Problém Alp

Diskusní fórum pro příznivce motocyklů MZ
Odpovědět
Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1592
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Problém Alp

Příspěvek od Márty »

Sice to sem až tak nepatří a asi to tady nevyřešíme, ale vím, že i mezi náma je spousta šikovných maníkú, připadně jestli třeba neznáte někoho, kdo se s ťimhle problémem taky setkal...

Problém Transalp XL 700V
Obrázek

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 383
Registrován: stř 23. led 2013 18:57

Re: Problém Alp

Příspěvek od Pete »

Čau, sice nevim ani který to máš rok a s hondama nemám zkušenosti ale pokud jde u stříkačku mohl by být problém krom cívek i třeba v lambda sondě. Zkus to hodit někam na diagnostiku.

Podle toho kde je na tý motorce baterka tak by mohl být problém i v ní - zkusit vyměnit.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
:HG

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1592
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Problém Alp

Příspěvek od Márty »

Pete: Jo, na tu diagnostiku to chci dovézt, lambda mne taky napadla...

Baterka bude v pohodě, tu jsem proměřil a testnul jí pod zátěží, ta je v cajku.

Jinak je to stříkačka, rok 2009, má najeto cca 500 kiláků po 18-tis servisce...

Divné je to, že to dělá jen po zahřátí, což by mohla být i ta lambda, která špatně vyhodnocuje nebo ty cívky, že po zahřátí začne některá z nich blbnout...
Obrázek

Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 1744
Registrován: pát 25. led 2013 12:24

Re: Problém Alp

Příspěvek od Viktor »

Márty: To vím naprosto přesně, "Alp" žárlí na tu tvojí novou "malorážku". Já být motorkou, čekat v garáži na páníčka, kroutit radostí svodama když se otevřou vrata a on vyjet na jinéí, tak se na něj taky vyseru... :D-

Vapik
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 02. kvě 2013 09:33

Re: Problém Alp

Příspěvek od Vapik »

Zkusil bych čidlo teploty chladící kapaliny, tak od pasu je to jediná rada co mě napadá. Dá se jednoduše proměřit, popřípadě je teplotní čidlo dost kompatibilní díl.

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1592
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Problém Alp

Příspěvek od Márty »

Tak dneska ráno jsem shodil kapoty a nádrž, bych se dostal k cívkám, prošel jsem kabely od nich a zjistil že na druhém válci bylo pod tou gumovou krytkou, co se nasazuje na svíčku, docela vlhko... Tak jsem to vysušil, proměřil a smontoval, občas si ještě škytne, ale chcíplo to po ohřátí jen jednou... Pak jsem se byl poptat mechanika v Hondě na Jarově a ten mi řekl, že z hlavy ho nic nenapadá, že se s tím ještě nesetkal, ale že by to mohly být i zanesené vstřiky. Uvidíme, ještě to zkusím večer, po práci, protahnout.
Jinak je normální, že má každá fajfka (sundané z kabelu) jiný odpor? - na jedné jsem naměřil 4,83 a na druhé 5,20 - akorát si teď neuvědomuju, na jaký rozsah jsem měl nastavený multimetr, jestli na 20k nebo 2k, ale to je v principu jedno, tipnul bych, že ta fajfka by měla mít kolem 5 kiloohmů - jen mi přijde, u stejných fajfek, ten rozdíl docela dost, ale nevím, jaká je tam povolená tolerance....
Obrázek

Uživatelský avatar
Pete
Příspěvky: 383
Registrován: stř 23. led 2013 18:57

Re: Problém Alp

Příspěvek od Pete »

Ahoj toš přeju ať to jezdí. Ty rozdílné odpory nejsou problém a tohle je ještě v pohodě. Myslím že tu je tolerance 10%
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
:HG

Uživatelský avatar
Márty
Administrátor
Příspěvky: 1592
Registrován: úte 22. led 2013 15:41

Re: Problém Alp

Příspěvek od Márty »

Pete: Dík, večer jsem to lehce projel a bylo to znatelně lepší, už to nechcípalo, i když sem tam ještě otáčky zakolísaly. Zkusím o víkendu drobet delší trasu, jestli budu mít čas, protahnu to třeba do těch Hořic (alespoň domluvím ještě nějaké podrobnosti ohledně srazu) a uvidím jak pojede.
Obrázek

Uživatelský avatar
Viktor
Příspěvky: 1744
Registrován: pát 25. led 2013 12:24

Re: Problém Alp

Příspěvek od Viktor »

Márty: Stejně je to na hovno, vždyť je to pořád "nová" motorka... Tak jí cestou dávej pěkně za uši a uvidíš, co se bude dít dál...

Odpovědět