000ot. tomu dávám . Což jde
A když už je řeč o hladině, tak za sebe NAPROSTO nedoporučuju nastavovat hladinu vychylováním plováku podle pravítka, je to na nic; strčte ten karburátor bez vaničky do sklínky (nějaké vhodné, ať se dosedací plochy můžou opřit o okraj) a hladinu si normálně změřte na 14+-1mm (i s těsněním) a máte to jistotu.
Já ten starej karbec měl nastvený prodle právítka, s novým plovákem, přesně podle bible a když jsem ho dal do sklínky, tak byl těžce přeplavený o několik mm. Nicméně mu to stejně nepomohlo
Jinak spotřeba s čerstvým výbrusem 4.7l svižnou jízdou na dědíně v kopcovitém terénu, cca 3000-4000ot. tomu dávám . Což jde
A když už je řeč o hladině, tak za sebe NAPROSTO nedoporučuju nastavovat hladinu vychylováním plováku podle pravítka, je to na nic; strčte ten karburátor bez vaničky do sklínky (nějaké vhodné, ať se dosedací plochy můžou opřit o okraj) a hladinu si normálně změřte na 14+-1mm (i s těsněním) a máte to jistotu.
Já ten starej karbec měl nastvený prodle právítka, s novým plovákem, přesně podle bible a když jsem ho dal do sklínky, tak byl těžce přeplavený o několik mm. Nicméně mu to stejně nepomohlo