Bohatost smesi - problem se serizenim

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
sklepkous
Příspěvky: 144
Registrován: sob 09. úno 2013 08:57

Bohatost smesi - problem se serizenim

Příspěvek od sklepkous »

Chlapi mam takovy dlouhodoby problem se serizenim bohatosti smesi na moji ETZ 150. Nemuzu seridit proste bohatost smesi a to jsem zkousel pro docileni lepsi smesi seridit: predstih, karburator kompletne, dale jsem vse vycistil a proste mam od nizkych otacek pri prudkem otoceni plynu takovou diru, ktera by tam pry nemela byt. Ve vyssich otacek, tak od 3,5tis je to v pohode. Kontroloval jsem i odtrh svicky. Vse ok. Poradi nekdo? Pomuze seridit nekdo kdo je z okoli? Na sraz do Horic nejedu :X mooooc prosim :)-D
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave :-)

Robert
Příspěvky: 73
Registrován: pát 19. črc 2013 16:03

Re: Bohatost smesi - problem se serizenim

Příspěvek od Robert »

Nevím, jestli Ti pomůžu. Mně lítal volnoběh, za studna byl nízký, za tepla vysoký.. tak jsem pátral, ne kvůli volnoběhu, ale spíš kvůli spotřebě. Zjistil jsem, že víko od pouzdra se vzduchovým filtrem na dvou místech něstěsní, tak jsem to zalepil tmelem, a sice nevím jak to mělo vliv na spotřebu (věřím, že pozitivní), ale od té doby bylo možné seřídit volnoběh na předpisových 1200 ot/min. Takže "ďábel se skrývá v detailu" - zkontroluj i celou vzduchovou soustavu :-).
Dřív jsem byl obyčejný zeťák... Teď je ze mě MZ-ťák!!!

sklepkous
Příspěvky: 144
Registrován: sob 09. úno 2013 08:57

Re: Bohatost smesi - problem se serizenim

Příspěvek od sklepkous »

tak pretesneni vzduchoveho systemu nepomohlo. Akorat jsem zjistil ze v te zasobni komore vzduchu (levy kaslik) jsem mel natekle trosku smesi olej + benzin, nevite nekdo cim to je? Mam takove tuseni ze budu muset ten predstih na tom zapalovani trosku jinak seridit mam strach ze je tam pootoceny magnet vuci snimaci. Kdyz jsem to kupoval tak mi nozni paka pekne davala razanci do nohy. Dnes uz se tomu tak nedeje, takze to bude asi tim ze?
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave :-)

Uživatelský avatar
Harry
Příspěvky: 1920
Registrován: úte 22. led 2013 19:16

Re: Bohatost smesi - problem se serizenim

Příspěvek od Harry »

to je tím, že to je dvoutakt, kterej prostě už z principu dokonale netěsní. Trocha směli se může dostat zpátky k filtru, proto mají filtry na dvoutaktech větší odpor, aby se právě snížilo dostávání se směsi zpět k filtru. Největší hovadina je teda dávat na dvoutakty ty "vysokoprůchodový" filtry. A předstih překontroluj... to se pak blbě nastavuje karbec na rozštelovaným motoru. Nicméně předstih se ti sám od sebe nerozšteluje
Obrázek
Obrázek

Na sraz pojedu klidně i na Burgmanovi a nestydím se za to

sklepkous
Příspěvky: 144
Registrován: sob 09. úno 2013 08:57

Re: Bohatost smesi - problem se serizenim

Příspěvek od sklepkous »

co se tyce tech filtru tak tam mam daty filtr standartni, mam v ruce original a vedle nej kopii originalu, zadne vysokopruchodovy filtr...

no a jinak Harry, ne ze bych ti neveril ale mluvi ze me zkusenost ze zapalovani se muze samo rozhazet a to asi timto zpusobem: staci kdyz se magnet ktery je umisten proti snimaci posune v plisku v kterem je umisten a jiz se s tim nedomluvis pokud se posune ve spatnou stranu, kam ty uz nemuzes pootocit snimac. Sam jsem toto videl, videl jsem jak se to da opravit a jezdilo to v pohode. Myslim ze mam nekde i fotku kdyby byl zajem :)-D kazdopadne se posunula polarita a bylo o problem postarano, takze mam strach aby me nezacal trapit stejny problem :X

prosim jinak kazdeho o radu jakoukoliv s jakymkoliv napadem a jiz ted mu dekuju
Simson Enduro S51 -> MZ etz 150 modroučká a také Audi 80 B4 kombi v krasne uprave :-)

Odpovědět