Sice to sem až tak nepatří a asi to tady nevyřešíme, ale vím, že i mezi náma je spousta šikovných maníkú, připadně jestli třeba neznáte někoho, kdo se s ťimhle problémem taky setkal...
Problém Transalp XL 700V
Problém Alp
Re: Problém Alp
Čau, sice nevim ani který to máš rok a s hondama nemám zkušenosti ale pokud jde u stříkačku mohl by být problém krom cívek i třeba v lambda sondě. Zkus to hodit někam na diagnostiku.
Podle toho kde je na tý motorce baterka tak by mohl být problém i v ní - zkusit vyměnit.
Podle toho kde je na tý motorce baterka tak by mohl být problém i v ní - zkusit vyměnit.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Problém Alp
Pete: Jo, na tu diagnostiku to chci dovézt, lambda mne taky napadla...
Baterka bude v pohodě, tu jsem proměřil a testnul jí pod zátěží, ta je v cajku.
Jinak je to stříkačka, rok 2009, má najeto cca 500 kiláků po 18-tis servisce...
Divné je to, že to dělá jen po zahřátí, což by mohla být i ta lambda, která špatně vyhodnocuje nebo ty cívky, že po zahřátí začne některá z nich blbnout...
Baterka bude v pohodě, tu jsem proměřil a testnul jí pod zátěží, ta je v cajku.
Jinak je to stříkačka, rok 2009, má najeto cca 500 kiláků po 18-tis servisce...
Divné je to, že to dělá jen po zahřátí, což by mohla být i ta lambda, která špatně vyhodnocuje nebo ty cívky, že po zahřátí začne některá z nich blbnout...
Re: Problém Alp
Márty: To vím naprosto přesně, "Alp" žárlí na tu tvojí novou "malorážku". Já být motorkou, čekat v garáži na páníčka, kroutit radostí svodama když se otevřou vrata a on vyjet na jinéí, tak se na něj taky vyseru...
Re: Problém Alp
Zkusil bych čidlo teploty chladící kapaliny, tak od pasu je to jediná rada co mě napadá. Dá se jednoduše proměřit, popřípadě je teplotní čidlo dost kompatibilní díl.
Re: Problém Alp
Tak dneska ráno jsem shodil kapoty a nádrž, bych se dostal k cívkám, prošel jsem kabely od nich a zjistil že na druhém válci bylo pod tou gumovou krytkou, co se nasazuje na svíčku, docela vlhko... Tak jsem to vysušil, proměřil a smontoval, občas si ještě škytne, ale chcíplo to po ohřátí jen jednou... Pak jsem se byl poptat mechanika v Hondě na Jarově a ten mi řekl, že z hlavy ho nic nenapadá, že se s tím ještě nesetkal, ale že by to mohly být i zanesené vstřiky. Uvidíme, ještě to zkusím večer, po práci, protahnout.
Jinak je normální, že má každá fajfka (sundané z kabelu) jiný odpor? - na jedné jsem naměřil 4,83 a na druhé 5,20 - akorát si teď neuvědomuju, na jaký rozsah jsem měl nastavený multimetr, jestli na 20k nebo 2k, ale to je v principu jedno, tipnul bych, že ta fajfka by měla mít kolem 5 kiloohmů - jen mi přijde, u stejných fajfek, ten rozdíl docela dost, ale nevím, jaká je tam povolená tolerance....
Jinak je normální, že má každá fajfka (sundané z kabelu) jiný odpor? - na jedné jsem naměřil 4,83 a na druhé 5,20 - akorát si teď neuvědomuju, na jaký rozsah jsem měl nastavený multimetr, jestli na 20k nebo 2k, ale to je v principu jedno, tipnul bych, že ta fajfka by měla mít kolem 5 kiloohmů - jen mi přijde, u stejných fajfek, ten rozdíl docela dost, ale nevím, jaká je tam povolená tolerance....
Re: Problém Alp
Ahoj toš přeju ať to jezdí. Ty rozdílné odpory nejsou problém a tohle je ještě v pohodě. Myslím že tu je tolerance 10%
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Re: Problém Alp
Pete: Dík, večer jsem to lehce projel a bylo to znatelně lepší, už to nechcípalo, i když sem tam ještě otáčky zakolísaly. Zkusím o víkendu drobet delší trasu, jestli budu mít čas, protahnu to třeba do těch Hořic (alespoň domluvím ještě nějaké podrobnosti ohledně srazu) a uvidím jak pojede.
Re: Problém Alp
Márty: Stejně je to na hovno, vždyť je to pořád "nová" motorka... Tak jí cestou dávej pěkně za uši a uvidíš, co se bude dít dál...